Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Dixies altijd -1....die hele stoet aan meurende schijthokken van camping A naar het festivalterrein brrrrrrrr
Helaas geen foto gemaakt omdat ik haast had. Maar er stonden echt rijen aan Dixies.
Leek op een dixie “paradijs”.

maar goed er stond verder nog niks. Dus nu vallen die oranje dozen natuurlijk extra op.

Nou ik zal zelfs blij zijn om de dixies weer te zien. Liever strontlucht en naar Pinkpop dan allemaal thuis zitten zoals de afgelopen jaren ?

Helaas geen foto gemaakt omdat ik haast had. Maar er stonden echt rijen aan Dixies.
Leek op een dixie “paradijs”.

maar goed er stond verder nog niks. Dus nu vallen die oranje dozen natuurlijk extra op.
Zijn het op Pinkpop nog van die ouderwetse Dixies waar je alles ziet drijven of zijn het nieuwe die op een echt toilet lijken en doorspoelen? Echt wel een verschil als je je boodschap moet doen hoor ?. Op Werchter bijvoorbeeld zijn het al enkele jaren van die nieuwe Dixies en dat is toch iets aangenamer.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Hey Guys,

Ook ik ben er volgende week weer een heel weekend bij. :love:
Laatste keer festival was Pinkpop 2018. Inmiddels 27, dus worden wel oud, zeker als je die gemiste corona jaren er af telt.

Helaas niet helemaal mijn line up, maar ga vooral voor de gezelligheid en de afterparties op de camping.

Ik vond de line-ups van voor 2016 wel beter dan die van de laatste jaren.

• Leuk
Waarderingen: Royke en hersenscheetje
Zijn het op Pinkpop nog van die ouderwetse Dixies waar je alles ziet drijven of zijn het nieuwe die op een echt toilet lijken en doorspoelen? Echt wel een verschil als je je boodschap moet doen hoor ?. Op Werchter bijvoorbeeld zijn het al enkele jaren van die nieuwe Dixies en dat is toch iets aangenamer.
De Dixies die je ook naast een bouwplaats ziet staan van Boels.

Of voor de heren voor een kleine boodschap ….. grijze vierkanten met vier stukken pizza eruit en vier gaatjes erin gemaakt waar je in kan plassen.

• