Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dikke eyecatchers op de festivals deze zomer: de Festival Merch van Festileaks. Duurzame t-shirts en truien van topkwaliteit, in al je favoriete kleuren en elk met een iconisch én handgemaakt borduursel in festivalstijl. Nu helemaal klaar om door jou gedragen te worden. In de basis bestaat de...
buiten het feit dat de muntprijs naar 3,50 is... Is dit wel een redelijk normaal en schappelijke muntwaarde tegenwoordig.
Overigens altijd verleidelijk om voor de 0,5 te gaan ipv de 0,25 bekers
ik moet parkeren op P5, zie net bordjes al bij simpelveld hangen. Blijkbaar moeten we rijden via a76 afslag 5, dit is bij Nuth…. Kan dit kloppen? Lijkt me ver omrijden
ik moet parkeren op P5, zie net bordjes al bij simpelveld hangen. Blijkbaar moet dat via a76 afslag 5, dit is bij Nuth…. Kan dit kloppen? Lijkt me ver omrijden
ik moet parkeren op P5, zie net bordjes al bij simpelveld hangen. Blijkbaar moeten we rijden via a76 afslag 5, dit is bij Nuth…. Kan dit kloppen? Lijkt me ver omrijden
Waarschijnlijk moet je bij Nuth van de A76 naar N300 (Buitenring) richting Landgraaf/Kerkrade. Op de N300 zou ik afslag Landgraaf Oost pakken, maar waarschijnlijk staat P5 daar al aangegeven.
P5 is aan de Delleweg, vanaf de Hereweg. Volgens mij wordt je in Landgraaf van de Buitenring N300 gestuurd en moet je een stukje door het dorp.
P5 wordt meen ik vanaf twee kanten aangegeven.
Althans ik kan hier in de buurt niet om de borden P5 en P6 heen, zo veel staan er...
buiten het feit dat de muntprijs naar 3,50 is... Is dit wel een redelijk normaal en schappelijke muntwaarde tegenwoordig.
Overigens altijd verleidelijk om voor de 0,5 te gaan ipv de 0,25 bekers
Nou, da's ook weer leuk voor het Limburgse clubcircuit. Brutus naar de Nieuwe Nor! Voor de rest: bijdrage lijkt me toch redelijk nihil? Leuk hoor dat ze het doen, maar om nou stil te staan bij hun inbreng bij de silent disco...?
Wel handig om te weten, ik moet vrijdag eerst nog van Maastricht naar Hoensbroek rijden bepakt en bezakt. Dus dat betekent via Hulsberg ipv via A2/A76.
O ja, maar die heb ik dus niet. Had wel nog voor pp kleding besteld. Maar betwijfel of dat überhaupt nog optijd binnen is. Dus het wordt denk ik op of een top van volbeat of een tshirt van Queen of gewoon geen idee. Ik zie het morgen/vrijdag wel. Ja gaat met vakanties ook zo alles last minute .