Pinkpop 2023

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Brutus in de Nieuwe Nor in het najaar klinkt wel aannemelijk. Zijn in november ook in de C-Mine van Genk en op dat rare festival in Eindhoven.
Zou een hele aardige boeking zijn, toen ik daar laatst met de programmeur over sprak zei hij nog "die wil ik graag hebben"
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
421
115
buiten het feit dat de muntprijs naar 3,50 is... Is dit wel een redelijk normaal en schappelijke muntwaarde tegenwoordig.
Overigens altijd verleidelijk om voor de 0,5 te gaan ipv de 0,25 bekers 🙈
Mischien al gevraagd maar waar is de ozoo geliefde jack cola
 

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
193
67
Even een parkeervraagje aan jullie.

Alleen P6 is nog te boeken, voor het weekend, voor ongeveer €40,-.
Er staat ''Gemakkelijk en dichtbij'' op de site.

Echter is P6 blijkbaar ook de parkeerplaats voor Park & Shuttle en daar staat:
Hou rekening met een reistijd van max 40 minuten.

Weten jullie hoe dit zit?

Ik heb een ticket voor P3 gekocht via TicketSwap en heb een ticket voor P5 over….eigenlijk wilde ik die P5 kaart bewaren voor het geval dat die TS kaart niet werkt.
Beetje decadent en overdreven waarschijnlijk. Als je van mij die P5 kaart zou willen overnemen stuur mij dan even een privé berichtje.
Gewoon originele prijs (uiteraard)
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
940
445
Die staan niet op Pinkpop. Heb Jack Daniels Nederland nog ff bericht gestuurd via insta. Anteoord was dat ze dit jaar niet op Pinkpop te vinden zijn. En dus blijkbaar ook niet (meer) bij de standaard barren…
Jammer nu is het dus Diageo met de merken zoals Captain Morgan, Gordons en Smirnoff.Een veel groter concern dan JD.Zal wel een betere sponsordeal voor PP zijn.
 

JorttB

Playlistbediener
8 aug 2022
37
14
Weet iemand hoe de parkeertickets werken als je dagkaarten voor entree koopt via ticketswap? Is een parkeerkaart via ticketswap dan de enige optie? Want dat aanbod lijkt vrij beperkt
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Jammer nu is het dus Diageo met de merken zoals Captain Morgan, Gordons en Smirnoff.Een veel groter concern dan JD.Zal wel een betere sponsordeal voor PP zijn.
Ik vond de Captain Morgan met cola heerlijk afgelopen zondag bij Bruce. Maar misschien smaakte het zo lekker door de goede muziek van Bruce 😂😂
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.955
1.732
Captain Morgan is het dit jaar
Nee JB ofzo. Captain Morgan is natuurlijk rum. Dat zal een aantal jaren geleden wel Bacardi geweest zijn. Tijden veranderen natuurlijk, maar Jacky Cola ga ik wel missen. Gelukkig wel 12 blikken in de koelbox zitten…
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Collega’s van mij zijn ook present! Ze zeiden dat het bier lekker was maar dat er nog geen red bull te krijgen was!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken