Pinkpop 2023

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.132
510
Ik vond de Captain Morgan met cola heerlijk afgelopen zondag bij Bruce. Maar misschien smaakte het zo lekker door de goede muziek van Bruce 😂😂
Vond ik ook maar rum is net zo goed te combineren met Cola.als Tennesee Whiskey is maar juist wat je lekkerder vindt.En het scheelt weer ruimte doordat er de JD truck niet is.Mis wel de dames.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.113
2.007
Poh, die Vegetarische Slagerburgers zijn anders ook niet te versmaden. Die "kip"burger met name. Heerlijk.
Ik ben er niet echt in thuis, want vlees blijft er toch bovenuit steken, maar ik heb tot dusverre nog geen vega variant van kip gevonden die me smaakte. Vega slagersburgers bevallen altijd wel prima. Maar ik kan het idee achter iets ‘nieuws’ als de Dutch Weed burger wel veel meer waarderen. Al snap ik het idee achter vleessmaak namaken ook wel…
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.482
7.475
Ik vind die vegetarische slager kipburgers niet van de gewone te onderscheiden (al is het best een tijd sinds ik echte kipburgers heb gehad). Kipstukjes vind ik soms wel hit and miss.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.921
4.877
Ik ben er niet echt in thuis, want vlees blijft er toch bovenuit steken, maar ik heb tot dusverre nog geen vega variant van kip gevonden die me smaakte. Vega slagersburgers bevallen altijd wel prima. Maar ik kan het idee achter iets ‘nieuws’ als de Dutch Weed burger wel veel meer waarderen. Al snap ik het idee achter vleessmaak namaken ook wel…
Structuur van kip is niet goed na te maken, net als zalm trouwens. Snap niet dat ze dat maar blijven proberen.

Enfin, benieuwd of de prijzen via Ticketswap last-minute nog omlaag gaan. Die zijn voor de dagtickets bijna constant iets van 120 tot 125 euro gebleven. Dat ga ik nooit betalen voor de vrijdag. Hopelijk morgen of vrijdagmiddag een goede deal anders wordt het The War On Drugs via NPO2Extra kijken met wat speciaalbiertjes en daarna naar het nieuwe straattheater festival in Geleen.

Heel veel plezier allemaal. Hopelijk wordt zondag niet zo gruwelijk heet.
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.113
2.007
Ik vind die vegetarische slager kipburgers niet van de gewone te onderscheiden (al is het best een tijd sinds ik echte kipburgers heb gehad). Kipstukjes vind ik soms wel hit and miss.
Ik probeer het eigenlijk niet meer. Of het nou vega kipstukjes, spiesjes, een valesse schnitzel of kipshoarma is, het was het telkens niet. Maar echte kipburgers vind ik eigenlijk ook niet geweldig. Vleugeltjes daarentegen. Maar ik betwijfel of je ook vega kunt kluiven…
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.678
730
Ik ben er niet echt in thuis, want vlees blijft er toch bovenuit steken, maar ik heb tot dusverre nog geen vega variant van kip gevonden die me smaakte. Vega slagersburgers bevallen altijd wel prima. Maar ik kan het idee achter iets ‘nieuws’ als de Dutch Weed burger wel veel meer waarderen. Al snap ik het idee achter vleessmaak namaken ook wel…
Doe mij maar een goede Chili sin Carne. Of geroosterde groenten van de bakplaat met wat olijfolie en zeezout. Nom
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.113
2.007
Doe mij maar een goede Chili sin Carne. Of geroosterde groenten van de bakplaat met wat olijfolie en zeezout. Nom
Juist. Gerechten waarin het stukje vlees/surrogaatvlees niet centraal staan zijn vaak een hit. Een goede curry, pasta of chili, lekker!!!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken