Pinkpop 2023

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
396
302
Wat een onzin weer. Een biertje hoort gewoon 1 muntje te zijn, dat is de basis.
Zeker wat een onzin, dat geklooi met halve muntjes vindt ik sowieso al niks. Hoop dat ze ‘t nog aanpassen en een kleiner biertje gewoon voor 1 munt gaan verkopen. Dit kan echt niet!!! Vindt dat je de keuze moet hebben voor kleine/ normale te kiezen en een grotere.

Lijkt me dat je toch wel een kleinere voor 1 munt moet kunnen krijgen 🤔
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
goed ik houd het lekker bij indrinken , frisdrank en een paar cocktails.

Ook al zal dat ook een kapitaal gaan kosten.

Helaas mag ik geen bier meer drinken vanwege mijn reactie op hop. Rip me
 

Matthijs Slisser

Playlistbediener
16 feb 2016
23
3
Bij Muse op Malieveld ook alleen 1.5 muntjes bier... Idd wel 0.35l. Is dit de nieuwe standaard? 😅Maar ik heb liever gewoon 0.25l voor 1 muntje, dat gedoe met dat breken, raak je ook zo kwijt. Misschien dat het na Bruce nog veranderd? 🤔
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
396
302
Bij Muse op Malieveld ook alleen 1.5 muntjes bier... Idd wel 0.35l. Is dit de nieuwe standaard? 😅Maar ik heb liever gewoon 0.25l voor 1 muntje, dat gedoe met dat breken, raak je ook zo kwijt. Misschien dat het na Bruce nog veranderd? 🤔
🤔 belachelijk, als ‘t zo blijft misschien met z’n alle de grote niet kopen en erop staan de kleine voor 1 munt te willen. De frisdrank zit toch ook in beker van 0,25 lijkt me niet moeilijk bier daar ook gewoon zoals altijd in te doen.

Of is die groter geworden voor zelfde prijs, lijkt me niet
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
🤔 belachelijk, als ‘t zo blijft misschien met z’n alle de grote niet kopen en erop staan de kleine voor 1 munt te willen. De frisdrank zit toch ook in beker van 0,25 lijkt me niet moeilijk bier daar ook gewoon zoals altijd in te doen.

Of is die groter geworden voor zelfde prijs, lijkt me niet
T blijft zeker zo, ze gaan dat niet aanpassen na vandaag.
 

Matthijs Slisser

Playlistbediener
16 feb 2016
23
3
Die 1.5 munt voor 0.35l is ook nog eens een vorm van krimpflatie.. in verhouding ten opzichte van het 0.25l bekertje wat er altijd was voor 1 munt zou je 0.375l moeten krijgen voor 1.5 munt. 😜.. maar goed, het is wat het is..
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Zeker. Maar dennis duld alleen geen verbeter punten op "zijn" pinkpop/megaland. Pinkpop is alles top geregeld. Ik vind het prima.
Lekker 80.000 man volgend jaar en 3 druppelende waterpuntjes.
Mag graag zijn bijdrages lezen, maar owee als je zegt waar het beter geregeld is en waar pinkpop eens wat aan zou moeten doen. Dan krijg je flauwe opmerkingen toegespeeld. Jammer.
Er zijn altijd verbeterpunten. Voor Pinkpop bijvoorbeeld meer schaduwplekken, opblaasstoelen toestaan, meer van die mobiele drinkmannetjes maar dan ook met fris en water. Ik denk dat Dennis ook wel zijn dingen heeft wat ie anders zou willen zien.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Grapje . Dat was Maan gedurende Goldband. Zal dus inderdaad Miss Montréal zijn. Als Nielson het wat leuker maakt is het Paskal Jakobsen maar dat denk ik niet. Want mannenharten en Vaderdag die dag. Maar ja denk miss Montréal
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Anderhalve munt voor een biertje... Toegegeven, het is een groter biertje, maar zoals gezegd, de basis is 1 munt voor een biertje..

Verder valt op: GEEN JACK DANIELS, maar Captain Morgan..
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Anderhalve munt voor een biertje... Toegegeven, het is een groter biertje, maar zoals gezegd, de basis is 1 munt voor een biertje..

Verder valt op: GEEN JACK DANIELS, maar Captain Morgan..
The Captain is ook best te drinken. Maar goed....heupflesje Jack/Jim/Captain/Johnny of wat je ook lekker vindt in je onderbroek is natuurlijk altijd goed te doen. Nog nooit gepakt...want natuurlijk alles is duur genoeg.
 
  • Winning
Waarderingen: hersenscheetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken