tel daar bij op dat we ook nog de tour van U2 kunnen gaan verwachten (en ik durf niet eens Stones of AC/DC te noemen)....
wordt sowieso weer overal volle bak qua tourende acts en volle agenda's voor de stadions en ook alle vergunningen tot het uiterste gevuld voor de velden.
imo... laat Pinkpop maar eens kijken of ze GnR of Iron Maiden kunnen neerzetten (maar zal wel weer Ziggo worden in 2023, voor IM?), ze zouden met een stevige gitaar act die nog nooit op Pinkpop stond maar wel al jaren festival speelt, imo goed uit de hoek komen naast een voor Pinkpop-terugkom-headliner en een nieuwe-poppie-headliner.
vond 2022 qua headliners best een herhaling-set, Pearl Jam stond er in 2018, Metallica ook al 8 jaar terug en Imagine Dragons stond eigenlijk ook 2017 op Pinkpop.
Nou is RATM ook al 15 jaar terug (in 2023), maar als Pinkpop komt met acts die nog niet op Pinkpop gestaan hebben zou ik persoonlijk ook wel heel sterk vinden. Zou dat qua Pinkpop affiche veel sterker vinden. En als dat 2 x pop is en 1 keer stevige gitaar, dan prima maar. Maar goed, da's slechts mijn mening...
Zal je zien dat we straks Arctic Monkeys (2014 en nog Lowlands 2022), Robbie Williams (2015) en RHCP (2016 en nog Goffertpark 2022) krijgen, da's lekker 'makkelijk' geboekt door Mojo...