Pinkpop 2023

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
395
405
Er wordt dan aardig wat uitgezonden. Ik vind het alleen jammer dat bij Stage 4 geen opnames worden gemaakt, daar staan toch echt wat pareltjes.
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
537
280
In een pan, kokend water erin en 5 minuten uitkoken.


Ik vond het geluid bij Noord afgelopen jaar hele dikke prima, waarbij ik het bij Imagine Dragons op Zuid dan weer vond tegenvallen (terwijl de rest van het weekend het geluid op Zuid ook goed was, zal wel met de wind te maken hebben gehad).
Helemaal goed als ze dat nog wat beter doen.
Op Noord was prima, main viel soms wat tegen.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.856
2.520
Iemand ervaring met die Park & Bike? Vind het wel een aantrekkelijke optie, maar hoor het graag als er toch grote nadelen aan kleven (e.g. files bij het uitrijden, toch verder van het terrein dat aangegeven, etc.)
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
2.600
7.634
Hoi Pinkpop-festileakers, de hartelijke groeten vanaf een warme, maar zeer gezellige Graspop-camping! Jullie zitten weliswaar een heel stuk naar het zuid-oosten, maar het voelt toch een beetje alsof we buren zijn.

Ik wens jullie allen een fantastisch weekend toe! Rij voorzichtig morgen, drink genoeg water. En heb een fantastische tijd, met hopelijk een weekend vol prachtige muziek!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.783
6.529
Even een parkeervraagje aan jullie.

Alleen P6 is nog te boeken, voor het weekend, voor ongeveer €40,-.
Er staat ''Gemakkelijk en dichtbij'' op de site.

Echter is P6 blijkbaar ook de parkeerplaats voor Park & Shuttle en daar staat:
Hou rekening met een reistijd van max 40 minuten.

Weten jullie hoe dit zit?
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
395
405
Hoi Pinkpop-festileakers, de hartelijke groeten vanaf een warme, maar zeer gezellige Graspop-camping! Jullie zitten weliswaar een heel stuk naar het zuid-oosten, maar het voelt toch een beetje alsof we buren zijn.

Ik wens jullie allen een fantastisch weekend toe! Rij voorzichtig morgen, drink genoeg water. En heb een fantastische tijd, met hopelijk een weekend vol prachtige muziek!
Voor jou (jullie) ook een onvergetelijk weekend gewenst!

Afstand is relatief, muziek is universeel! 👊🏽🤘🏼
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Minie en Jamel

colette283

Dagopener
13 sep 2022
537
280

FESTILEAKS MEET-UP OP PINKPOP!


🗓️ Wanneer: zaterdag 17 juni 2023
⏱️ Tijd: vanaf 15:05 uur (tijdens Rondé)
📍 Waar: Pinkpop-logo (de grote letters, niet te missen!)

Hallo lieve festivalgangers, hopelijk zijn jullie allemaal klaar voor aankomend weekend: dan staat natuurlijk Pinkpop op de planning! Daar hoort uiteraard een gezellige meet-up bij in de middag. Of je nou een actieve forum bijdrager bent of een stille meelezer bent. Of als je benieuwd bent wie al die artikelen op onze website schrijven: iedereen die Festileaks een warm hart toedraagt is meer dan welkom bij de meet-up!✨

Doe je Pinkpophoedje op en trek je Festileaks merch aan, want we maken uiteraard ook weer een legendarische groepsfoto! Met wie gaan we daar gezellig proosten? 🍻
Festileaks merch?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
Even een parkeervraagje aan jullie.

Alleen P6 is nog te boeken, voor het weekend, voor ongeveer €40,-.
Er staat ''Gemakkelijk en dichtbij'' op de site.

Echter is P6 blijkbaar ook de parkeerplaats voor Park & Shuttle en daar staat:
Hou rekening met een reistijd van max 40 minuten.

Weten jullie hoe dit zit?
P6 is volgens mij wel op redelijke loopafstand tot camping C, zowat naast P5 (onder de buitenring door lopen)
Maar Camping C is dan wel weer verst lopen naar het festival (ca 30 minuten naar het festivalterrein).
Camping B is dan weer 1 straat oversteken toch Camping C, naar ingang B ongeveer 10 minuutjes van elkaar. (B is 20 minuten naar het festivalterrein)
Camping B ligt tussen Camping C en Mondo Verde in (waar parkeerplaats P3 is).

Van P6 naar het festival terrein, raad ik de pendelbus aan. Vanaf de camping is waarschijnlijk lopen het gemakkelijkst.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.581
4.325
Even een parkeervraagje aan jullie.

Alleen P6 is nog te boeken, voor het weekend, voor ongeveer €40,-.
Er staat ''Gemakkelijk en dichtbij'' op de site.

Echter is P6 blijkbaar ook de parkeerplaats voor Park & Shuttle en daar staat:
Hou rekening met een reistijd van max 40 minuten.

Weten jullie hoe dit zit?
P6 is erg ver weg van het festivalterrein. Die parking zal ergens in Eygelshoven of Kerkrade liggen. Op welke camping wil je graag liggen? Indien C is dat goed te doen. Camping A is een ander verhaal.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.783
6.529
P6 is erg ver weg van het festivalterrein. Die parking zal ergens in Eygelshoven of Kerkrade liggen. Op welke camping wil je graag liggen? Indien C is dat goed te doen. Camping A is een ander verhaal.
Heb een hotel in Valkenburg. Dan is treinen van en naar wellicht handiger en de auto bij hotel. Tenzij er op de Swap wat parkingtickets komen.

Rot dat die busjes maar tot 23u rijden.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.581
4.325
Zo'n IPA voor 4,75 euro lijkt goed te doen, maar voor 0,25l is dan toch wel prijzig. Meest belachelijke vind ik de oordopjes voor 4,75 euro. Of eigenlijk schandalig.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.581
4.325
Heb een hotel in Valkenburg. Dan is treinen van en naar wellicht handiger en de auto bij hotel. Tenzij er op de Swap wat parkingtickets komen.

Rot dat die busjes maar tot 23u rijden.
Treinen is dan veel beter te doen. Van station Landgraaf naar Pinkpop is 20 tot 25 minuten lopen. Goed te doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken