Pinkpop 2024

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.273
2.603
En het blijft een tikkeltje onzin. Want ook in België heb je een hoop festivals. Zie bv recent hoe Live is Live nu The National van RW heeft afgesnoept. Hoe dit jaar Blur op Lokerse Feesten stond. En Kendrick niet op RW maar op Dour.
Niet helemaal mee eens. Tel het aantal namen van de line up van Werchter van vorig jaar die op DTRH, BKS en PP stonden.
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
396
405
Ik help even mee om tot pagina 300 te komen.
Ik ben benieuwd of we deze maand überhaupt nog wat te weten komen. Mensen om me heen hebben inmiddels de concert agenda al vol gepland voor 2024 en laten Pinkpop schieten..
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.830
6.563
Zou het wel pijnlijk vinden voor Pinkpop als P!nk die gammelbak van een arena uitverkoopt . En een dag met Editors, The War On Drugs en Niall Horan dan niet kreeg uitverkocht.
Onderstreept dan wel weer dat je een festivaldag en een los concert niet kunt vergelijken. ;)
 

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
376
314
Mooi toch? Anders zullen namen gewoon niet in Nederland spelen omdat er geen ruimte voor is. Zo zie je ook weleens acts wel in Nederland spelen maar niet in België.
Precies. We boffen juist met al deze locaties.
Succes als je midden in Australie woont maar een concert wil zien in een van de grote steden. Of de V.S/Canada.. Of pak hem beet; Duitsland.
Vorige week naar het sportpaleis voor de QOTSA op zondagavond. Uurtje reizen van deur tot deur, ik sta binnen het uur bij de 013, in 1,5 uur bij de ziggodome.

Ideaal.

Maar het snoept natuurlijk wel wat van elkaar af. Dat is ook zo. Maar geen platform; geen optreden. De kans is groot dat de artiest binnen enkele jaren toch wel op dat festival staat, of in de zaal dichterbij.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken