Pinkpop 2023

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.262
2.593
Nog meer leesvoer !

 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.177
982

FESTILEAKS MEET-UP OP PINKPOP!


🗓️ Wanneer: zaterdag 17 juni 2023
⏱️ Tijd: vanaf 15:05 uur (tijdens Rondé)
📍 Waar: Pinkpop-logo (de grote letters, niet te missen!)

Hallo lieve festivalgangers, hopelijk zijn jullie allemaal klaar voor aankomend weekend: dan staat natuurlijk Pinkpop op de planning! Daar hoort uiteraard een gezellige meet-up bij in de middag. Of je nou een actieve forum bijdrager bent of een stille meelezer bent. Of als je benieuwd bent wie al die artikelen op onze website schrijven: iedereen die Festileaks een warm hart toedraagt is meer dan welkom bij de meet-up!✨

Doe je Pinkpophoedje op en trek je Festileaks merch aan, want we maken uiteraard ook weer een legendarische groepsfoto! Met wie gaan we daar gezellig proosten? 🍻
Moet lukken denk ik
 
  • On fire
Waarderingen: RubenFrusciante

Mieknok

Campingartiest
15 jun 2022
66
75

FESTILEAKS MEET-UP OP PINKPOP!


🗓️ Wanneer: zaterdag 17 juni 2023
⏱️ Tijd: vanaf 15:05 uur (tijdens Rondé)
📍 Waar: Pinkpop-logo (de grote letters, niet te missen!)

Hallo lieve festivalgangers, hopelijk zijn jullie allemaal klaar voor aankomend weekend: dan staat natuurlijk Pinkpop op de planning! Daar hoort uiteraard een gezellige meet-up bij in de middag. Of je nou een actieve forum bijdrager bent of een stille meelezer bent. Of als je benieuwd bent wie al die artikelen op onze website schrijven: iedereen die Festileaks een warm hart toedraagt is meer dan welkom bij de meet-up!✨

Doe je Pinkpophoedje op en trek je Festileaks merch aan, want we maken uiteraard ook weer een legendarische groepsfoto! Met wie gaan we daar gezellig proosten? 🍻
Leuk! Misschien kom ik even aangewaaid, ik ben nooit zo goed in plannen op festivals:sneaky:


Ik heb lastminute nog een fresh&black tentje aangeschaft, hopelijk werkt dat een beetje om uit te kunnen slapen en niet gelijk de tent uit te drijven... Wel even wennen, normaliter hebben we een grote 4persoons tent waarin je kan staan en dit is een 3persoons koepeltentje. Maar als het droog blijft dan zit je toch sowieso buiten je tent.

Ik heb er zin in mensen, vrijdagochtend vroeg gaan we op pad richting Landgraaf🥳
 
  • On fire
  • Leuk
Waarderingen: Royke en RubenFrusciante

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524

FESTILEAKS MEET-UP OP PINKPOP!


🗓️ Wanneer: zaterdag 17 juni 2023
⏱️ Tijd: vanaf 15:05 uur (tijdens Rondé)
📍 Waar: Pinkpop-logo (de grote letters, niet te missen!)

Hallo lieve festivalgangers, hopelijk zijn jullie allemaal klaar voor aankomend weekend: dan staat natuurlijk Pinkpop op de planning! Daar hoort uiteraard een gezellige meet-up bij in de middag. Of je nou een actieve forum bijdrager bent of een stille meelezer bent. Of als je benieuwd bent wie al die artikelen op onze website schrijven: iedereen die Festileaks een warm hart toedraagt is meer dan welkom bij de meet-up!✨

Doe je Pinkpophoedje op en trek je Festileaks merch aan, want we maken uiteraard ook weer een legendarische groepsfoto! Met wie gaan we daar gezellig proosten? 🍻
ik zal een ommetje maken, kom van Stage 4 vandaan.
helaas wel begin van Ronde missen...

zal proberen er bij te zijn, maar beloof niets
 
  • On fire
Waarderingen: RubenFrusciante

elo

Headliner
3 dec 2013
5.371
4.335
hoe vlot is het aanrijden naar landgraaf eigenlijk?
Ligt er n beetje aan, je komt van Antwerpen? Zal meevallen tot de A76 (hoogte Geleen). Daarna kun je wat vertraging hebben. Waar ga je slapen? Want locatie en route is dan nog belangrijk om te weten. In de aanrij routes naar de parkeerplaatsen is het met name 's ochtends erg druk.
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.177
982
Ligt er n beetje aan, je komt van Antwerpen? Zal meevallen tot de A76 (hoogte Geleen). Daarna kun je wat vertraging hebben. Waar ga je slapen? Want locatie en route is dan nog belangrijk om te weten. In de aanrij routes naar de parkeerplaatsen is het met name 's ochtends erg druk.
ik vertrek ten vroegste om 12u30 vanuit antwerpen
bedoeling is tegen 16u hopelijk in de regio in rode cirkel aan te komen
 

Bijlagen

  • regio pinkpop.jpg
    regio pinkpop.jpg
    312,6 KB · Weergaven: 18

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.802
2.427
Dat zal vooral vooraan het veld, denk ik, altijd wel enigszins blijven. Mensen hebben uren gewacht voor een mooie plek vooraan. Die gaan ze niet opgeven omdat ze een frietbakje willen gaan weggooien, En het is ook te goor om in je zak te stoppen...
Je kunt het ook beter timen met eten. Gewoon opeten voordat je helemaal vooraan gaat staan, zodat je het weg kan gooien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en elo

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.572
4.315
ik vertrek ten vroegste om 12u30 vanuit antwerpen
bedoeling is tegen 16u hopelijk in de regio in rode cirkel aan te komen
Het industriegebied in de rode cirkel is veelal parkeerverbod, dus ik hoop dat je een adres hebt. Die locatie kun je overigens het beste bereiken via de buitenring (N300). Gewoon vanuit België de A76/E314 richting Heerlen/Aken volgen en dan bij Nuth de N300 op richting Landgraaf/Kerkrade.
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.177
982
Het industriegebied in de rode cirkel is veelal parkeerverbod, dus ik hoop dat je een adres hebt. Die locatie kun je overigens het beste bereiken via de buitenring (N300). Gewoon vanuit België de A76/E314 richting Heerlen/Aken volgen en dan bij Nuth de N300 op richting Landgraaf/Kerkrade.
ik heb via communty een parkeer/slaapplek gereserveerd in een van die straten ja
 
  • Winning
Waarderingen: Mark's Kal en elo

colette283

Dagopener
13 sep 2022
537
280
btw....

zijn er nog meer mensen die zich afvragen of Donnie gastartiesten bij zicht heeft?

greep uit de samenwerkingen : Frans Duijts, Mart Hoogkamer, Gerard Joling, Peter Beense, Wolter Kroes, René Karst, Jan Smit, Wesly Bronkhorst, René Froger en "de Toppers"...

stuk voor stuk artiesten die niet zomaar op de lineup van Pinkpop zouden uitkomen. Maar zie ze best door Mojo in de deal verwerkt op komen dagen.
Renetje😂. Mart sws niet.
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
537
280

FESTILEAKS MEET-UP OP PINKPOP!


🗓️ Wanneer: zaterdag 17 juni 2023
⏱️ Tijd: vanaf 15:05 uur (tijdens Rondé)
📍 Waar: Pinkpop-logo (de grote letters, niet te missen!)

Hallo lieve festivalgangers, hopelijk zijn jullie allemaal klaar voor aankomend weekend: dan staat natuurlijk Pinkpop op de planning! Daar hoort uiteraard een gezellige meet-up bij in de middag. Of je nou een actieve forum bijdrager bent of een stille meelezer bent. Of als je benieuwd bent wie al die artikelen op onze website schrijven: iedereen die Festileaks een warm hart toedraagt is meer dan welkom bij de meet-up!✨

Doe je Pinkpophoedje op en trek je Festileaks merch aan, want we maken uiteraard ook weer een legendarische groepsfoto! Met wie gaan we daar gezellig proosten? 🍻
Sorry dan ben ik er niet bij denk ik. Rondé is wel een must See.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.335
6.524
ik zal ook nog aan mijn 'herkenbaarheid' werken voor aankomend weekend.

Maar ik weet oprecht niet welke tshirts ik aan moet, heb bijvoorbeeld van alle 3 de headliner geen t shirt hangen. Ook de subs niet 🙈

Twijfel zit me nog in de selectie: Bruce-shirt (tegen die tijd gewassen hoor), "I'll be back"-Pinkpop shirt, Golden Earring, Volbeat, Jimmy Hendrix, Foo Fighter's (alvast jaar te vroeg 😉) en ben goed voorzien in Iron Maiden tshirts
ik ben er uit denk ik...

ben te herkennen aan het Pinkpop hoedje ;)
met
vrijdag, BRUCE/ESTREET-shirt als verwijzing naar een hele mooie afgelopen zondag
1686749244754.png

zaterdag, Foo Fighters shirt met alvast een knipoog naar Pinkpop 2024
1686749471918.png

zondag, ivm de 30gr (?) een wit Iron Maiden / The Trooper-shirt, omdat de wens nog altijd de vader van de gedachte is
1686749583658.png
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken