Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
193
67
Aangenaam, Ricardo is de naam.

Ik ben nieuw op dit forum.

Weten jullie zo hoe de controle gaat zijn op de campings?

Ik lees steeds meer restricties ivm partytenten en drinken.
Nog even reageren trouwens. De controle verschilt erg. Bij de een moet alles open en voelen ze globaal door je spullen heen en de ander mag gewoon doorlopen.
Ik ga drank gewoon vooraf mixen met lekkere smulsapjes. Mocht je snoepgoed of andere bewustzijn verruimdende spullen meenemen dan weet je waar je dat moet stoppen.
Er is controle bij de ingang van de camping als je met al je spullen komt aan kakken en er is controle bij de ingang van het festival terrein.

en aangezien de kluisjes op het festival terrein staan ipv er buiten, zou ik daar geen ‘zooi’ bewaren.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
396
302
Ook morgen, vrijdag liggen mijn collector tickets niet in brievenbus, volgens mijn PostNL app. Ben er klaar mee, ze hadden ze al lang kunnen versturen, echt wat een waardeloos bedrijf blijft ‘t toch.

Ik ga morgen maar eens langs bij ‘t ticketmaster kantoor in Den Haag om ze anders zelf op te halen, wie gaat er mee?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Minie en Royke

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Wij hebben gekozen voor 4 nachten in een hotelletje in Valkenburg, volgende week zitten wij rond deze tijd bij la Casa in het laatstgenoemde dorp achter een bord tapas en een van de vele halve liters bier van die avond. Mooi dat Hotel Boterweck onlangs weer open is kunnen gaan na die overstromingsellende, die paar honderd euro van ons is ze meer dan gegund??

Lekker bezig!
Pas wel op met de knoflook en de oliën bij La Casa, anders heb je vrijdag alle toiletten al bevuild op het terrein ?

Zelf donderdag nog een normale dag, alleen 's avonds even langs de campings rijden en dan vrijdagochtend meteen het traditionele jägermeister/spek en ei ontbijt en dan rustig de bandjes halen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
ja, ik ga het zeggen, eindelijk na 3 jaar weer en na 2 jaren afwezigheid!

NOG 1 WEEK TOT PINKPOP!

Happy Daniel Bryan GIF by WWE
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ook morgen, vrijdag liggen mijn collector tickets niet in brievenbus, volgens mijn PostNL app. Ben er klaar mee, ze hadden ze al lang kunnen versturen, echt wat een waardeloos bedrijf blijft ‘t toch.

Ik ga morgen maar eens langs bij ‘t ticketmaster kantoor in Den Haag om ze anders zelf op te halen, wie gaat er mee?
Go get em!!
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.230
744
Wij hebben gekozen voor 4 nachten in een hotelletje in Valkenburg, volgende week zitten wij rond deze tijd bij la Casa in het laatstgenoemde dorp achter een bord tapas en een van de vele halve liters bier van die avond. Mooi dat Hotel Boterweck onlangs weer open is kunnen gaan na die overstromingsellende, die paar honderd euro van ons is ze meer dan gegund??
vissoep bij la casa is heerlijk. en t plankje met toetjes is bizar. ;)
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
512
293
Nog een weekje ?
Toch wel opvallend dat de deuren die vrijdag pas om 12:00 open gaan als om 12:45 de eerste act al begint! Dat wordt een lange wachtrij bij de ingang!
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.576
11.129
Omdat wij wel een ziel hebben? ;)

Nee, jij ging naar Graspop toch? Dat is qua line-up toch echt nog een stukje toffer. Qua camping en sfeer geen idee, maar dat blije gevoel gaat echt wel komen, desnoods pas als je op het gras staat...
Hellfest, maar dat is zo'n beetje het evenement van het jaar qua line-up (samen met Primavera) en ik voel niks.
Laten we maar hopen dat het nog komt, ja...
 
  • On fire
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Niet alleen dat.
Ik denk dat er een aantal mensen zijn (in dit Pinkpop-topic) die net een iets ander gevoel hebben bij Pinkpop tov andere evenementen/concerten.
Ik denk dat dat ook bij een aantal mensen meespeelt in "het gevoel"?
Maar uitleggen, dat kan niet denk ik, naar Pinkpop gaan is net iets anders dan gewoon naar een festival in Landgraaf gaan?

ik wil niet zeggen dat ik vol schiet als ik volgende week het festivalterrein op kom, maar als ik even na 13:00 het gras van het festivalterrein op stap ga ik wel even op mijn knieen in het heilige gras en denk dat dat wel een apart moment is... vreemd genoeg...
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
Niet alleen dat.
Ik denk dat er een aantal mensen zijn (in dit Pinkpop-topic) die net een iets ander gevoel hebben bij Pinkpop tov andere evenementen/concerten.
Ik denk dat dat ook bij een aantal mensen meespeelt in "het gevoel"?
Maar uitleggen, dat kan niet denk ik, naar Pinkpop gaan is net iets anders dan gewoon naar een festival in Landgraaf gaan?

ik wil niet zeggen dat ik vol schiet als ik volgende week het festivalterrein op kom, maar als ik even na 13:00 het gras van het festivalterrein op stap ga ik wel even op mijn knieen in het heilige gras en denk dat dat wel een apart moment is... vreemd genoeg...
100% mee eens...! denk dat dat donderdag avond al is zodra ik m'n tentje aan het opzetten ben!

Over tenten en dan met name partytenten gesproken... Partytent mag niet, maar als je 2(of meer tentjes) tegenover elkaar zet en je spant daar een zeil over... mag dat dan wel? #askingforafriend

Overigens vandaag geen post van Ticketmaster..... :confused: morgen weer een dag?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken