Pinkpop 2023

RimkoW

Campingartiest
30 mei 2023
84
92
Ik ben persoonlijk al lang blij dat we niet meer techno, house en dergelijken krijgen. Zolang er instrumenten bespeeld worden kan ik genieten. Een afwisseling tussen Rock en Pop is ook wel fijn. Anders zou ik naar GMM gaan.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.451
6.116
Als Muse, FF en Metallica volgend jaar een optie zijn, kopt Pinkpop die ook gewoon binnen.
Ben groot fan van Muse, maar er is onderhand wel echt een beetje Muse moeheid hier. Die staan hier elk jaar zowat in Nederland. Laat die maar lekker passeren.

Same voor Metallica, die stonden er vorig jaar nog. Da's wel erg snel op herhaling.

Maar je zal helaas wel gelijk hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Als Muse, FF en Metallica volgend jaar een optie zijn, kopt Pinkpop die ook gewoon binnen.
Zou een mooie zijn, al denk ik niet dat Metallica zo snel alweer terug komt, er hebben toch wel een aantal jaren tussen gezeten als ik mij niet vergis.
Zullen we dan gewoon zeggen

Muse, FF, Volbeat🔥
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.451
6.116
Zou een mooie zijn, al denk ik niet dat Metallica zo snel alweer terug komt, er hebben toch wel een aantal jaren tussen gezeten als ik mij niet vergis.
Zullen we dan gewoon zeggen

Muse, FF, Volbeat🔥
Volbeat stond er vorig jaar nog. Als afsluiter tweede stage om half 9.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
Ben groot fan van Muse, maar er is onderhand wel echt een beetje Muse moeheid hier. Die staan hier elk jaar zowat in Nederland. Laat die maar lekker passeren.

Same voor Metallica, die stonden er vorig jaar nog. Da's wel erg snel op herhaling.

Maar je zal helaas wel gelijk hebben.
Precies!

En over 10 jaar wanneer een Metallica misschien eens stopt. Heeft Pinkpop een probleem want veel jongeren weten niet wat Pinkpop is. En gaan naar Pukkelpop, Lowlands en BKS.

Sorry enige frustratie ja.

Foo Fighters daarentegen zijn zeker welkom
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Dit is een headliner die je gewoon voor de toekomst moet boeken ( als het hopelijk kan) .

Suggestie voor volgend jaar:

Harry Styles - Foo Fighters - Lana del Rey co head met SZA

Zet er dan een Wet Leg , Inhaler , IDLES, Sabrina Carpenter, Yungblud, Goldband, Cian Ducrot, Arlo Parks , Boygenius
bij en je krijgt echt een heel mooi festivalweekend. 😉😉😂😂Maar goed wie ben ik haha
als Lana del Rey lukt te boeken, da's 1.. om haar ook nog daadwerkelijk op het podium te hebben da's 2...
gaat niet gebeuren imo, lastige tante lijkt me qua boeken.

Harry Styles zei Rob Trommelen over dat hij niet snapte dat zo'n acts niet op een festival willen spelen, kans lijkt me daarom zeer klein.

Foo Fighters heb ik al met dikke onuitwisbare stift opgeschreven als dikste en vooraanstaande kanshebber, ben er net zo zeker van als RATM voor Pinkpop 2022... dussss...

btw, Goldband staat dit jaar op Pinkpop, neem aan dat ze 2024 er niet zomaar nogmaals staan.

Als Muse, FF en Metallica volgend jaar een optie zijn, kopt Pinkpop die ook gewoon binnen.
Muse zou een inkopper kunnen zijn, als die de tour weer doortrekken volgende zomer absoluut!
tja?

(Volbeat zie ik zo 1 2 3 niet volgend jaar al terug komen)

De derde headliner zal wel iets worden wat ik totaal niet in vizier heb en misschien ook 0 feeling mee...

Wat mij betreft moet Rob Trommelen eens aan de deur rammelen bij manager Rod Smallwood!! Daar zit een potentiele festivalheadliner, dit jaar met de tour in de uitverkochte Ziggo en nog nooit op Pinkpop gestaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
als Lana del Rey lukt te boeken, da's 1.. om haar ook nog daadwerkelijk op het podium te hebben da's 2...
gaat niet gebeuren imo, lastige tante lijkt me qua boeken.

Harry Styles zei Rob Trommelen over dat hij niet snapte dat zo'n acts niet op een festival willen spelen, kans lijkt me daarom zeer klein.

Foo Fighters heb ik al met dikke onuitwisbare stift opgeschreven als dikste en vooraanstaande kanshebber, ben er net zo zeker van als RATM voor Pinkpop 2022... dussss...

btw, Goldband staat dit jaar op Pinkpop, neem aan dat ze 2024 er niet zomaar nogmaals staan.


Muse zou een inkopper kunnen zijn, als die de tour weer doortrekken volgende zomer absoluut!
tja?

(Volbeat zie ik zo 1 2 3 niet volgend jaar al terug komen)

De derde headliner zal wel iets worden wat ik totaal niet in vizier heb en misschien ook 0 feeling mee...

Wat mij betreft moet Rob Trommelen eens aan de deur rammelen bij manager Rod Smallwood!! Daar zit een potentiele festivalheadliner, dit jaar met de tour in de uitverkochte Ziggo en nog nooit op Pinkpop gestaan.
En de rest van de genoemde acts ;) ?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.451
6.116
Zou mooi zijn als de Foos gewoon een stadion en zaaltour doen in 2024.

Iron Maiden mag van mij ook weleens doorkomen Dennis!
 

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
193
67
Dit is een headliner die je gewoon voor de toekomst moet boeken ( als het hopelijk kan) .

Suggestie voor volgend jaar:

Harry Styles - Foo Fighters - Lana del Rey co head met SZA

Zet er dan een Wet Leg , Inhaler , IDLES, Sabrina Carpenter, Yungblud, Goldband, Cian Ducrot, Arlo Parks , Boygenius
bij en je krijgt echt een heel mooi festivalweekend. 😉😉😂😂Maar goed wie ben ik haha
Lana del Rey zou ik ook graag eens live zien, ben benieuwd naar de beleving die zij al dan niet overbrengt. Zou mooi zijn als zij naar Pinkpop komt maar geen headliner lijkt mij.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken