Ja, hield Muse laatste op RW ook niet langer dan een half uur uit idd. Maar dat vroeger thuis zijn is ook wel eens fijn!
ha ha... nee, ben wel redelijk liefhebber van Muse hoor (sterker, denk dat mijn vrouw een dagje mee wil als Muse komt, dus sowieso verplicht)
nee, ik heb totaal niets met Eilish verder.
en ik ga niet veel nummers volhouden, puur persoonlijk oogpunt hoor, echt totaal tenen krommend...
Ik denk wel dat Ellish als ze komt 1 van de grote 3 headliners zal zijn. Die zal het voor minder niet meer doen. Plus ze zal ook redelijk wat kosten maar ook meer dan genoeg tickets doen verkopen. Dus waarom zou je ze dan als second headliner neerzetten?
geen idee of Mojo rond krijgt als "headliner Noord podium", Volbeat en Nothing But Thieves presenteerde zich ook als "headliner second stage" op de sociale...
Daarnaast, er tourt zo veel, ligt er ook maar aan wat Mojo/Pinkpop verder allemaal rond krijgt voor die dagen. Als er een Goffertpark/ArenA-act op dezelfde dag kan komen, dan lijkt me wel dat ze aan de bak moeten om een "headliner Noord podium" te presenteren? Zal wel uitwerking hebben op de ticketprijs en de rest van de dagacts, maar sowieso is hogere ticketprijs en meer NL-acts wel te verwachten imo...
al met al, denk ik wel dat Billie Eilish zich prima leent in een dubbele headliner constructie die met de opbouw van 2022 veel beter mogelijk en wellicht makkelijker te boeken/programmeren is dan de jaren er voor.