Pinkpop 2023

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.549
6.227
Laat ze all drie maar gewoon komen. :D Nieuwe album van Ezra was weer tof (altijd een relaxte festivalact) en zou fantastisch zijn als Swift op Pinkpop staat.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
Ik verwacht…. (Random gok)

Rage Against The Machine (rock)
Robbie Williams (classic)
Taylor Swift (new pop)

The Weeknd naar een arena of groot veld.
Beyoncé naar JC stadion (zoals altijd).
ik verwacht Beyonce niet in het Parkstad Limburg Stadion van Roda JC?
maar je zit in de buurt denk ik....

zou wat zijn als The Weekend en Beyonce ook naar ArenA gaan, daar is toch helemaal geen plek meer voor daar? lijkt me sterk...
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.960
1.738
Alleen Taylor Swift vind ik dan weer een headliner die ik graag zie komen van die 3 namen. Van RATM en Depeche Mode vind ik dat ze anno 2023 die headlinerstatus niet meer hebben voor een festival van het formaat Pinkpop.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.549
6.227
ik verwacht Beyonce niet in het Parkstad Limburg Stadion van Roda JC?
maar je zit in de buurt denk ik....

zou wat zijn als The Weekend en Beyonce ook naar ArenA gaan, daar is toch helemaal geen plek meer voor daar? lijkt me sterk...
Goffertpark misschien. Of de Kuip.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.049
6.095
tel daar bij op dat we ook nog de tour van U2 kunnen gaan verwachten (en ik durf niet eens Stones of AC/DC te noemen)....
wordt sowieso weer overal volle bak qua tourende acts en volle agenda's voor de stadions en ook alle vergunningen tot het uiterste gevuld voor de velden.

imo... laat Pinkpop maar eens kijken of ze GnR of Iron Maiden kunnen neerzetten (maar zal wel weer Ziggo worden in 2023, voor IM?), ze zouden met een stevige gitaar act die nog nooit op Pinkpop stond maar wel al jaren festival speelt, imo goed uit de hoek komen naast een voor Pinkpop-terugkom-headliner en een nieuwe-poppie-headliner.

vond 2022 qua headliners best een herhaling-set, Pearl Jam stond er in 2018, Metallica ook al 8 jaar terug en Imagine Dragons stond eigenlijk ook 2017 op Pinkpop.
Nou is RATM ook al 15 jaar terug (in 2023), maar als Pinkpop komt met acts die nog niet op Pinkpop gestaan hebben zou ik persoonlijk ook wel heel sterk vinden. Zou dat qua Pinkpop affiche veel sterker vinden. En als dat 2 x pop is en 1 keer stevige gitaar, dan prima maar. Maar goed, da's slechts mijn mening...

Zal je zien dat we straks Arctic Monkeys (2014 en nog Lowlands 2022), Robbie Williams (2015) en RHCP (2016 en nog Goffertpark 2022) krijgen, da's lekker 'makkelijk' geboekt door Mojo...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.549
6.227
Liever iets nieuws maar als dat niet kan dan zou dat wel een mooi rijtje headliners zijn imo. Liever dat dan Ed Sheeran of Guns n Roses.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.478
1.632
Ik denk dat het rijtje RATM - RHCP - Ed Sheeran niet ver van de uiteindelijke realiteit zit. Je hebt dan headliners waarmee je kunt uitverkopen, terwijl Mojo de meer exclusieve namen alsnog los wegzet.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.294
3.890
Het blijft wel Pinkpop he
Point taken... Zou dan nog liever een Lorde i.p.v. The 1975 zien of nog liever Fleet Foxes. Al is dat een totaal ander genre.
Mocht de organisatie Ezra op Pukkelpop hebben gezien, doen ze aan zelfkastijding als ze Ezra boeken.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.741
1.899
ik mag hopen van niet (maar da's een persoonlijke mening he)
[/QeUOTE]
Alle begrip. Ben er ook zo van maar vind het wel een typische PP headliner... Misschien het lijstje met potentiële headliners nog eens benoemen Dennis?
RATM
RHCP
GnR
Taylor Swift
Beyonce
Billy Eilish
Depeche Mode
Ed Sheeran
P!nk
Is her aannemelijk dat de headliners uit dit rijtje komen?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.741
1.899
ik mag hopen van niet (maar da's een persoonlijke mening he)
Alle begrip. Ben er ook zo van maar vind het wel een typische PP headliner... Misschien het lijstje met potentiële headliners nog eens benoemen Dennis?
RATM
RHCP
GnR
Taylor Swift
Beyonce
Billy Eilish
Depeche Mode
Ed Sheeran
P!nk
Is her aannemelijk dat de headliners uit dit rijtje komen?
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.478
1.632
Beyoncé is een dief van haar eigen portemonnee als ze volgend jaar niet eerst meerdere stadionshows geeft ipv een keer Pinkpop. Ik zie Pinkpop voor haar op zijn vroegst pas in 2024 gebeuren.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.741
1.899
Beyoncé is een dief van haar eigen portemonnee als ze volgend jaar niet eerst meerdere stadionshows geeft ipv een keer Pinkpop. Ik zie Pinkpop voor haar op zijn vroegst pas in 2024 gebeuren.
Even los van of het wel of niet logisch is probeer ik even het lijstje te noemen met potentiële PP headliners. De ene zal een eigen show doen en de ander doet weer festivals. Het is in ieder geval allemaal op tour volgend jaar als ik me niet vergis??
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
ik verwacht Beyonce niet in het Parkstad Limburg Stadion van Roda JC?
maar je zit in de buurt denk ik....

zou wat zijn als The Weekend en Beyonce ook naar ArenA gaan, daar is toch helemaal geen plek meer voor daar? lijkt me sterk...
JC - Johan Cruijff arena. Tja…
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Ik zou als ik haar was ook voor een arena show kiezen 😂 . Dan zou Pinkpop toch met de miljoenen moeten strooien willen ze haar boeken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken