Pinkpop 2023

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.201
2.178
NOS Alive komen volgens Portugese media 22 nov met eerste headliner....
Kunnen die delen met PP?
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
998
444
NOS Alive komen volgens Portugese media 22 nov met eerste headliner....
Kunnen die delen met PP?
Vorig jaar deelde ze er 2 met metallica en ID en was mad cool ook niet aan het terug kijken naar vorige edities en zou dat niet rond volgende week dinsdag kunnen eindige ?
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.201
2.178
Vorig jaar deelde ze er 2 met metallica en ID en was mad cool ook niet aan het terug kijken naar vorige edities en zou dat niet rond volgende week dinsdag kunnen eindige ?
Ik denk dat we dinsdag dan de laatste headliner gaan krijgen. Mogelijk ook die voor Rock Werchter...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.662
6.855
Het zullen de Foo's wel worden, dan.
O M G

Amaze GIF
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Bassie78

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
4.023
4.994
Ja zeker, weinig nieuws. Eigenlijk gewoon kut, maar de alternatieven zijn er blijkbaar niet.
Ja, jammer dat er oftewel te weinig interessante rockacts zijn die een headliner positie op Pinkpop (voor dat publiek) kunnen dragen of Mojo weigert iets echt spannends te programmeren op Pinkpop (aldus mijn smaak).
 
  • Verdrietig
Waarderingen: DennisvdBr

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
451
360
Wat ‘t ook wordt ga sowieso, maar GNR, AC/DC of Foo’s zou echt te gek zijn. Al het andere wat genoemd wordt vindt ik niet echt de gitaren headliner voor Pinkpop die we zoeken.
 

MasterJub

Gouden Tip
12 okt 2022
260
584
Bedoelen we de Foo Fighters? Dat kan toch geen echte optie zijn? Ik zie die echt niet meer optreden zonder Taylor.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.662
6.855
Wat ‘t ook wordt ga sowieso, maar GNR, AC/DC of Foo’s zou echt te gek zijn. Al het andere wat genoemd wordt vindt ik niet echt de gitaren headliner voor Pinkpop die we zoeken.
zo sta ik er ook in...

Foo Fighters komt wel heel onverwacht he... Niet echt op sociale media of zo, niets dat wijst naar een tour.
GnR en AC/DC zouden het voor mij spannender maken, omdat ze nog niet op Pinkpop gestaan hebben. Al zie ik niet in of AC/DC überhaupt festivals speelt.
Red Hot Chili Peppers mogen wat mij betreft in juli / augustus touren en zelfde geldt ook voor Green Day wat mij betreft. Prodigy voel ik zelf dan niet zo iets bij als headliner Pinkpop.

Ik vind dan wel, komt er een herhaal headliner, dan was het ook wel spannender qua popact op het affiche geweest als Robbie Williams en Maroon 5 omgewisseld waren Pinkpop/Goffertpark. P!nk vind ik dan wel weer sterk gedaan, komt pas de 2e keer en daarvan de eerste keer als headliner waarvan de laatste keer al 2010 was...

Dus mijn hoop zit een beetje nog op Guns N' Roses en een tikkeltje Foo Fighters dan nu...
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

elo

Headliner
3 dec 2013
5.637
4.750
Foo Fighters is gewoon echt nergens voor nodig vooral, waarom zou je die weer boeken?
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.845
12.592
Foo Fighters is gewoon echt nergens voor nodig vooral, waarom zou je die weer boeken?
Ook al is de aanleiding enorm treurig met het overlijden van de drummer, dat heeft ze wel een soort nieuwe urgentie gegeven. Veel concertbezoekers voelen een connectie met hem. Een liveshow op Pinkpop kan ook een soort collectieve rouwverwerking geven, kijk naar de Wembleyshow. Dus een boeking zou ik nu echt geen gekke gedachte vinden. De urgentie voor de Foo's vind ik nu hoger dan de release van de laatste paar matige cd's.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.201
2.178
Wordt Greenday niet als optie gezien? Nieuw album wat volgend jaar wel zal uitkomen. Zullen ze ook wel touren...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.655
7.631
Als ze echt Foo Fighters hebben en ze MUSE ipv P!nk hadden geboekt dan hadden we 1op1 de 2015 headliners gehad. (mits Grohl z'n been niet gebroken had natuurlijk)
 
  • Winning
Waarderingen: DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken