Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
buiten het feit dat de muntprijs naar 3,50 is... Is dit wel een redelijk normaal en schappelijke muntwaarde tegenwoordig.
Overigens altijd verleidelijk om voor de 0,5 te gaan ipv de 0,25 bekers
Ik heb een ticket voor P3 gekocht via TicketSwap en heb een ticket voor P5 over….eigenlijk wilde ik die P5 kaart bewaren voor het geval dat die TS kaart niet werkt.
Beetje decadent en overdreven waarschijnlijk. Als je van mij die P5 kaart zou willen overnemen stuur mij dan even een privé berichtje.
Gewoon originele prijs (uiteraard)
Die staan niet op Pinkpop. Heb Jack Daniels Nederland nog ff bericht gestuurd via insta. Anteoord was dat ze dit jaar niet op Pinkpop te vinden zijn. En dus blijkbaar ook niet (meer) bij de standaard barren…
Die staan niet op Pinkpop. Heb Jack Daniels Nederland nog ff bericht gestuurd via insta. Anteoord was dat ze dit jaar niet op Pinkpop te vinden zijn. En dus blijkbaar ook niet (meer) bij de standaard barren…
Jammer nu is het dus Diageo met de merken zoals Captain Morgan, Gordons en Smirnoff.Een veel groter concern dan JD.Zal wel een betere sponsordeal voor PP zijn.
Weet iemand hoe de parkeertickets werken als je dagkaarten voor entree koopt via ticketswap? Is een parkeerkaart via ticketswap dan de enige optie? Want dat aanbod lijkt vrij beperkt
Jammer nu is het dus Diageo met de merken zoals Captain Morgan, Gordons en Smirnoff.Een veel groter concern dan JD.Zal wel een betere sponsordeal voor PP zijn.
Nee JB ofzo. Captain Morgan is natuurlijk rum. Dat zal een aantal jaren geleden wel Bacardi geweest zijn. Tijden veranderen natuurlijk, maar Jacky Cola ga ik wel missen. Gelukkig wel 12 blikken in de koelbox zitten…