Pinkpop 2024

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Leuk voor een festival als Bospop. Zouden daar de ideale headliner zijn.
denk dat dat een maatje te klein is...

zal normaal gezien wel op de grotere locaties uit komen.
2019 nog op Goffertpark en TW Classic
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.861
5.390
Rammstein is natuurlijk onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Tot die tijd is boeken natuurlijk een slecht idee. Moreel gezien moet je ze annuleren wanneer blijkt dat ze schuldig bevonden worden, en tot die tijd is het de ether in slingeren dat je Rammstein hebt geboekt voor 2024 geen hele sympathieke move.

Verder betuig ik graag mijn medeleven aan Oasiss, die kaartjes kocht toen Bieber op Pinkpop stond, en dat dus heeft moeten ondergaan...
Ik heb Justin Bieber nog volledig uitgezeten, dat is me bij twee keer gebrul en vuurpijltjes van Rammstein niet gelukt.
 
  • Wow
  • Haha
Waarderingen: brutus257 en elo

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
had Pearl Jam ook niet op Pinkpop verwacht, als ik eerlijk ben... als die komen kan je ze komende paar jaren nog opschrijven voor Ziggodome.
Hebben er wel heel kort terug gestaan en normaal is Pinkpop daar niet zo van.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
denk dat dat een maatje te klein is...

zal normaal gezien wel op de grotere locaties uit komen.
2019 nog op Goffertpark en TW Classic
Heb het even opgezocht, laatste keer in Nijmegen bijna 40.000 kaarten verkocht al was het toen wel 10 jaar geleden. Maar goed, inderdaad misschien wel maatje te klein voor Bospop met 30.000 max
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
Noem 1 ander festival in NL waar ze nog zouden staan? Als die touren en NL aandoen wordt of een eigen show in bv Ziggo/Goffertpark en anders staan ze gewoon weer op PP.
Maar dan echt als headliner? Anno 2024?

Zelfs met Weezer en Fallout Boy verkocht Stadspark niet uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Maar dan echt als headliner? Anno 2024?
ja, als dan ja... is niet een band die voor minder komt. als ze festivals doen, en Pinkpop past in het schema denk ik dat het bijna al met potlood genoteerd kan worden (vanuit Mojo perspectief)
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Maar dan echt als headliner? Anno 2024?

Zelfs met Weezer en Fallout Boy verkocht Stadspark niet uit.
Die komen echt niet voor minder. Net zoals een Bon Jovi trouwens. Kijk, dat Lionel Richie ooit eens zo gek is geweest om een uurtje te vullen wil niet zeggen dat je zo'n stunt vaker kan uithalen natuurlijk.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.450
7.443
ja, als dan ja... is niet een band die voor minder komt. als ze festivals doen, en Pinkpop past in het schema denk ik dat het bijna al met potlood genoteerd kan worden (vanuit Mojo perspectief)
Verbaast me wat dat die anno 2024 nog majors headlinen. Zijn voor mijn gevoel niet zo groot meer. Voelt wat oudbollig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
197
161
Rammstein is natuurlijk onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Tot die tijd is boeken natuurlijk een slecht idee. Moreel gezien moet je ze annuleren wanneer blijkt dat ze schuldig bevonden worden, en tot die tijd is het de ether in slingeren dat je Rammstein hebt geboekt voor 2024 geen hele sympathieke move.

Verder betuig ik graag mijn medeleven aan Oasiss, die kaartjes kocht toen Bieber op Pinkpop stond, en dat dus heeft moeten ondergaan...
Inderdaad, mee eens. Maar in de categorie waar rook is is vuur (geniaal verzonnen al zeg ik 't zelf😉) zal er echt wel iets gebeurd zijn wat niet helemaal door de beugel kan. Aan de andere kant hoor ik ook nog heel vaak Michael Jackson op de radio, (rook/vuur) is daar dan ooit iets bewezen, geen idee. Marco Borsato idem. Ik probeer dan ook wat er backstage gebeurt en in de roddelpers terecht komt, langs me heen te laten gaan. Gewoon genieten van gave concerten, het staat er naar mijn idee allemaal los van. Lukt prima. Till Lindeman & co, auf wiedersehen im Brussel 3-8-2023, ik heb er zin in🤘🏻
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257 en Minie

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.184
3.127
Inderdaad, mee eens. Maar in de categorie waar rook is is vuur (geniaal verzonnen al zeg ik 't zelf😉) zal er echt wel iets gebeurd zijn wat niet helemaal door de beugel kan. Aan de andere kant hoor ik ook nog heel vaak Michael Jackson op de radio, (rook/vuur) is daar dan ooit iets bewezen, geen idee. Marco Borsato idem. Ik probeer dan ook wat er backstage gebeurt en in de roddelpers terecht komt, langs me heen te laten gaan. Gewoon genieten van gave concerten, het staat er naar mijn idee allemaal los van. Lukt prima. Till Lindeman & co, auf wiedersehen im Brussel 3-8-2023, ik heb er zin in🤘🏻
Het staat er niet los van. Iemand die zich als een totale lul gedraagt, hoeft er niet op te rekenen dat ik geld voor hem (laat staan 100+ euro voor een ticket) ga neerleggen.
 

Descor1995

Campingartiest
21 jun 2022
83
40
Tja, misschien ben ik een cultuurbarbaar met wansmaak omdat ik festiviteiten als dat piemelkanon bij pussy niet helemaal tof vind.
Troost je, dat piemelkanon gaan ze denk ik voorlopig niet gebruiken en ik denk tijdens hun mogelijk festivaltour ook niet. Die laten ze tegenwoordig achterwege sinds de beschuldigingen.
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
als je de album top 1000 van kink luistert, dan heeft pinkpop 2023 het niet slecht gedaan.
nr 3, 10, 11, 15 en 23

als je je top 15 bands zoekt die pp kunnen headlinen, dan vind je ze in de top 100 wel, lijkt me
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257 en DennisvdBr

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.861
5.390
Troost je, dat piemelkanon gaan ze denk ik voorlopig niet gebruiken en ik denk tijdens hun mogelijk festivaltour ook niet. Die laten ze tegenwoordig achterwege sinds de beschuldigingen.

Het feit dat er een piemelkanon was, was al voldoende haha. Ik heb het altijd maar een over het paard getilde kermisact gevonden. Hun massale aanhang betekent echter dat die mening niet zo breed werd aangehangen, wat uiteraard prima is.

De huidige ontwikkelingen maken dat ik er echt van af zie en dus een festival zou boycotten als zij er staan, net als bijvoorbeeld bij Arcade Fire, wat een van mijn favoriete bands was.

Maar goed, ook van mijn boycot zal een festival niet sterven ;).
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.914
4.870
Het feit dat er een piemelkanon was, was al voldoende haha. Ik heb het altijd maar een over het paard getilde kermisact gevonden. Hun massale aanhang betekent echter dat die mening niet zo breed werd aangehangen, wat uiteraard prima is.

De huidige ontwikkelingen maken dat ik er echt van af zie en dus een festival zou boycotten als zij er staan, net als bijvoorbeeld bij Arcade Fire, wat een van mijn favoriete bands was.

Maar goed, ook van mijn boycot zal een festival niet sterven ;).
Eens betreffende de situatie nu. Maar ik merk wel dat je de band/sound niet helemaal begrijpt. Het komt voor bepaalde groepen mensen als plat over, maar het gaat dieper dan men denkt. Over alles is nagedacht. Ik heb ze altijd als de Duitse Laibach gezien, maar dan iets toegankelijker.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken