Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Ehmm… moeten we het hier niet over de Depeche Mode, Robbie Williams en Arctic Monkeys geruchten hebben? Wat een lange stilte (voor de storm) zeg…
wil je een objectief of persoonlijk antwoord.

Persoonlijk, nee...
Objectief gezien zouden het headliners Pinkpop zijn. Al twijfel ik over Depeche Mode, verwacht ze eigenlijk eerder op een kleiner festival of in Ziggo. Arctic Monkeys denk ik dat ze sneller kandidaat zijn voor DTRH/BKS. Robbie Williams, ik denk dat er qua pop headliners opties zijn van headliners die nog geen Pinkpop-passage op hun naam hebben. Als een argument is "denk dat hij voor een eigen concert beter kan verdienen" een goed argument is tegenwoordig, dan trek ik die kaart bij deze voor Robbie graag... Ga maar een losse gig geven ergens aub (oké, hier zit nog een persoonlijke lading in, ik weet het)

Maar, stilte voor de storm, zeker!
Het zal toch bijna zo ver zijn, Oktoberfest daar is het op wachten. Ik verwacht begon oktober de start van veel grote aankondigingen, maar dat is maar een onderbuikgevoel...
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Depeche Mode zou ik echt enorm blij mee zijn. Depeche Mode op Pinkpop 2023 = RubenFrusciante (minimaal een dag) op Pinkpop 2023.
Robbie Williams hoeft van mij niet perse. Zie liever een andere (pop)headliner. Maar als ik op Pinkpop zou zijn, zou ik wel 100% gaan kijken en ik verwacht dat de show me positief verrast.
Arctic Monkeys alleen als ze met een setlist met minder AM en méér WPSIATWIN touren. Maar dat zie ik niet gebeuren, dus laat ze maar ver weg blijven. Show op Lowlands was echt slaapverwekkend.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
862
349
Het is denk ik ook wachten op muse zijn tour als die wat aankondigt wat rond pp zit enof die niet ergens anders in NL zijn
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Haha, ik noemde deze namen eigenlijk omdat zij in de laatste nieuwsitems van Festileaks genoemd worden. En ik geloofde mijn ogen niet dat er al ruim 4 dagen niets gepost was…
 

PattvD

Randprogramma
21 apr 2022
173
199
Muse - Robbie Williams - Guns n Roses

Zoiets?
Zou ik onwijs zonde vinden, ik hoop tenminste op 1 jonge vernieuwende headliner. Taylor Swift of Dua Lipa, The Weeknd of Post Malone. Ariana Grande desnoods. Maar Robbie Williams is toch al ver over zijn top heen?
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
Had ik ook gelezen, maar op zijn site is daar niks van terug te vinden
Wat ik destijds gelezen heb is dat hij 3 jaar wilde uittrekken voor zijn tour inclusief festivals. Dus zou een mooie toevoeging zijn. Maar met zijn huidige ‘in the round’ productie gaat dat niet lukken op pinkpop
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Op ons lokale niemendalletje van een festival Under the Milky Way (nieuw record: 1500 bezoekers !!! ) werd afgesloten door een zeer getalenteerde Eindhovense RATM coverband. Dit bevestigde echter wel wat ik eigenlijk al wist: het is, ondanks het genre, echt niet voor mij. Ik ben sceptisch over de vraag of het headliner materiaal is, maar de populariteit hier doet me vermoeden van wel. Maar stiekem hoop ik zelf op iets anders. Mijn stem voor de ‘klassieke’ headliner gaat dan ook naar de Peppers, Guns n Roses of U2…
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Maar, stilte voor de storm, zeker!
Het zal toch bijna zo ver zijn, Oktoberfest daar is het op wachten. Ik verwacht begon oktober de start van veel grote aankondigingen, maar dat is maar een onderbuikgevoel...
De meeste tours worden zeker in Europa 8 maanden van te voren aangekondigd. Sommige zelfs nog eerder. Dus in oktober zullen de eerste wel beginnen. Waar ik op reken en het zal zeker niet allemaal geschikt zijn voor festivals:
Paul McCartney, Depeche Mode, U2, Roger Waters, The Who, Robbie Williams, Rolling Stones, Taylor Swift, Beyonce, RATM, LIVE, John Mayer, Peter Gabriel P!nk en laten we hopen op AC/DC.
Laat de storm maar losbarsten......
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: T. Roses

Gebruikers die dit onderwerp bekijken