Pinkpop 2024

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Gelukkig maar 1 "live" optreden met haar dus PP gaat het gelukkig niet worden.
Ze gaan echt wel meer optredens geven alleen inderdaad maar 1 met Victoria Beckham. Daarvan wordt gezegd dat dat wel eens Glastonbury kan zijn. De overige optredens blijft gissen. Kan net zo goed alleen een UK tour zijn. Maar ik zou wat optredens in Europa, al dan niet op een festival, ook niet helemaal uitsluiten....
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
399
213
Ok ik ga mijn headliner wenslijstje iets aanpassen...

FooFighters - Rage Against the Machine - Eminem

IJdele hoop ik weet het, maar 1 van deze 3 zou ook al prima zijn

edit: Volbeat, zie ik ook wel headlinen, was in 2021 een top afsluiter op Noord (beter als Imagine Dragons imo)
Frank Carter and the Rattlesnakes zou ik ook graag terug zien, maar dan op Noord, mag zelfs als afsluiter
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.184
3.127
Ok ik ga mijn headliner wenslijstje iets aanpassen...

FooFighters - Rage Against the Machine - Eminem

IJdele hoop ik weet het, maar 1 van deze 3 zou ook al prima zijn

edit: Volbeat, zie ik ook wel headlinen, was in 2021 een top afsluiter op Noord (beter als Imagine Dragons imo)
Frank Carter and the Rattlesnakes zou ik ook graag terug zien, maar dan op Noord, mag zelfs als afsluiter
Foo fighters gaat een lastig verhaal worden ivm hun UK tour rond Pinkpop.
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
493
204
Hopenlijk luister buro pinkpop ook naar de album top 1000 op kink! Kunnen ze maar raak kiezen alles is goed
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
ik gooi Miley Cyrus er eens even in...

nummers van het laatste album van Miley Cyrus doen het ook goed (op SkyRadio en Q bijvoorbeeld)
Flowers al 26 weken in de top 40, heeft een piekpositie op 1 gehad.
het nummer River heeft een nr 29 gehaald.
en Jaded zit al 9 weken in de tipparade, zit er ook wel aan te komen.

een rustig jaar gehad, was 2022 op (mainstream)festivals op headline spots uitgekomen.
laatste keer in europa was 2019, met destijds alleen festivals in EU
en wat opvalt imo wel een opvallend aantal festivals in de tourhistory van laatste jaren

ik ga er van uit dat ze met dit nieuwe album op zak op tour zal gaan, dan zijn eind 2023 en in 2024 festivals niet uitgesloten imo
 
  • Leuk
Waarderingen: TBK

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
4.137
5.526
ik gooi Miley Cyrus er eens even in...

nummers van het laatste album van Miley Cyrus doen het ook goed (op SkyRadio en Q bijvoorbeeld)
Flowers al 26 weken in de top 40, heeft een piekpositie op 1 gehad.
het nummer River heeft een nr 29 gehaald.
en Jaded zit al 9 weken in de tipparade, zit er ook wel aan te komen.

een rustig jaar gehad, was 2022 op (mainstream)festivals op headline spots uitgekomen.
laatste keer in europa was 2019, met destijds alleen festivals in EU
en wat opvalt imo wel een opvallend aantal festivals in de tourhistory van laatste jaren

ik ga er van uit dat ze met dit nieuwe album op zak op tour zal gaan, dan zijn eind 2023 en in 2024 festivals niet uitgesloten imo
Die heeft onlangs gezegd dat ze niet wil touren (volgens mijn vriendin die fan is)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Die heeft onlangs gezegd dat ze niet wil touren (volgens mijn vriendin die fan is)
zag het idd
https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/showbizz/artikel/5385592/miley-cyrus-wil-niet-meer-touren

vraag is dan: helemaal geen tour, of enkel geen grote tour.
Vorig jaar ook alleen maar een paar optredens, maar wel 5 festivals, waaronder de Zuid Amerikaanse Lollapalooza's.
Stel 4 a 5 EU festivals weten haar te strikken in 2024, kan je het wellicht geen tour noemen
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
683
801
Zat ik ook al aan te denken, met special guest haar peettante, maar als ze niet gaat touren houdt het op...

Kylie Minogue misschien?
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.112
2.007
Radiohead, Tool, Depeche Mode, Tame Impala, Lana Del Rey en Billie Eilish mogen zeker komen.
Van dat lijstje vind ik dan weer alleen Tool goed te pruimen. Radiohead nog nooit live gezien, dus om die reden toch wel nieuwsgierig naar. DM ook maar minder dan Radiohead. Lana en Billie zal ik wel gaan kijken, maar mijn voorkeur heeft het niet. Tame Impala zou ik om muzikale redenen skippen, daar kan ik echt helemaal niks mee. Maar zijn lichtshow schijnt heel tof te zijn, dus wellicht van veraf met een speciaalbiertje...
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Van dat lijstje vind ik dan weer alleen Tool goed te pruimen. Radiohead nog nooit live gezien, dus om die reden toch wel nieuwsgierig naar. DM ook maar minder dan Radiohead. Lana en Billie zal ik wel gaan kijken, maar mijn voorkeur heeft het niet. Tame Impala zou ik om muzikale redenen skippen, daar kan ik echt helemaal niks mee. Maar zijn lichtshow schijnt heel tof te zijn, dus wellicht van veraf met een speciaalbiertje...
Radiohead zou een no-brainer moeten zijn voor Pinkpop. Tame Impala ook, maar dat zie ik echt niet gebeuren.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.861
5.390
Het is wel ROCK Werchter he! Of hoe werkt dat voor Pinkpop?

Nou het is PinkPOP dus Justin Bieber en Bruno Mars zijn logisch. Maar het is ook kut en eigenlijk moet alles rock zijn en muziek maken zoals dat 40 jaar geleden gebeurde.

Vrij lastig spanningsveld hoor
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken