Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik zou niet tevreden zijn in dit geval met het gehele headlinertrio. Heb zelf bar weinig met Eilish. Maar zou het een logische naam vinden, naast de andere twee genoemde.
(Ik zou ipv GnR ook RATM kunnen voorstellen fyi)
Laatste keren dat ik echt tevreden was over het headlinertrio was denk ik 2016 en 2008.
Het is dat Springsteen al aangekondigd is anders had ik die genoteerd ipv GnR.
Maar ik denk dat GnR Muse en Billy Eilish wel een reële kans maken. Betaalbaar zijn en een breed publiek aanspreken.....
Door het annuleren van de Stones toch een beetje de schrik erin gekropen dat één van de grote afsluitende acts (of andere favoriete bands) moet cancelen dit weekend... Was corona stiekem al een beetje vergeten en het scenario van een headliner annuleren door corona zou wel pijnlijk zijn zeg... Met een concert krijg je nog kans op een herkansing. Bij een festival ben je het bokje.
Oprechte excuses alvast, maar dat vind ik goed nieuws. Niet dat ze tijdelijk stoppen natuurlijk, erg zuur voor iedereen die dat leuk vind, maar daar zou ik echt met een grote bocht omheen gaan in Landgraaf...
Oprechte excuses alvast, maar dat vind ik goed nieuws. Niet dat ze tijdelijk stoppen natuurlijk, erg zuur voor iedereen die dat leuk vind, maar daar zou ik echt met een grote bocht omheen gaan in Landgraaf...
Beyoncé brengt op 29 juli een nieuw album uit, hebben streamingdiensten TIDAL en Spotify donderdag bekendgemaakt. Het is voor het eerst in zes jaar dat de Amerikaanse met een solostudioalbum komt.