Pinkpop 2023

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.691
737
...is vandaag de dag?


sponge bob day GIF
Is dit het Graspopforum?
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: jonasvh en DennisvdBr

Cisseman

Randprogramma
22 jun 2022
142
151
Ok dan...

Zowel de Europese als Amerikaanse modellen liggen op 1 lijn. Er komt de volgende dagen een dump aan in de Alpen en die geeft op sommige plaatsen, voornl. Noord-Italië minstens 1 meter sneeuw. Gezien de koude ook is ingetreden zorgt dit er voor dat mensen die met Kerst gaan skiën in bvb de Dolomieten, zoals ikzelf, al gebijteld zitten !

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar een betere aankondiging gaat er echt niet komen vandaag...

Mijn excuses alvast, geef me gerust wat omgekeerde duimen, maar dit was gewoon te mooi om te laten liggen... ;)
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.981
5.545
Ok dan...

Zowel de Europese als Amerikaanse modellen liggen op 1 lijn. Er komt de volgende dagen een dump aan in de Alpen en die geeft op sommige plaatsen, voornl. Noord-Italië minstens 1 meter sneeuw. Gezien de koude ook is ingetreden zorgt dit er voor dat mensen die met Kerst gaan skiën in bvb de Dolomieten, zoals ikzelf, al gebijteld zitten !

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar een betere aankondiging gaat er echt niet komen vandaag...

Mijn excuses alvast, geef me gerust wat omgekeerde duimen, maar dit was gewoon te mooi om te laten liggen... ;)
Jij maakt vrienden!
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.531
4.877
Vind het toch gek dat ze gewoon nul hype creëren zo niet eens een tease van wanneer we wat kunnen verwachten
Hype creëren kunnen ze beter volgende week mee beginnen. In de dagen voor de ticketverkoop, ipv van voor het weekend.

Stelletje verslaafden hier, hunkerend naar hun ‘fix’. 😜
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
De voorverkoop van Pinkpop was vorig jaar eerder in November. Deze is nu volgens mij later vanwege de headliner aankondiging. Betreffende naam heeft volgens mij nogal een wensen lijstje.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.662
6.855
De voorverkoop van Pinkpop was vorig jaar eerder in November. Deze is nu volgens mij later vanwege de headliner aankondiging. Betreffende naam heeft volgens mij nogal een wensen lijstje.
is toch niet zo moeilijk om een grote opblaasmevrouw op het podium te krijgen bij 1 nummer 😅 😂
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.656
7.632
De voorverkoop van Pinkpop was vorig jaar eerder in November. Deze is nu volgens mij later vanwege de headliner aankondiging. Betreffende naam heeft volgens mij nogal een wensen lijstje.
Ik denk dat je er teveel achterzoekt. ;)
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.483
726
De voorverkoop van Pinkpop was vorig jaar eerder in November. Deze is nu volgens mij later vanwege de headliner aankondiging. Betreffende naam heeft volgens mij nogal een wensen lijstje.
Gebeurt nochtans regelmatig dat een headliner zelf bepaalt wanneer de tourdata gelost mogen worden. Hoeft daarom geen unieke of heel grote headliner te zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.656
7.632
Zijn ook festivals die zonder alle headliners de verkoop ingaan. Rock Werchter bijvoorbeeld.

Pinkpop zal vermoedelijk niet snel uitverkopen dus ik zou me er niet te druk om maken. :)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken