Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.050
6.096
rtlboulevard.nl/entertainment/music/artikel/5353385/pinkpop-gitaar-van-eric-corton-gaat-naar-spike-van-zoest

Spike van Zoest nieuwe eigenaar Pinkpop-gitaar Eric Corton

De gitaar waar Eric Corton (53) mee opgetreden heeft op Pinkpop, krijgt een nieuwe eigenaar. DI-RECT-gitarist Spike van Zoest (38) neemt het instrument over, zo laat hij op Instagram weten.

In 2010 speelt Eric een nummer met Triggerfinger op het festival in Limburg. 'Spike van Zoest had er al eentje maar zocht eigenlijk een tweede. En die had ik. In een koffer. Opgeslagen', schrijft hij bij de post.

 

mart1234

Support act
27 nov 2019
867
349
Within temptation zaterdag op hellfest
Toch ook al wat overlapping zelfs een mgk maar alter bridge en within temptation mogen zeker over komen
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.050
6.096
Within temptation zaterdag op hellfest
Toch ook al wat overlapping zelfs een mgk maar alter bridge en within temptation mogen zeker over komen
Ja, verdomme

lijkt me Within Temptation niet meer te komen, zaterdag waren nu juist nog plekken vrij op Main/Noord
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
867
349
Wat me dan wel weer opvalt hoe laag mgk staat vergeleken met ons dan mag er toch wel wat bij op zondag
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.050
6.096
Vraag me af of Pinkpop nog voor de kerstperiode met nieuwe namen komt?
Dan zou morgen een goed moment zijn.

(Alter Bridge op zaterdag kan wel nog volgens mij?)
 
Laatst bewerkt:

mart1234

Support act
27 nov 2019
867
349
Vraag me af of Pinkpop nog voor de kerstperiode met nieuwe namen komt?
Dan zou morgen een goed moment zijn.

(Alter Bridge op zaterdag kan wel nog volgens mij?)
Die staan zaterdag in Spanje word hem waarschijnlijk niet.
Maar inderdaad als het jaar nog gebeurt zal het morgen zijn maar denk pas volgend jaar weer wat
 
Laatst bewerkt:
  • Verdrietig
Waarderingen: DennisvdBr

beau

Playlistbediener
15 dec 2022
11
0
Hii ik heb een kleine vraag misschien dat ik daar hier antwoord op krijg.

Denkt er iemand dat cavetown naar pinkpop komt?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.050
6.096
Hii ik heb een kleine vraag misschien dat ik daar hier antwoord op krijg.

Denkt er iemand dat cavetown naar pinkpop komt?
vind het nog best leuk dat je speciaal daarvoor een account hebt aangemaakt

👍🏻

staat in ieder geval op vrijdag en zaterdag in Duitsland, op festivals Hurricane en Southside.
Zondag zou passen, maar gezien de tour dates kan nog heel veel, zou zelfs nog passen op BKS of DTRH?
 

Kolumnus

Randprogramma
17 mrt 2022
139
109

mart1234

Support act
27 nov 2019
867
349
Staan sowieso heel wat pareltjes op hellfest in de onderkant die wel door mogen. Wat ik trouwens nu wel zeker vind is modsun die staat net zoals bij rockforpeople ook op hellfest op de dag van mgk
 

beau

Playlistbediener
15 dec 2022
11
0
Hii heeft iemand enig idee of vermoeden waneer er nieuwe artiesten worden bekendgemaakt want vorig jaar was het rond 15 december
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.050
6.096
Hii heeft iemand enig idee of vermoeden waneer er nieuwe artiesten worden bekendgemaakt want vorig jaar was het rond 15 december
tja, dat was mijn hoop wel een beetje.

lijkt er op dat er niets meer komt nu, of ze moeten deze week nog verrassend uit de hoek komen.

geen idee, misschien is de 'noodzaak' er niet omdat de verkoop niet tegenvalt, of hebben ze nog knopen door te hakken in de undercard van het affiche?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken