Pinkpop 2024

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
603
608
Lana kan met gemak in het headliner rijtje maar gaat dit niet doen denk ik. Touren is niet haar ding.

Ariana Grande gaat ook liever naar een ziggo denk ik zo.

Maroon5 touren ook niet vaak en stonden dit jaar in de ziggo omdat Goffert niet goed verkocht. Dus ook geen kanshebber is te snel.

Beyoncé heeft een te grote producties voor festivals.

Taylor Swift hoef ik hopelijk niet in te vullen.

Maar je rijtje klopt wel!

Lizzo zal wellicht ook in dat rijtje komen, is in UK dus blijkbaar al groot genoeg om Glastonbury te headlinen. Wel typisch dat ze in NL niet eens een North Sea Jazz dag uitverkoopt.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.454
7.449
Lizzo zal wellicht ook in dat rijtje komen, is in UK dus blijkbaar al groot genoeg om Glastonbury te headlinen. Wel typisch dat ze in NL niet eens een North Sea Jazz dag uitverkoopt.
Lizzo headlinede Glasto niet, die stond sub voor GnR.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Lizzo headlinede Glasto niet, die stond sub voor GnR.
Ja ok, maar haar veld stond wel pakken voller dan dat van GnR blijkbaar. Blijkbaar op Elton na het volste Pyramid veld van het weekend... Laat ons zeggen dat ze toch ook een headliner was dan.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.454
7.449
Ja ok, maar haar veld stond wel pakken voller dan dat van GnR blijkbaar. Blijkbaar op Elton na het volste Pyramid veld van het weekend... Laat ons zeggen dat ze toch ook een headliner was dan.
Show was niet heel goed imo (wat ik op BBC zag).
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Dat doet er ook niet echt toe toch? Headliner is de headliner.
Ja, I know. Ik haakte maar in op de uitspraak dat Lizzo 'in UK dus blijkbaar al groot genoeg is om Glastonbury te headlinen'. En dat dat heel hard het geval bleek te zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.489
3.648
Laat haar voor de verandering eerst eens 1 goed nummer maken...
Al die Ziggo recensies hameren ook maar op hoe de show rommelig is maar het vooral een feelgood sessie voor het publiek is. Dat is bij Harry ook grotendeels het geval, maar die heeft tenminste wel een handvol goede nummers.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.864
5.390
Laat haar voor de verandering eerst eens 1 goed nummer maken...
Al die Ziggo recensies hameren ook maar op hoe de show rommelig is maar het vooral een feelgood sessie voor het publiek is. Dat is bij Harry ook grotendeels het geval, maar die heeft tenminste wel een handvol goede nummers.

Dat blijft toch ook wel een smaakkwestie. Ikzelf kan makkelijk een aantal nummers van Lizzo opnoemen die ik goed vind, maar word warm noch koud van Harry Styles.

De enige echt objectieve graadmeter om te bepalen of iemand een headliner is, is het aantal kaarten dat iemand verkoopt. En dan is Harry Styles natuurlijk buiten kijf headliner en de droom van ieder major festival, Lizzo is dat thans niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.914
4.870
Harry Styles is al te groot/duur voor Pinkpop. Mocht de populariteit van Lizzo toenemen, zie ik haar wel als een supheadliner over een paar jaar. Denk overigens dat ze beter tot haar recht komt op Lowlands/DTRH/BKS.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en Timmetje

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
Nee Lizzo moet echt nog minstens een hit van het kaliber About Damn Time scoren…

Help, nu loop ik ook hits te tellen…
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.489
3.648
Laten we blij voor haar zijn dat Nile Rodgers zich tegenwoordig blijkbaar wat minder bezighoudt met het kopiëren van zijn werk... Maar dan wel een behoorlijk slecht aftreksel met als grootste oorwurm dat About Damn Time, die tekst is echt een en al cringe. Leuk tijdens het stappen maar op een muziekfestival, alsjeblieft niet...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.454
7.449
Laten we blij voor haar zijn dat Nile Rodgers zich tegenwoordig blijkbaar wat minder bezighoudt met het kopiëren van zijn werk... Maar dan wel een behoorlijk slecht aftreksel met als grootste oorwurm dat About Damn Time, die tekst is echt een en al cringe. Leuk tijdens het stappen maar op een muziekfestival, alsjeblieft niet...
Ik vind die tekst niet heel veel slechter dan een Tippa My Tongue, Trustfall of Candy om maar wat te noemen. Laten we vooral niet naar songteksten gaan kijken als het op PP headliners aankomt. :p
 
  • Winning
Waarderingen: Oasiss

Gebruikers die dit onderwerp bekijken