Pinkpop 2023

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Ik heb het eens even nagekeken maar de Arena krijgt normaal gesproken ieder jaar 2 grote internationale acts en heel soms 3. Ook zijn bijna ieder jaar de Toppers van de partij die er meerdere avonden spelen.
Ik heb sterk het idee dat Beyoncé dus niet in de Arena staat omdat die dus al voorzien zijn door meerdere concerten Springsteen en Coldplay.
Laat daar dan the Weeknd nog eens bijkomen omdat die een stadiontour gaat doen en Brussel voor begin juli al is uitgelekt. Dan heb je dus
Springsteen, Coldplay en the Weeknd volgend jaar in de Arena en dat gaan er echt niet meer worden.
Ook heb ik het idee dat Dennis hier weer meer weet dan hij kan vertellen. Dat idee heb ik de afgelopen jaren al vaker gehad bij bepaalde headliners 🤣
Wat je laatste opmerking aangaat. Dat idee heb ik ook, toen ik zei dat Bruce misschien stiekum toch ook nog wel Pinkpop kon gaan doen, was hij zeer stellig in zijn nee
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Wat je laatste opmerking aangaat. Dat idee heb ik ook, toen ik zei dat Bruce misschien stiekum toch ook nog wel Pinkpop kon gaan doen, was hij zeer stellig in zijn nee
Wie had er gisteren de primeur over de steden van Coldplay? Goed gevonden trouwens! Vervolgens wordt dit nieuwsitem geplaatst op festileaks. Een opmerking hier op het forum die mij vreemd over komt. Zelf even uitgezocht hoe het zit met het aantal acts in de Arena. Beetje speculeren natuurlijk 😉 maar het zou me niets verbazen dat PP in ieder geval bezig is om Beyoncé binnen te halen of misschien is dat wel al een feit. Zou wel een vette zet zijn als ze dit voor elkaar weten te boksen..
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Beyonce staat heel hoog op de wenslijst van Pinkpop, al een aantal jaren.

in juni 2021 door Niek Murray nogmaals als grote wens genoemd op 3FM, als co-host bij Sagid. Met als opmerking, als Beyonce tourt is het aan Rob Trommelen om het voor elkaar te krijgen.
Vervolgens hebben we nog de 3voor12 Pinkpop-slotinterview, waar het nogmaals genoemd word, dat Beyonce fantastisch zou zijn als dat lukt 2023.

ik denk dat met het nieuwe album uit en een tour waarschijnlijk op komst (die waarschijnlijk 1 jaar is uitgesteld), het de nr 1 act is om in de gaten te houden voor Pinkpop 2023.
Daarbij, een bron heeft in juni aan The Sun bevestigd dat er voor UK al venues zijn uitgezocht om na uitbrengen album te gaan optreden.

dus het komt niet zomaar uit de lucht vallen imo... ik zeg, geruchtje voor de headliner spot
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.065
7.208
Ik heb het eens even nagekeken maar de Arena krijgt normaal gesproken ieder jaar 2 grote internationale acts en heel soms 3. Ook zijn bijna ieder jaar de Toppers van de partij die er meerdere avonden spelen.
Ik heb sterk het idee dat Beyoncé dus niet in de Arena staat omdat die dus al voorzien zijn door meerdere concerten Springsteen en Coldplay.
Laat daar dan the Weeknd nog eens bijkomen omdat die een stadiontour gaat doen en Brussel voor begin juli al is uitgelekt. Dan heb je dus
Springsteen, Coldplay en the Weeknd volgend jaar in de Arena en dat gaan er echt niet meer worden.
Ook heb ik het idee dat Dennis hier weer meer weet dan hij kan vertellen. Dat idee heb ik de afgelopen jaren al vaker gehad bij bepaalde headliners 🤣
Nou dan doen we de toppers als headliner op pinkpop en beyonce naar de arena. Opgelost
 
  • Haha
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Volgens de Duitse media gaat P!nk volgend jaar weer op tour (goed mogelijk met een nieuw album op komst) en zou ze in de zomer 2 concerten op de agenda hebben staan voor Koln..
Kan overal staan natuurlijk, maar goed, ter info dan maar.......
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: jaydee76 en DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Pink stond vorige tour in ArenA en 2x op Malieveld (en Rock Werchter)
2 concerten in Keulen is niet altijd goed nieuws voor Pinkpop...

maar, an sich interressante naam om op te letten voor 2023
 
Laatst bewerkt:

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Pink stond vorige tour in ArenA en 2x op Malieveld (en Rock Werchter)
2 concerten in Keulen is niet altijd goed nieuws voor Pinkpop...

