Paar jaar niet geweest, ( toen nog oude opstelling met hoofdpodiums). Ik houd van popmuziek dus ondanks alle negatieve reacties mijn top drie
Di-rect > Marcel is een top zanger en maakt een leuke show. We mogen best trots zijn dat we z n geweldige band hebben in NL
Pink > Tja niet eens allemaal mijn liedjes maar leuke show en knap dat ze tijdens het stunten nog zo goed kon zingen
Robbie Williams > humor, zelfreflectie en een mooie show.
Verder the Jordan gekeken, viel wat tegen, leek wel een boze caro emerald. Leuke liedjes maar niks bijzonder m.i.
Tove lo > heel leuk en vooral hoe ze , ondeugend kijkend, haar borsten liet zien. Op zich kan ik daar redelijk goed tegen maar ze deed het grappig. Verder prima band en zang.
Tom odell > prachtig piano spel, als het stopte met spelen was het even helemaal stil, prachtig. Of het een act is voor Pinkpop vraag ik me af maar muzikaal gezien top.
Goldband > leuk, geen geweldige zangers maar leuk vermaak
Ellie Goulding > begin leek het of ze er weinig zin in had maar gedurende het optreden leek ze wat losser te komen. Ik vind haar muziek leuk dus ik heb best genoten.
Verder nog heel veel leuks gezien en gehoord en eerlijk gezegd door de sfeer op zo n festival vind ik bijna alles wel leuk om naar te luisteren.
Moet zeggen dat het leek of het drukker was dan met de oude opstelling maar dat kan ook lijken. Je kon nergens even zitten of liggen zonder dat je continu mensen over je heen ziet stappen.
Waterpunten super geregeld. Ook geen moeilijk gedoe om een flesje water mee te nemen. Helemaal top
Maar wordt het niet tijd voor
Fetiquette? ( festival etiquette)
* Kleine mensen
Ik heb meerdere jonge mensen gezien of kleine mensen die heel lang in de voorste ring stonden te wachten en uiteindelijk enkele jonge mannen naar voren kwamen waardoor het zicht van deze mensen werd beperkt tot een grote rug. Wordt het niet eens tijd dat we voor de mensen tot 170 cm een strook maken vooraan zodat zij ook iets kunnen zien, zeg 5 meter of zo. Als je 180 of groter bent zie je ook van een afstandje best behoorlijk. Ik zag letterlijk een jonge dame van ik schat 155 cm tegen een rug aankijken van een jonge man van 190 cm. En nee ik mag niet in het vak tot 170 cm
maar van mij mag iedereen voor die kort van stuk is lekker vooraan staan.
* Roken
Ik heb niks tegen roken maar als je in de voorste ring tegen elkaar gepropt staat is het niet echt lekker als ze lekker een peuk opsteken naast je, je kan nergens heen. Niet meer van deze tijd. Ook tussen de stoomwolken van de Vapers gestaan maar dat stinkt gelukkig niet zo erg.