Pinkpop 2023

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.861
5.390
Nou beginnen de kriebels wel te komen in m’n buik! Ik zou zo graag vanavond al willen gaan maar ik snap ook dat mn vader denkt: 1 nachtje minder vind ik ook niet erg 😂😊

We komen op vrijdagochtend rond 8:00/8:30 uur aan in Landgraaf. Wat denken jullie? Is het het nog waard om langs camping B te gaan?

Anders doen we C en wordt het “gewoon” heen en weer lopen voor de afterparty 🥳

Voor de mensen die vanavond al gaan, succes en drink er alvast 1tje voor ons 🍻
Ik denk dat camping B nog wel moet lukken, zeker als je niet een heel tentenkamp bij elkaar hoeft op te zetten.
 

Ilsedanst

Playlistbediener
13 mrt 2017
5
1
Ik denk dat camping B nog wel moet lukken, zeker als je niet een heel tentenkamp bij elkaar hoeft op te zetten.
Thanks voor de snelle reactie. Haha nee we nemen mee wat in de bolderkar past en wat we kunnen tillen. Wel een wat grotere tent voor twee man.

We gaan het dan maar gewoon proberen 👍
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
goh, dit gaat een lange dag worden 🙈

mensen die vandaag al de camping bestormen, veel succes en plezier vanavond (het is nog 9 uurtjes)
voor iedereen morgen op het festival, veel plezier,het is nog maar minder dan 26 uur tot de grote poort open gaat!

eindelijk is het tijd voor Pinkpop 2023 !​


Festival GIF by Blue Banana UK
 

Descor1995

Campingartiest
21 jun 2022
83
40
Structuur van kip is niet goed na te maken, net als zalm trouwens. Snap niet dat ze dat maar blijven proberen.

Enfin, benieuwd of de prijzen via Ticketswap last-minute nog omlaag gaan. Die zijn voor de dagtickets bijna constant iets van 120 tot 125 euro gebleven. Dat ga ik nooit betalen voor de vrijdag. Hopelijk morgen of vrijdagmiddag een goede deal anders wordt het The War On Drugs via NPO2Extra kijken met wat speciaalbiertjes en daarna naar het nieuwe straattheater festival in Geleen.

Heel veel plezier allemaal. Hopelijk wordt zondag niet zo gruwelijk heet.
Goedkopere tickets moet je heel snel zijn wanneer je ze ziet en vooral de gehele tijd Ticketswap verversen. Zo waren al snel kaartjes voor de zaterdag van €108 meteen verkocht.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Voor iedereen die vandaag al gaat! Heel heel veel plezier. Laat al je zorgen van werk, studie of wat dan ook helemaal los alleen dan geniet je optimaal van dit soort festivals.

Ik ga kijken of ik het dit weekend red om bij Rondé aan te sluiten. Als dat niet lukt zal ik wel met enkelen van jullie op een ander moment meeten.

Ik ben vanavond in Keulen en morgen rond 12:30 op het terrein!

Veul plezeer! Smieër dich jot in!
 

Mieknok

Campingartiest
15 jun 2022
67
86
Ik zou nooit begrijpen waarom mensen hier actief voor kiezen
Mij lijkt het wel enorm gezellig. Ik zou alleen mijn tent ondersteboven opzetten denk ik na een hele tijd biertjes drinken.....

Mijn vriend houdt me altijd streng aan de regel, eerste biertje gaat open als de tent staat :ROFLMAO:


Ik heb gisteren de nieuwe fresh&black opgezet in de achtertuin, ik was nogal sceptisch over hoe koel het zou blijven. Maar ik ben aangenaam verrast, ik had de tent om 15:00 uur opgezet en rond 18:00 uur was het heerlijk koel in de tent en nu nog steeds.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.929
3.304
Mijn vriend houdt me altijd streng aan de regel, eerste biertje gaat open als de tent staat :ROFLMAO:
Voor een Fresh&Black opzetten hoef je echt niet nuchter te blijven hoor. Op Lowlands is er vaak al een heel sixpack doorheen voordat 'ie staat en dat gaat ook nog goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
355
367
Goedkopere tickets moet je heel snel zijn wanneer je ze ziet en vooral de gehele tijd Ticketswap verversen. Zo waren al snel kaartjes voor de zaterdag van €108 meteen verkocht.
Zojuist ook gekeken, prijzen blijven hoog.

Laat het afhangen van de prijzen van morgenvroeg of ik ga of niet. Mocht ik een kaartje krijgen, zal mijn lijstje als volgt zijn;
Haunted Youth - Nova Twins - The Hu - TWOD - Editors/Altin Gun

Voor iedereen die gaat, have fun!
 
Laatst bewerkt:

Mieknok

Campingartiest
15 jun 2022
67
86
Staan er overigens voldoende dixies op de wandelroute van camping C naar het festivalterrein?
Ik kan me van 2012 en eerder alleen nog maar de swaffelworsten herinneren 😄

Het wandelen en zulks gaat me prima lukken, maar ik heb een blaas met de grootte van een pinda.... En ik wil niet in de bosjes, want teken;)
 
Laatst bewerkt:

Mieknok

Campingartiest
15 jun 2022
67
86
Voor een Fresh&Black opzetten hoef je echt niet nuchter te blijven hoor. Op Lowlands is er vaak al een heel sixpack doorheen voordat 'ie staat en dat gaat ook nog goed.
Het is een koepeltentje, het gevaar zit m ook nog in de stokken en de mensen om mij heen 🙃 Maar ik zie een uitdaging *zet extra sixpack klaar*
 
  • Haha
Waarderingen: Joris

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.112
2.007
Staan er overigens voldoende dixies op de wandelroute van camping C naar het festivalterrein?
Ik kan me van 2012 en eerder alleen nog maar de swaffelworsten herinneren 😄

Het wandelen en zulks gaat me prima lukken, maar ik heb een blaas met de grootte van een pinda.... En ik wil niet in de bosjes, want teken;)
Plassen op C, dan 10 minuten later op B, dan 10 minuten later op A, en dan 10 minuten later op Megaland. Mooie toeristische route!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken