Pinkpop 2023

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
Ben benieuwd waarom GNR niet op de plek van robbie williams staat, aangezien ze dus wel touren. Vind ik ook een gemiste kans.

Pink - GNR - RHCP
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.065
7.208
Ben benieuwd waarom GNR niet op de plek van robbie williams staat, aangezien ze dus wel touren. Vind ik ook een gemiste kans.

Pink - GNR - RHCP
Volgens de verwachting hier dat Robbie de last minute vervanger voor RATM zou zijn, is dit wel logisch.
Tour van GNR lag waarschijnlijk al lang vast toen duidelijk werd dat RATM niet zou komen.
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
372
291
Zou het ook een goed idee vinden als je de bonnen/ consumptiemunten van te voren online kan kopen net als bij Rock Werchter. Ze zijn dan goedkoper dan op terrein zelf.

Je moet ze dan alleen afhalen bij bonnen kassa met e-ticket.
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
Zou het ook een goed idee vinden als je de bonnen/ consumptiemunten van te voren online kan kopen net als bij Rock Werchter. Ze zijn dan goedkoper dan op terrein zelf.

Je moet ze dan alleen afhalen bij bonnen kassa met e-ticket.
Ik vind dit juist een kwalijke zaak, om consumptiebonnen in de voorverkoop goedkoper te maken. Ik vind het prima om deze in de voorverkoop te verkopen om zo rijen te verminderen op het terrein. Maar als een biertje in de voorverkoop €3,20 kost dan kun je het niet maken om dan op het terrein €3,50 te vragen.

Met toegang ok, maar consumptie…

Edit: prijzen zijn uiteraard voorbeeld heb geen idee wat de prijs gaat zijn dit jaar.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Ik vind dit juist een kwalijke zaak, om consumptiebonnen in de voorverkoop goedkoper te maken. Ik vind het prima om deze in de voorverkoop te verkopen om zo rijen te verminderen op het terrein. Maar als een biertje in de voorverkoop €3,20 kost dan kun je het niet maken om dan op het terrein €3,50 te vragen.

Met toegang ok, maar consumptie…

Edit: prijzen zijn uiteraard voorbeeld heb geen idee wat de prijs gaat zijn dit jaar.
Waarom zou je dat niet kunnen maken? Ik vind dat juist logisch om drankbonnen in de voorverkoop goedkoper te maken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joe

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
Waarom zou je dat niet kunnen maken? Ik vind dat juist logisch om drankbonnen in de voorverkoop goedkoper te maken.
Nou als je het de consumptiebonnen in de voorverkoop goedkoper aanbied, betekend eigenlijk dat je hogere prijs op het terrein zelf niet persee nodig hebt.
Het is niet zo dat je consumptiebonnen voor ‘inkooptarief’ verkoopt.
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Nou als je het de consumptiebonnen in de voorverkoop goedkoper aanbied, betekend eigenlijk dat je hogere prijs op het terrein zelf niet persee nodig hebt.
Het is niet zo dat je consumptiebonnen voor ‘inkooptarief’ verkoopt.
Niet waar, want het grootste gedeelte van de uitgaven van een festival liggen voor het festival zelf, en dat geld moet ergens vandaan komen..
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Nou als je het de consumptiebonnen in de voorverkoop goedkoper aanbied, betekend eigenlijk dat je hogere prijs op het terrein zelf niet persee nodig hebt.
Het is niet zo dat je consumptiebonnen voor ‘inkooptarief’ verkoopt.
Maar het helpt wel inkomsten eerder binnen te krijgen. Dus goed voor de cashflow.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Sam Smith nog een kanshebber? Staat op Pools festival en week na Werchter in Portugal op festival. Zijn zaal show tour eindigt eind mei.

Weet niet of Pinkpop net wat te vroeg voor hem valt? Na 2015 heeft hij eigenlijk nog steeds wat goed te maken…
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Misschien willen ze GnR liever voor pp 2024🤷
ik heb een vaag vermoeden dat in 2024 Slash met Myles tourt, dus 2024 geen Alter Bridge of Guns N' Roses tour.

als dat zo is, maakt de kans op Pinkpop voor Slash featuring Myles Kennedy & The Conspirators en misschien Tremonti in 2024 groter
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.072
10.220
ik heb een vaag vermoeden dat in 2024 Slash met Myles tourt, dus 2024 geen Alter Bridge of Guns N' Roses tour.

als dat zo is, maakt de kans op Pinkpop voor Slash featuring Myles Kennedy & The Conspirators en misschien Tremonti in 2024 groter
Dat is wel een vergaande conclusie op basis van een wilde aanname ;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
nou, there you go...

Pinkpop deelt dus P!nk met Boutique en RHCP met Rock Werchter...
benieuwd naar Williams?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Pinkpop deelt toch behoorlijk wat met Mad Cool zo te zien...

Misschien schuilt er nog iets op de poster voor Pinkpop 2023 ? ?

Image
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken