Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Oke dat LL zo snel ging uitverkopen had ik niet verwachg zeker niet voor die ticketprijs.
Maar LL zal een grote groep vaste bezoekers hebben die ieder jaar gaan. Voor pinkpop zal die groep kleiner zijn en het gros van de mensen zal op de line up beslissen.
Oke dat LL zo snel ging uitverkopen had ik niet verwachg zeker niet voor die ticketprijs.
Maar LL zal een grote groep vaste bezoekers hebben die ieder jaar gaan. Voor pinkpop zal die groep kleiner zijn en het gros van de mensen zal op de line up beslissen.
Vergeet ook niet dat Lowlands een stuk minder bezoekers ontvangt, het veel voordeliger ligt bij de Randstad. Er zijn dus meer inwoners die dichter bij Lowlands wonen dan bij het Pinkpop terrein.
En zoals je zegt…veel grotere groep aan vaste bezoekers.
Vergeet ook niet dat Lowlands een stuk minder bezoekers ontvangt, het veel voordeliger ligt bij de Randstad. Er zijn dus meer inwoners die dichter bij Lowlands wonen dan bij het Pinkpop terrein.
En zoals je zegt…veel grotere groep aan vaste bezoekers.
Gaat hier niet om de line up alleen maar het gaat hier ook om de hele sfeer die het festival geeft en daar doet Lowlands het veel beter.
Pukkelpop heeft bijna elke jaar dezelfde “grote” namen als Lowlands. Pukkelpop verkoopt toch altijd minder goed dan Lowlands. Heeft te maken met zowel de ligging maar vooral ook de sfeer en populariteit van het festival.
Lowlands is vele malen populairder dan Pinkpop bij de jeugd en dat heeft zeker niet alleen te maken met de line-up .
festivals als lowlands en paaspop zijn gewoon heel andere evenementen dan pinkpop
daar kun je je met gemak uren amuseren zonder naar 1 van de 3 grote podia te gaan.
op pinkpop is er niets anders behalve de 3 grote podia
festivals als lowlands en paaspop zijn gewoon heel andere evenementen dan pinkpop
daar kun je je met gemak uren amuseren zonder naar 1 van de 3 grote podia te gaan.
op pinkpop is er niets anders behalve de 3 grote podia
Lowlands mag nog Gladde Visstick en DJ Nico laten headlinen, het verkoopt toch ook uit hoor. Lineup boeit de meeste mensen daar niet echt heb ik de indruk.
Lowlands mag nog Gladde Visstick en DJ Nico laten headlinen, het verkoopt toch ook uit hoor. Lineup boeit de meeste mensen daar niet echt heb ik de indruk.
Een programma zonder unieke speciale headliners. Een Williams en P!nk zijn ook elders te bewonderen in de buurt.
Maar we vergeten hier dat Pinkpop vorig jaar flinke imago schade heeft opgelopen Bij veel mensen ( die vaste bezoeker zijn en van de sfeer houden en niet naar het programma kijken )uit de buurt toch een van de redenen om dit jaar eens over te slaan.
Een programma zonder unieke speciale headliners. Een Williams en P!nk zijn ook elders te bewonderen in de buurt.
Maar we vergeten hier dat Pinkpop vorig jaar flinke imago schade heeft opgelopen Bij veel mensen ( die vaste bezoeker zijn en van de sfeer houden en niet naar het programma kijken )uit de buurt toch een van de redenen om dit jaar eens over te slaan.
Wat zal PP balen / jaloers zijn op LL.Zo snel uitverkocht ondanks de pittige prijsverhoging.dus er is schijnbaar nog genoeg ruimte om de prijzen te verhogen.Benieuwd wat BKS gaat doen.
Vorig jaar was ook de eerste keer dat het zo extreem warm was 35 graden +. Vraag me af hoe je dan sowieso tijdens zulke temperaturen 60.000 mensen schaduw en voldoende water kunt bieden.
Ik kan het mis hebben maar zei nick murray niet dat ze ook gewoon niet meer waterpunten konden krijgen omdat ze dat niet geregeld kregen met omwonende huishoudens, ivm de waterdruk.