maar, an sich interressante naam om op te letten voor 2023
Ik heb het eea nog even nagezocht maar ze praten over een stadion/arena tour. Festivals worden niet genoemd al doet ze die wel. Bv later dit jaar ergens in Amerika dus incidenteel kan er best een festival tussen zitten.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.329
Volgens de Duitse media gaat P!nk volgend jaar weer op tour (goed mogelijk met een nieuw album op komst) en zou ze in de zomer 2 concerten op de agenda hebben staan voor Koln..
Kan overal staan natuurlijk, maar goed, ter info dan maar.......
Zou Pinkpop zich hieraan willen verbranden na het Rock Werchter-Pink debacle?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Zou Pinkpop zich hieraan willen verbranden na het Rock Werchter-Pink debacle?
ik geloof niet dat Pinkpop/Mojo zich zal storen aan wat op Rock Werchter voorgevallen is.

maar, met 2 x Keulen om de hoek is de kans op Pinkpop sowieso al behoorlijk gekrompen, althans dat is meestal geen goed teken in tourschema's voor Pinkpop.
ik neem aan dat ze weer kanshebber is voor Malieveld / ArenA, of Goffertpark en GelreDome zijn de opties in 2023.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Omdat... Pinkpop het al gewoon is dat hun festivaldag eigenlijk een voorprogramma is voor de headliner? ;-)
tja, het is vaker voorgekomen dat op het podium eea al opgebouwd was voor de headliner.
daarnaast, grootste punt tijdens de headliner op het hoofdpodium speelt geen andere act, dus zou ze dat eisen is dat geen punt.
en het meenemen van support acts in package deal is geen vreemd iets lijkt me.

kortom, ik denk niet dat Pinkpop tegen dezelfde problemen aan zou lopen.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
tja, het is vaker voorgekomen dat op het podium eea al opgebouwd was voor de headliner.
daarnaast, grootste punt tijdens de headliner op het hoofdpodium speelt geen andere act, dus zou ze dat eisen is dat geen punt.
en het meenemen van support acts in package deal is geen vreemd iets lijkt me.

kortom, ik denk niet dat Pinkpop tegen dezelfde problemen aan zou lopen.
Het ging nog wel wat verder dan dit hoor.
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Het ging nog wel wat verder dan dit hoor.
Die dag ging er aanvankelijk pas om 17u fzo begonnen worden, omdat mevrouw enkel haar voorprogramma op de main wilde. Uiteindelijk is er toen nog wel sneller begonnen op de andere podia, maar niet op de main zelf.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Beyonce staat heel hoog op de wenslijst van Pinkpop, al een aantal jaren.

in juni 2021 door Niek Murray nogmaals als grote wens genoemd op 3FM, als co-host bij Sagid. Met als opmerking, als Beyonce tourt is het aan Rob Trommelen om het voor elkaar te krijgen.
Vervolgens hebben we nog de 3voor12 Pinkpop-slotinterview, waar het nogmaals genoemd word, dat Beyonce fantastisch zou zijn als dat lukt 2023.

ik denk dat met het nieuwe album uit en een tour waarschijnlijk op komst (die waarschijnlijk 1 jaar is uitgesteld), het de nr 1 act is om in de gaten te houden voor Pinkpop 2023.
Daarbij, een bron heeft in juni aan The Sun bevestigd dat er voor UK al venues zijn uitgezocht om na uitbrengen album te gaan optreden.

dus het komt niet zomaar uit de lucht vallen imo... ik zeg, geruchtje voor de headliner spot
Vraag is meer hoe hoog Pinkpop op het wenslijstje van Queen B staat, dan andersom.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Alle grote namen hebben hier opgetreden. Onderschat je festival niet Dennis! Die weten echt wel wat de grote festivals zijn in Europa...
Na Woodstcock kwam Pinkpop🤣
nou... er zijn een paar "pop"-grootheden die de weg kwijt waren.
Bieber vroeg aan het publiek, waar die eigenlijk is na 1,5 uur rijden vanaf Dusseldorf.
Pharell Williams riep meermaals "AMSTERDAAAAAAAAM!!!"
en Paul McCartney verwelkomde het publiek met "Hello Maastricht"
 
  • Leuk
Waarderingen: Descor1995 en PJ

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
nou... er zijn een paar "pop"-grootheden die de weg kwijt waren.
Bieber vroeg aan het publiek, waar die eigenlijk is na 1,5 uur rijden vanaf Dusseldorf.
Pharell Williams riep meermaals "AMSTERDAAAAAAAAM!!!"
en Paul McCartney verwelkomde het publiek met "Hello Maastricht"
Sir Paul in één adem noemen met Justin Peppie en Pharrell Kokkie omdat hij Landgraaf niet herkend. Gelukkig leeft hij nog, anders zou hij zich omdraaien in zijn urn…
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Gebruikers die dit onderwerp bekijken