Pinkpop 2024

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.273
2.603
Zag ‘t jammer had wel leuk geweest voor Pinkpop. Er gaan wel erg veel leuke bands naar de concertzalen en stadions ipv de festivals 🤔
Dat krijg je als je MOJO aan de knoppen hebt en ze zoveel mogelijk geld willen binnenharken. Rock Werchter heeft in België een veel andere positie dan Pinkpop in Nederland . Maar dat heb ik al vaker geroepen.

Daarnaast bundelt rock Werchter de namen van BKS, DTRH en PP.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.823
1.943
Dat krijg je als je MOJO aan de knoppen hebt en ze zoveel mogelijk geld willen binnenharken. Rock Werchter heeft in België een veel andere positie dan Pinkpop in Nederland . Maar dat heb ik al vaker geroepen.

Daarnaast bundelt rock Werchter de namen van BKS, DTRH en PP.
NL heeft te veel concertlocaties.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.823
1.943
Ik denk dat we rond half elf wel aan de 300 pagina's zitten. Hopelijk lezen ze mee 😂
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.830
6.563
Rock Werchter heeft in België een veel andere positie dan Pinkpop in Nederland . Maar dat heb ik al vaker geroepen.

Daarnaast bundelt rock Werchter de namen van BKS, DTRH en PP.

En dat blijft een tikkeltje onzin. Want ook in België heb je een hoop festivals. Zie bv recent hoe Live is Live nu The National van RW heeft afgesnoept. Hoe dit jaar Blur op Lokerse Feesten stond. En Kendrick niet op RW maar op Les Ardentes speelde.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en Oasiss

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.273
2.603
Zou het wel pijnlijk vinden voor Pinkpop als P!nk die gammelbak van een arena uitverkoopt . En een dag met Editors, The War On Drugs en Niall Horan dan niet kreeg uitverkocht.

Waarbij een Niall Horan een paar Ziggo’s heeft uitverkocht voor komend jaar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken