Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.660
6.854
Mensen die Festileaks meeting moet er eigenlijk wel gewoon echt komen! nog suggesties wanneer en waar? Vrijdag 12:00 uur gaat de poorten open. 12:45 eerste optreden dus 12:30 uur voor de Tentstage ff proosten!?
heel goed!
Wie staat er volgende week om deze tijd klaar met de tent voor de camping!
18:00 volgende week gaan ze open!

geef deze post een:
de stemming is gesloten!
11 : ? voor JA
6 : ☹️ voor NEE
1 : ? voor donderdag al?
 
  • Leuk
Waarderingen: Heemstock1

3 biertjes en een koffie

Playlistbediener
3 jun 2022
6
26
Hoe vreemd het ook is, ben ik de afgelopen 2 dagen behoorlijk productief geweest op mijn werk en een drukke dag gaat veel sneller voorbij!
De leuk wisseling van gedachten en nostalgie over eerdere edities van Pinkpop blijven super aanstekelijk.

''Absence makes the heart grow fonder'' en ik denk dat de lang afwezigheid verklaart een deel van 'het gevoel' voor mij. Mijn voorbereiding deze jaar was Sam Fender in de AFAS (waarom nog niet op Pinkpop!) en Wolfmother in Paradiso. Wolfmother was alles wat ik hoopte dat ze zouden zijn nadat ik ze zag tijdens mijn favoriete Pinkpop-editie - 2011. Tip = een concert en 'wat' biertjes op de maandagavond is een leuk begin van de werkweek ;-).

2011 was echt een top editie, mooi line-up en weer enz. En zoals Kesselman zei - de afsluiter is deels de reden. 2011 was Foo Fighters met regenboog.

Maar, het gaat nu om volgende week! Donderdag stipt om 12.30uur vertrekken wij vanuit Amsterdam.
Aankomen op Europarc Brunssummerheide rond 16uur (geen hardcore camper) en dan de eerste bier onder de Limburgse zon. S'avonds naar Mexicaans Restaurant El Comel (is dat wat?) en dan vrijdag wakker worden met een kater ;-)

Moet zeggen dat ik geen collectors ticket hebt maar ik ben super blij om te horen dat ze allemaal onderweg zijn - een sort collectieve stress haha....

Een vraagje voor de campers - ben toch van plan om te feesten met Donnie in de feest tent op de vrijdagavond. Hoelang zou de rij zijn om op de camping te komen?
 

Steefmeister88

Playlistbediener
4 mei 2022
44
44
Mensen die Festileaks meeting moet er eigenlijk wel gewoon echt komen! nog suggesties wanneer en waar? Vrijdag 12:00 uur gaat de poorten open. 12:45 eerste optreden dus 12:30 uur voor de Tentstage ff proosten!?

Wil je misschien een apart topic openen ? Hier raakt het zo snel lost in de meute :D
 

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
232
117
Ik sluit me volledig hierbij aan.

2019 miste idd iets, en ik denk dan toch dat dat vooral te maken heeft met een grote naam als afsluiter.
en ik vrees eerlijk gezegd ook een beetje voor dit jaar.
een geweldige vrijdag, geweldige zaterdag, zondag is best aardig.
maar de laatste 2 "grote" namen zijn het voor mij niet.
Volbeat ken ik enkel de 3 bekende nummers van, zal ik verder best leuk vinden.
Maar Imagine Dragons vind ik echt muziek voor kids van 10.
ik heb dus niets waar ik echt naar uitkijk op de zondag en daardoor ga je dan ook met een minder grote "trance" het veld af.
en dan is in je herinnering zo een festival nooit supergeweldig.

probeer t maar eens voor jezelf: welk jaar vond je echt super op een bepaald festival.
Kans is groot dat dat komt omdat je de laatst geziene act geweldig vond.
2019 was qua afsluiters op twee dagen matig. Mumford vond ik niet echt een topper, de zaterdag was weer wel heel fijn!!!
Maar het festival afsluiten met Fleetwood Mac vond ik gewoon beroerd, die vreselijke zagende stem….dat is de laatste act geweest van Pinkpop en daarna kwam Corona. Nu weet je waarom de wereld gestraft is met Corona.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

michel2.002

Playlistbediener
2 jun 2022
9
3
Postbode is net langs geweest en wederom geen tickets.. morgen nog een dagje de postbode stalken en hopen dat het allemaal goed komt :rolleyes:
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
943
1.500
lekker gevoel hè!? moet zelf (helaas) donderdagochtend nog werken, maar hoop wel rond 17:00 uur in Landgraaf aan te komen. dan gaat ook het eerste blikje Hertog gelijk open....

Mensen die Festileaks meeting moet er eigenlijk wel gewoon echt komen! nog suggesties wanneer en waar? Vrijdag 12:00 uur gaat de poorten open. 12:45 eerste optreden dus 12:30 uur voor de Tentstage ff proosten!?
Ik ben voor!
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Steefmeister88

Playlistbediener
4 mei 2022
44
44
Wil je misschien een apart topic openen ? Hier raakt het zo snel lost in de meute :D

Om maar zelf antwoord te geven: Waarom doe ik het lekker niet zelf?

Done!

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.660
6.854
het programma van Stille Jan en Campingtainment zijn nu ook makkelijk vindbaar toegevoegd op de programma pagina op de site

1654867530617.png
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

MAzlbeer

Nieuw lid
9 jun 2022
4
8
Nog even reageren trouwens. De controle verschilt erg. Bij de een moet alles open en voelen ze globaal door je spullen heen en de ander mag gewoon doorlopen.
Ik ga drank gewoon vooraf mixen met lekkere smulsapjes. Mocht je snoepgoed of andere bewustzijn verruimdende spullen meenemen dan weet je waar je dat moet stoppen.
Er is controle bij de ingang van de camping als je met al je spullen komt aan kakken en er is controle bij de ingang van het festival terrein.

en aangezien de kluisjes op het festival terrein staan ipv er buiten, zou ik daar geen ‘zooi’ bewaren.
Hi,

Misschien weten julie het;
wij gaan dit jaar voor het eerst naar pinkpop voor 3 dagen plus camping. Op de site staat dat Meubilair niet is toegestaan. Ik snap dat je de picknickbank niet mee wil/mag nemen maar hoe zit het met van die kleine camping klapstoeltjes/vouwstoel?

Thanks!
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
451
360
Hi,

Misschien weten julie het;
wij gaan dit jaar voor het eerst naar pinkpop voor 3 dagen plus camping. Op de site staat dat Meubilair niet is toegestaan. Ik snap dat je de picknickbank niet mee wil/mag nemen maar hoe zit het met van die kleine camping klapstoeltjes/vouwstoel?

Thanks!
Die mag natuurlijk gewoon mee, no worries
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Steefmeister88

Playlistbediener
4 mei 2022
44
44
Hi,

Misschien weten julie het;
wij gaan dit jaar voor het eerst naar pinkpop voor 3 dagen plus camping. Op de site staat dat Meubilair niet is toegestaan. Ik snap dat je de picknickbank niet mee wil/mag nemen maar hoe zit het met van die kleine camping klapstoeltjes/vouwstoel?

Thanks!
Ja dat is geen enkel issue. Soms namen mensen ook bankstellen mee enzo.

Zelf heb ik ooit dit stoeltje gekocht:


Het zit echt prima en weegt helemaal niets en is super compact op te vouwen. Ik schrok wel van de prijs. Heb er een jaar of 4 geleden nog 2 tientjes voor betaald.
 

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
366
356
Oh super, thanks! bedankt voor de reactie
Decathlon heeft zoiets voor 16 euro.
Die van Decathlon kost €35. Maar deze versie is stukken beter dan het stoeltje van Amazon. Het onderstel is net dat ietsje steviger gemaakt. Ik heb de XL versie gekocht (€50). Dan heb je ook steun aan je hoofd.
 
  • Leuk
Waarderingen: MAzlbeer

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.691
737
Hoe vreemd het ook is, ben ik de afgelopen 2 dagen behoorlijk productief geweest op mijn werk en een drukke dag gaat veel sneller voorbij!
De leuk wisseling van gedachten en nostalgie over eerdere edities van Pinkpop blijven super aanstekelijk.

''Absence makes the heart grow fonder'' en ik denk dat de lang afwezigheid verklaart een deel van 'het gevoel' voor mij. Mijn voorbereiding deze jaar was Sam Fender in de AFAS (waarom nog niet op Pinkpop!) en Wolfmother in Paradiso. Wolfmother was alles wat ik hoopte dat ze zouden zijn nadat ik ze zag tijdens mijn favoriete Pinkpop-editie - 2011. Tip = een concert en 'wat' biertjes op de maandagavond is een leuk begin van de werkweek ;-).

2011 was echt een top editie, mooi line-up en weer enz. En zoals Kesselman zei - de afsluiter is deels de reden. 2011 was Foo Fighters met regenboog.

Maar, het gaat nu om volgende week! Donderdag stipt om 12.30uur vertrekken wij vanuit Amsterdam.
Aankomen op Europarc Brunssummerheide rond 16uur (geen hardcore camper) en dan de eerste bier onder de Limburgse zon. S'avonds naar Mexicaans Restaurant El Comel (is dat wat?) en dan vrijdag wakker worden met een kater ;-)

Moet zeggen dat ik geen collectors ticket hebt maar ik ben super blij om te horen dat ze allemaal onderweg zijn - een sort collectieve stress haha....

Een vraagje voor de campers - ben toch van plan om te feesten met Donnie in de feest tent op de vrijdagavond. Hoelang zou de rij zijn om op de camping te komen?
Ik zou voor Sushi Oranje in Nuth gaan. Top
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken