Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.025
6.063
Met het mogelijke wegvallen van RATM, zou ik juist meer aanknopingspunten zien voor Stromae op Pinkpop.
De enkele omstandigheid dat hij normaliter een dagje vrij zou inlasten na twee dagen Parijs is wel een overkomelijk probleem, lijkt mij.
hij mag van mij genoeg verlof opnemen 🤣 😅
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.539
10.995
Er gaan sindskort geruchten op het Bon Jovi forum over een 40th anniversary tour in 2023. Ik gooi hem er maar in en dan kunnen jullie er lekker op schieten.......
Laat ik stellen dat ik wel zou gaan kijken, want die heeft genoeg meezingers gemaakt. Los zou ik er geen kaartje meer voor kopen.
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en DennisvdBr

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
404
249
LIVE heb ik in 2019 nog op Paleis Soestdijk gezien, Ed leek daar toch zijn beste tijd wel te hebben gehad.... Het kan ook gewoon een mindere avond geweest zijn.
De organisatie kwam achteraf met een statement omdat er zoveel bezoekers geklaagd hadden over het geluid. Zo was de stem van Ed bijna niet te horen. Ik meen dat de organisatie aangaf dat de band per se gebruik wilde maken van een eigen geluidstechnicus. Dat ging blijkbaar niet helemaal lekker. Daarbij liet dat organisatie weten in het vervolg het beheer over het geluid niet meer uit handen te willen geven.

Edit; ik was zelf ook bij dat concert en het geluid vond ik inderdaad ruk :).
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
Oh je comment ging over Taylor Swift, dat was mij niet duidelijk. Ja dat zou inderdaad een mooie boeking zijn.

GNR is wel echt de laatste artiest die ik zou omschrijven als nieuw of verfrissend. Dat ze niet op pinkpop stonden snap ik maar sinds hun grote return zijn ze ieder jaar wel ergens in nederland/belgie te zien geweest. Alle GNR fans hebben al zo veel kansen gehad om die te zien, denk niet dat die zo veel publiek zouden trekken zeker niet als ze ook nog eens op werchter staan in hetzelfde jaar.
Och, Groningen in een dag uitverkocht. Je hebt het slechts over 50.000 kaartjes….
 
  • Leuk
  • On fire
Waarderingen: Paddy en Nikfestilover

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.539
10.995
Waarom? Dat is, als hij niet meer kan zingen, toch zonde van je geld en tijd? :p
Die heeft zoveel klassiekers gemaakt waar ik een zwak voor heb dat ik het bijna zonde zou vinden om dat mis te lopen. Maar daarom zeg ik dus: ik zou nooit naar een los concert gegaan, dus zonde van m'n geld valt gelukkig wel mee.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.213
4.466
Los van dat ik hoop dat Bon Jovi ver weg blijft, zou dat nog een headliner zijn?
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.537
4.420
Ja, absoluut gezien krijg je dan sowieso meer waar voor je geld. Al is het natuurlijk in tijden dat het in de wereld op vrijwel geen vlak lekker loopt, misschien ook maar beter om een festivaldag minder biertjes te hoeven aftikken ;).
Zo kan je het ook bekijken, ik drink toch enkel water van de kraan, veel goedkoper :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.154
2.398
"beter" als in, dat je mening is dat je die liever ziet, of in de vorm van live act beter, of op basis van komst naar Pinkpop?

Muse en Arctic Monkeys hebben in afgelopen edities al als headliner gestaan.
Muse daarbij al redelijk vaak geweest (5x).
P!nk zal wel de 2e keer zijn, maar da's wel al 13(?) jaar geleden en toen zelfs niet als headliner.
Als ik kijk naar headliners die nog niet geheadlined hebben op Pinkpop, tja, dan inderdaad.
Op basis daarvan, zie ik het idd ook als veel beter, vanuit Pinkpop point of view.

en dat zou ik dan op de zelfde basis ook verfrissend noemen, ook al is een act als GnR de oude rot uit het vak.
Je snapt wat ik bedoel.

Ik kijk vanuit Pinkpop oogpunt. Niet of een act perse verfrissend is.

Ik heb geen glazen bol maar ik denk dat een Muse, Kings of Leon en Arctic Monkeys slechter verkoopt dan Taylor Swift , Guns N Roses en P!nk. Denk dat de meeste mensen het daarmee eens kunnen zijn.

Maar goed heb Arctic monkeys dit jaar op SZiget gezien en vond ze echt heel saai. Maar das mijn mening. Vond ze vroeger veel leuker in 2014.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.154
2.398
Voor de mensen die nog twijfelen of P!nk slecht verkoopt:

‼️ UPDATE ‼️
Aufgrund der großen Nachfrage legt P!nk erneut nach und kündigt weitere Shows für Hannover und München an! 🙌

Tickets für die Shows am 06.07. und 13.07.2023 bekommt ihr bei uns.
👉 https://t1p.de/l70j8 👈

In London ook al extra show aangekondigd.
 
  • Wow
Waarderingen: DennisvdBr

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.450
6.112
Je snapt wat ik bedoel.

Ik kijk vanuit Pinkpop oogpunt. Niet of een act perse verfrissend is.

Ik heb geen glazen bol maar ik denk dat een Muse, Kings of Leon en Arctic Monkeys slechter verkoopt dan Taylor Swift , Guns N Roses en P!nk. Denk dat de meeste mensen het daarmee eens kunnen zijn.

Maar goed heb Arctic monkeys dit jaar op SZiget gezien en vond ze echt heel saai. Maar das mijn mening. Vond ze vroeger veel leuker in 2014.
De Guns n Roses dag van een paar jaar terug verkocht volgens mij niet al te best volgens de comments hier.

P!nk zal wel goed verkopen inderdaad. Swift hoef je denk ik niet op PP te verwachten.

Waar haal je Kings of Leon weg? :p
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.154
2.398
Keulen ook extra show van P!nk nu.
Tickets kosten op goede plekken rond de 189. Toch knap dat Pinkpop haar heeft kunnen boeken als enige festival.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken