Pinkpop 2023

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
505
290
The National om 16:00 op het Noordpodium. Ik heb gekkere dingen gelezen, maar dit is ook onzin natuurlijk. Dan komen ze niet. The National > Editors ofzo als Sub trouwens. Zie dat prima werken als Main Sub.
Dat zal prima werken vlakvoor de pop act!

Over pop act gesproken naast de al genoemde Beyoncé, Billie Eilish, Taylor Swift, en The Weekend hoe groot achten we de kans dat we een Dua Lipa, Lady Gaga, Ariana Grande, Janet Jackson of een Madonna kunnen verwachten?
 

Descor1995

Campingartiest
21 jun 2022
66
31
Dat zal prima werken vlakvoor de pop act!

Over pop act gesproken naast de al genoemde Beyoncé, Billie Eilish, Taylor Swift, en The Weekend hoe groot achten we de kans dat we een Dua Lipa, Lady Gaga, Ariana Grande, Janet Jackson of een Madonna kunnen verwachten?
Is Lady Gaga niet meer een stadionact? Volgens mij doet zij net zoals Beyoncé vrij weinig festivals, en meer stadions behalve dan Coachella. Net zoals met Beyoncé lijkt me de kans klein dat ze dus op Pinkpop staat, maar het zou wel tof zijn als ze er wel staat.

Madonna zie ik echt niet op Pinkpop optreden. Op een Eurovisie songfestival enkele jaren terug heeft ze bewezen dat haar stem tegenwoordig behoorlijk tegenvalt en vals blijkt te zingen, waarna het management van Madonna de video's bewerkt heeft dat de stem wel zou klinken, dus het lijkt me echt niet dat Mojo/Buro Pinkpop haar gaat boeken.

Ariana Grande zal in het straatje van Justin Bieber vallen: jong, veel fans vooral van de jonge generatie die mogelijk de gehele dag in het voorvak gaan staan. Hoewel Ariana niet zoals Justin is (hoop ik), zal zij voor Mojo/Buro Pinkpop na het gebeuren met Justin een twijfelgeval omdat hij enorm tegenviel. Ik denk dat ze met de keuze voor Ariana Grande heel voorzichtig zullen zijn.
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
505
290
Is Lady Gaga niet meer een stadionact? Volgens mij doet zij net zoals Beyoncé vrij weinig festivals, en meer stadions behalve dan Coachella. Net zoals met Beyoncé lijkt me de kans klein dat ze dus op Pinkpop staat, maar het zou wel tof zijn als ze er wel staat.

Madonna zie ik echt niet op Pinkpop optreden. Op een Eurovisie songfestival enkele jaren terug heeft ze bewezen dat haar stem tegenwoordig behoorlijk tegenvalt en vals blijkt te zingen, waarna het management van Madonna de video's bewerkt heeft dat de stem wel zou klinken, dus het lijkt me echt niet dat Mojo/Buro Pinkpop haar gaat boeken.

Ariana Grande zal in het straatje van Justin Bieber vallen: jong, veel fans vooral van de jonge generatie die mogelijk de gehele dag in het voorvak gaan staan. Hoewel Ariana niet zoals Justin is (hoop ik), zal zij voor Mojo/Buro Pinkpop na het gebeuren met Justin een twijfelgeval omdat hij enorm tegenviel. Ik denk dat ze met de keuze voor Ariana Grande heel voorzichtig zullen zijn.
Grotendeels eens! Zal Janet Jackson gezien haar vele jaren 80 en 90 hits een Pinkpop headlinen? Bij glastonbury 2019 was ze sub achter Liam!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Deze week nieuws van Muse voor Europa.

Heb zo het idee dat er geen nieuws van Pinkpop aan zit te komen.
Mogelijk strepen we Muse wellicht dus door als headliner optie (zou ik persoonlijk heel erg jammer vinden)

Misschien dan toch rekening houden met dan toch Depeche Mode, Robbie Williams, Arctic Monkeys, RHCP, GnR...?
Zie ik persoonlijk dan liever een naam op het affiche die nog geen Pinkpop headliner gestaan heeft, Depeche Mode en GnR hebben ook nog wat 'oud zeer' in te halen.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Ik verwacht…. (Random gok)

Rage Against The Machine (rock)
Robbie Williams (classic)
Taylor Swift (new pop)

The Weeknd naar een arena of groot veld.
Beyoncé naar JC stadion (zoals altijd).
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
jammer....

ach ja, dan maar kijken voor een andere headliner naast RATM en Byonce 😉
🙈

Ha, ik pas mijn gokje aan naar Depeche Mode - Robbie Williams - Guns n Roses, met de Chili Peppers als wildcard mocht het één van deze acts niet worden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
ik hou sowieso nog vast aan RATM.
die zouden niet in aanmerking zijn voor Hurricane/Southside, hebben de eigenaren gezegd in een podcast.
voor Hellfest verwacht ik een losse dag naast het festival voor RATM.
Blijft voor Pinkpop nog altijd ruimte over en zie ik best een terugkeer naar festivals in 2023 heel goed voor me.

Ed Sheeran, die schrijf ik nu op naast RATM en Beyonce.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
862
349
RaTM-Guns 'n roses - Billie Eilish

Zo waren we er nog een paar weken terug er compleet uit en nu is het weer lekker onvoorspelbaar geworden. maar toch jammer van die mooie namen die er nu al uit liggen hoop wel op 2 rock georiënteerde acts als headliner
 
  • Leuk
Waarderingen: liluzi

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
RATM + Run The Jewels + Fontaines DC
Depeche Mode + The War On Drugs
Taylor Swift + The 1975 + George Ezra

Dan zou je toch een sterk, afwisselend rijtje hebben zeg.
Prima headliners, maar vooral The 1975 en Ezra mogen wegblijven wat mij betreft. Wat een ellende.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken