Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Wordt dan pas de 3e keer.Trouwens wie heeft de meeste optredens op PP?Anouk?
Anouk 7x
Krezip, Counting Crows 6x
LIVE, MUSE, Placebo, Editors, Faithless, Kaisser Chiefs, Lenny Kravitz, Rowwen Heze, The Script, Triggerfinger, White Lies 5x

Editors en The Script gaan dus naar het rijtje met Krezip en Counting Crows.
Anouk wint nog altijd het gouden ei

edit: @Landgraver , om precies te zijn is ze Kovacs al 3x geweest. 2015, daarna 2017 zat ze in de lineup van Gutterdämmerung en 2019 was ze vervanger van mr cancelkoning Sam Fender.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

Landgraver

Support act
13 apr 2021
893
423
Anouk 7x
Krezip, Counting Crows 6x
LIVE, MUSE, Placebo, Editors, Faithless, Kaisser Chiefs, Lenny Kravitz, Rowwen Heze, The Script, Triggerfinger, White Lies 5x

Editors en The Script gaan dus naar het rijtje met Krezip en Counting Crows.
Anouk wint nog altijd het gouden ei

edit: @Landgraver , om precies te zijn is ze Kovacs al 3x geweest. 2015, daarna 2017 zat ze in de lineup van Gutterdämmerung en 2019 was ze vervanger van mr cancelkoning Sam Fender.
Haha.Niet goed geteld dus.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Within Temptation nu ook aangekondigd medio juli op Masters of Rock Festival in Tsjechië.
Ze touren dus vanaf NovaRock/Download medio juni tot medio juli minstens... tot nu buitenlandse festivals en nog geen NL?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Gojira stond ook oorspronkelijk op het 2020 affiche, zou nergens van opkijken.
Zekers, maar die had op een normaal tijdstip gespeeld, terwijl Pantera, nu met die comeback tenminste, een stuk groter is en op een groter podium zal staan. Daar is het echt te hard voor om dusdanig veel publiek te trekken.
 

johnnydee

Campingartiest
16 nov 2022
95
66
Misschien leuk om The Analogues Sideshow (hun eigen werk) op te laten treden. En ik blijf het proberen. Cardinal Black. (Fantastische band uit Wales) zij verdienen het echt om op de grote festivals te spelen.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
862
349
Anouk naar stadspark op de zondag van pinkpop denk dat we die kunnen afschrijven want die doet normaal niet zoveel nl data
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Anouk naar stadspark op de zondag van pinkpop denk dat we die kunnen afschrijven want die doet normaal niet zoveel nl data
ik had Anouk al afgestreept, na Concert at Sea en Central Park (Utrecht) werd de kans al veel kleiner
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Zekers, maar die had op een normaal tijdstip gespeeld, terwijl Pantera, nu met die comeback tenminste, een stuk groter is en op een groter podium zal staan. Daar is het echt te hard voor om dusdanig veel publiek te trekken.
Ik vind het lastig in te schatten hoe groot Pantera is. Ik heb eerlijk gezegd het gevoel dat ze niet groter zijn dan BMTH, Disturbed of Gojira.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
862
349
Ik vind het lastig in te schatten hoe groot Pantera is. Ik heb eerlijk gezegd het gevoel dat ze niet groter zijn dan BMTH, Disturbed of Gojira.
Nu noem je ook wel echt 3 namen die totaal niet qua grote op elkaar lijken BMTH die verkoopt een ziggo dome uit en dat zie ik de rest zeker niet doen. Pantera zou ik op de zelfde hoogte als Gojira schatten , Disturbed is de kleinste naam maar wel eentje die door hun cover wel wat naam heeft bij de pinkpop gangers dus dat is een bonus
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
563
290
Ik zou de Jeugd van Tegenwoordig wel heel leuk vinden. Voor de oude hits maar ook hun nieuwe werk is vaak erg leuk.
Enig idee of dat er in zit dit jaar?
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Ik zou de Jeugd van Tegenwoordig wel heel leuk vinden. Voor de oude hits maar ook hun nieuwe werk is vaak erg leuk.
Enig idee of dat er in zit dit jaar?
De jeugd van tegenwoordig (ondertussen ook wel bekend onder de naam de ouderen van vandaag) zijn altijd een mogelijkheid. Ze staan ook op concert at sea, dus wie weet.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Ik zou de Jeugd van Tegenwoordig wel heel leuk vinden. Voor de oude hits maar ook hun nieuwe werk is vaak erg leuk.
Enig idee of dat er in zit dit jaar?
staan de zaterdag op Central Park Utrecht, ik denk dat de kans daardoor enorm gezakt is.
ook gezien de plekken op juist de zaterdag het grootst is en de kansen voor Main en Noord op vrijdag en zondag nihil

(dus CaS en ook CentralPark, maakt de kans klein)

daarnaast, nog altijd mis ik Within Tempation tourdata in het Pinkpop weekend, terwijl ze duidelijk festivals doen rond Pinkpop. Qua grote NL-act, zie ik die kans steeds groter worden. Ook gezien de laatste keer dat ze op Pinkpop stonden (2007)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken