Pinkpop 2024

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.844
1.062
Los of je het goed vindt of niet, Pinkpop durft op z'n minst wel namen te programmeren die niet ieder jaar terugkomen: P!nk, Rolling Stones, Springsteen, Doe Maar, Robbie Williams, Ilse De lange, ...
Zorgt toch wel voor een mooi gevarieerd programma, naast Metallica, Foo Fighters, Pearl Jam en andere grote rockbands.

Probleem in België is dat de variatie meestal wordt weggezet op een zusterfestival als Classic of Boutique.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.861
5.390
Los of je het goed vindt of niet, Pinkpop durft op z'n minst wel namen te programmeren die niet ieder jaar terugkomen: P!nk, Rolling Stones, Springsteen, Doe Maar, Robbie Williams, Ilse De lange, ...
Zorgt toch wel voor een mooi gevarieerd programma, naast Metallica, Foo Fighters, Pearl Jam en andere grote rockbands.

Probleem in België is dat de variatie meestal wordt weggezet op een zusterfestival als Classic of Boutique.

Rolling Stones en Bruce is niet heel gedurfd he? Dat is gewoon garantie voor belachelijk veel kaarten verkopen.

Moet zeggen dat de laatste jaren met een eerdergenoemde Justin Bieber, Bruno Mars, maar ook met ID en Mumford & Sons, toch wel iets buiten de geijkte paden is gekeken. Ik voorzie Nothing but Thieves de komende jaren wel daarbij aansluiten. Een Miley Cyrus zou ikzelf wel interessant vinden, net als Billie Eilish

Bon Jovi is wat mij betreft een beetje een gimmick en dat zou een festival als Pinkpop niet moeten willen.
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
433
204
Kans was al nihil, maar Coldplay staat op de Pinkpop zaterdag en zondag in Lyon. Daar kan definitief een streep door
 

Daantje

Dagopener
21 mrt 2015
518
70
Coldplay op pinkpop zie ik nooit meer gebeuren.
Zou wel voor trommelen de ideale 80.000 man headliner zijn geweest.
Ik had ze nog graag keer gezien op pinkpop. Met nadruk op oude platen. Blijf dat pareltjes vinden. Scientist, yellow, politik etc etc...
Jan in 2011 nog vloeken. Duurste headliner ooit toen. 1 miljoen.
Maar goed. Tot zover coldplay.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
nou Green Day heeft gisteren een nieuw nummer "1981"voor het eerst live gespeelt
zie hier: https://ultimateclassicrock.com/green-day-1981/
ook een act om in de gaten te houden uit de "poule van 15" voor Pinkpop, zeker als ze in de zomer van 2024 door EU op festivals te zien gaan zijn.
Laatste keer Pinkpop was al 2017 en een 4de keer terug op Pinkpop zie ik inmiddels wel weer gebeuren.

een andere naam die ik verwacht is Slash, ik verwacht een 'solo' tour met zanger Myles Kennedy oa.
aangezien Slash bij zo'n solo tour de neiging heeft om veel festivals af te gaan, zie ik Pinkpop ook als kanshebber
laatste keer was 2019, verwacht ze wel weer op een vrij hoge spot op Noord of Zuid.

Ed Sheeran verwacht ik 2024 ook wel een tour van, maar lijkt 2024 er een leak te zijn van een tour in Azie juni 2024.
Indien dat klopt is ook hij weer uit de running voor een headline spot.
 
  • Leuk
Waarderingen: Martinez en Gloaming

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
...en dan te bedenken, ik durf het eigenlijk niet te zeggen, maar een festival tour van Rammstein in 2024 kon wel eens op de radar komen...

(met het Download UK gerucht, wat een LiveNation festival is? liggen er wel wat LiveNation gerelateerde festivals voor het aanwijzen...)
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.112
2.007
Rammstein is natuurlijk onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Tot die tijd is boeken natuurlijk een slecht idee. Moreel gezien moet je ze annuleren wanneer blijkt dat ze schuldig bevonden worden, en tot die tijd is het de ether in slingeren dat je Rammstein hebt geboekt voor 2024 geen hele sympathieke move.

Verder betuig ik graag mijn medeleven aan Oasiss, die kaartjes kocht toen Bieber op Pinkpop stond, en dat dus heeft moeten ondergaan...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken