Pinkpop 2023

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.177
2.425
Misschien oo

Verdorie, skeelerend een paar nitraten gooien met een helm op is nou juist waarom ik concerten ben gaan waarderen.
😂😂ja de meeste items leek me vrij logisch dat dit niet naar binnen mocht. Maar wel opvallend dat ik hier nu een aparte mail over krijgen en hierin staat dat er onverwachte screenings kunnen zijn.

Wellicht dat het alleen voor Duitse Livenation events geldt? Geen idee.
 

Tianna

Playlistbediener
12 jun 2023
5
2
ik ben van team links-voor ;)

het verschilt soms, ligt net aan de groep mensen die er zijn.
ligt er ook aan wat je zelf qua tijdschema er voor over hebt, als je echt ver vooraan in het vak wil, zou ik zeggen ga direct NA Ronde al het vak in en probeer zo ver mogelijk aan te schuiven en te blijven tot 17:15
komt goed, thanks voor de tip, ik had veel eerder bij dit forum moeten komen, is leuk om mee te lezen, maar ook heel informatief
 
  • Confetti
Waarderingen: DennisvdBr

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
152
126
Ik heb nog nooit Hollywood Vampires gezien, maar meestal kan je even kijken aan welke kant je favoriete gitarist staat van Alice. Zoals Slash staat altijd links van Axl (vanuit hun kant) en daarom stonden wij rechtsvoor vorig jaar in Groningen.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.969
1.757
😂😂ja de meeste items leek me vrij logisch dat dit niet naar binnen mocht. Maar wel opvallend dat ik hier nu een aparte mail over krijgen en hierin staat dat er onverwachte screenings kunnen zijn.

Wellicht dat het alleen voor Duitse Livenation events geldt? Geen idee.
Hey Nik,

Ik denk echt dat dit niet op Pinkpop van toepassing is. Het is dat jij hem toevallig krijgt n.a.v. een Livenation concert van Beyoncé in Duitsland. Verder heeft helemaal niemand deze melding gehad n.a.v. zijn of haar Pinkpop kaarten. De website zegt niks. De socials zeggen niks. Het is voor jou even extra opletten vanavond, maar in Landgraaf hoef je hier geen rekening mee te houden lijkt me...
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.177
2.425
Hey Nik,

Ik denk echt dat dit niet op Pinkpop van toepassing is. Het is dat jij hem toevallig krijgt n.a.v. een Livenation concert van Beyoncé in Duitsland. Verder heeft helemaal niemand deze melding gehad n.a.v. zijn of haar Pinkpop kaarten. De website zegt niks. De socials zeggen niks. Het is voor jou even extra opletten vanavond, maar in Landgraaf hoef je hier geen rekening mee te houden lijkt me...
Top ! Ging er ook al vanuit.
 

Davidd

Dagopener
7 jul 2021
502
864
Spullen zitten in de auto en over een paar minuten vanuit Rotterdam richting Landgraaf!

Het zweet stond al op mijn rug van de spullen naar de auto sjouwen, dus dat wordt nog wat straks van P5 naar Camping B.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken