Dan blijf je bezig als lang persoon met mensen voor je laten. Ik ben zelf ook niet lang (1.70m), maar als ik ergens goed beeld wil dan ga ik er vroeg heen. Ik zou nooit van mensen verwachten die langer zijn dan mezelf en ergens eerder staan dan ik, om mij voor te laten. Dan had ik maar eerder moeten komen.Jammer dat mensen elkaar niks gunnen, dan blijf ik lekker staan. Beetje zielig als je zo moet denken, ik zou het vervelend vinden als ik iemands beeld continu blokkeer maar goed iedereen is anders. Ik zou iemand lekker voor laten als ik eroverheen kan kijken, waarom niet? Jij kan vooraan staat en je ziet alles, kleine mensen staan vooraan en als ze pech hebben sta jij ervoor en zien ze nog niks daarom het idee om een eerste paar meter voor deze mensen te reserveren. En nee ik hoef er niet te staan maar gun het wel de medemens die wat minder schoppen onder de reet heeft gehad![]()
Het is wel vervelend als je al ergens staat en vlak voor het concert komt er in 1 keer iemand voor je staan die langer is.
Laatst bewerkt: