Pinkpop 2023

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
633
694
Het is idd het gedrag van de mens qua opruimen van je troep!

Maar voor ik het vergeet:
Ik wens jullie allen alvast 'n geweldig mooi en fantastisch Pinkpop toe! Geniet ervan en laat aub leuke verslagen achter voor de thuisblijvers!

Ik ga het dit jaar toch weer missen, zeker na afgelopen zondag weer eens op Megaland te zijn geweest!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.269
6.361
Ben benieuwd naar de kalm aan laan trouwens, is die weg? Is die uitgebreid?
je bedoeld... DE KALM AAN BAAN ;)

ik ben wel benieuwd wat dit moet met de drukte rond de tent stage.
als toch al dat koppenlopen van de kalm aan laan rond de tent gaat plaatsvinden?

ik moet me dit jaar met een rolstoel verplaatsen (forse botsingen voorkomen en lang lopen gaat niet), maar staan kan ik prima.
oei... maar in ieder geval succes

overigens lijkt me in de tent het rolstoelpodium beter te doen dan rond FOH gaan staan? zit qua afstand niet veel verschil in en op het platform kijk je sowieso over iedereen heen
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.269
6.361
https://www.1limburg.nl/nieuws/2222932/arriva-laat-extra-treinen-rijden-voor-pinkpopgangers

Arriva laat extra treinen rijden voor Pinkpopgangers​

Vervoersbedrijf Arriva past komend weekend de dienstregeling aan voor Pinkpop. Extra treinen vanuit Heerlen en Sittard brengen de festivalgangers naar Landgraaf.

Tussen Heerlen en Landgraaf gaan ieder uur zes extra pendeltreinen rijden, naast de gebruikelijke dienstregeling. Vanuit Sittard gaat twee keer per uur een trein naar Landgraaf rijden. De aangepaste dienstregeling gaat in vanaf vrijdagmorgen 9:00 uur en duurt tot maandagmiddag 13:00 uur.

Duitsland​

Voor Duitse festivalgangers wordt het lastiger om Pinkpop met openbaar vervoer te bereiken. Van donderdag tot en met maandag rijden geen treinen tussen Aken en Heerlen. Dat komt door werkzaamheden. Er worden bussen ingezet, maar die stoppen wel op een extra halte dichtbij het festivalterrein.
 
Laatst bewerkt:

reaper

Support act
26 okt 2015
1.163
979
planning is gemaakt

vrijdag
electric Callboy als ik dat haal
Nova Twins
War on Drugs
Editors
Pink

zaterdag
Dewolff
Disturbed
Hollywood Vampires
Tove Lo (misschien)
Qotsa
Robbie Williams

zondag
Tash sultana
Brutus
Jungle by night
Warpaint

#Zinin
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.269
6.361
Maar wat wordt dan gedaan met de kalm aan laan? Loze ruimte of
die gaat naar het achter terrein, en zal de KALM AAN BAAN heten

dus geen kalm-aan-laan achter de barren rechts voor...

1686736256453.png

en blijkbaar is die ruimte niet meer voor de bezoekers?
1686736364973.png


dus inderdaad, loze ruimte... al heb ik het idee dat de barren iets naar achteren staan :unsure:
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.036
1.851
Maar wat wordt dan gedaan met de kalm aan laan? Loze ruimte of
Op de plattegrond staat een icoontje met de omschrijving "Futursinq"

Geen idee. Ik denk dat het een (doodlopende) nis wordt waarin iets wordt tentoongesteld of zo. Maar da's puur een gok. Ik zou niet weten waar die term op slaat. Het feit dat het zo heet maakt dat ik niet denk dat het backstage of verboden terrein is, maar wat het dan wel is zien we vrijdag wel...
 

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
497
249
Blijkbaar voor een flink aantal wel. Ik vond het veld waar ik stond goed bezaaid met frietbakjes, lege flesjes en vooral hamburgerbakjes. Maar wellicht dat dit nu gewoon meer opvalt door het gebrek aan bekers waar het normaal onder ligt.
Zo irritant als je met je poten in een half opgegeten Hamburg staat .
 

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
497
249
https://www.1limburg.nl/nieuws/2222932/arriva-laat-extra-treinen-rijden-voor-pinkpopgangers

Arriva laat extra treinen rijden voor Pinkpopgangers​

Vervoersbedrijf Arriva past komend weekend de dienstregeling aan voor Pinkpop. Extra treinen vanuit Heerlen en Sittard brengen de festivalgangers naar Landgraaf.

Tussen Heerlen en Landgraaf gaan ieder uur zes extra pendeltreinen rijden, naast de gebruikelijke dienstregeling. Vanuit Sittard gaat twee keer per uur een trein naar Landgraaf rijden. De aangepaste dienstregeling gaat in vanaf vrijdagmorgen 9:00 uur en duurt tot maandagmiddag 13:00 uur.

Duitsland​

Voor Duitse festivalgangers wordt het lastiger om Pinkpop met openbaar vervoer te bereiken. Van donderdag tot en met maandag rijden geen treinen tussen Aken en Heerlen. Dat komt door werkzaamheden. Er worden bussen ingezet, maar die stoppen wel op een extra halte dichtbij het festivalterrein.
https://www.1limburg.nl/wie-is-wie/redactie/dennis-ewald
Hoorde net op de radio, dat de treinen vanuit aken niet rijden naar Heerlen wel bussen en deze dichter bij festival zouden stoppen.
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
387
393
Zou jammer zijn als de ruimte van de kalm aan laan nu ongebruikt blijft, dan heb je die drukte inderdaad bij de tent.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.269
6.361
Op de plattegrond staat een icoontje met de omschrijving "Futursinq"
inderdaad, benieuwd wat we daar moeten verwachten...
het is tenslotte een mooie schaduwrijke ruimte... zelfde overigens ook voor Garden of Love die inmiddels is opgeslokt door backstage gedeelte...

1686737227002.png

1686737212753.png


(mijn voorgevoel denk iets met singer-songwriters, maar dat is een wilde gok)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.269
6.361
Wow! De heren van DeWolff hebben een wel héél bijzondere verrassing voor jullie
😍
Tijdens hun show geven ze namelijk een Gibson gitaar weg aan een gelukkige bezoeker. Erbij zijn is meemaken, dus mis de show van deze mannen niet!
🎸
DeWolff speelt op zaterdag vanaf 12:00 uur op de Tent Stage!
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie en Timmetje

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.760
11.934
https://www.1limburg.nl/nieuws/2222932/arriva-laat-extra-treinen-rijden-voor-pinkpopgangers

Arriva laat extra treinen rijden voor Pinkpopgangers​

Vervoersbedrijf Arriva past komend weekend de dienstregeling aan voor Pinkpop. Extra treinen vanuit Heerlen en Sittard brengen de festivalgangers naar Landgraaf.

Tussen Heerlen en Landgraaf gaan ieder uur zes extra pendeltreinen rijden, naast de gebruikelijke dienstregeling. Vanuit Sittard gaat twee keer per uur een trein naar Landgraaf rijden. De aangepaste dienstregeling gaat in vanaf vrijdagmorgen 9:00 uur en duurt tot maandagmiddag 13:00 uur.

Duitsland​

Voor Duitse festivalgangers wordt het lastiger om Pinkpop met openbaar vervoer te bereiken. Van donderdag tot en met maandag rijden geen treinen tussen Aken en Heerlen. Dat komt door werkzaamheden. Er worden bussen ingezet, maar die stoppen wel op een extra halte dichtbij het festivalterrein.
Die bussen van en naar Aken reden afgelopen weekend bij Springsteen al (ook vanwege werkzaamheden), maar dat was zeker geen halte dichtbij het festivalterrein. Maar goed, in principe gaat niemand van ons hier komend weekend last van hebben, dus dat scheelt weer.
 

SureD

Playlistbediener
12 jun 2023
33
24
die gaat naar het achter terrein, en zal de KALM AAN BAAN heten

dus geen kalm-aan-laan achter de barren rechts voor...

Bekijk bijlage 5540

en blijkbaar is die ruimte niet meer voor de bezoekers?
Bekijk bijlage 5541


dus inderdaad, loze ruimte... al heb ik het idee dat de barren iets naar achteren staan :unsure:
Dan moeten ze ze sinds zondag naar achteren hebben gezet, want ze stonden precies waar ze altijd staan - en toen werd de kalm aan laan als ingang gebruikt. Zou jammer zijn als ze dat loos laten…
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.614
676
Met respectievelijk 26, 27 en 29 graden wordt het weer een warme (en zondag een erg warme) Pinkpop.
Dat wordt weer volop smeren en natte handdoekjes in de nek leggen.
Ben benieuwd hoe iedereen er aan het einde van de dag uitziet, zonnebrandcrème en stof is een mooie combi 😉
Je hebt van die speciale koeltedoeken. Nat maken en dan op je hoofd en een witte pet op. Werkt erg goed. Had ik vorig jaar. Doeken zijn groot dus hangen ook lekker in je nek.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken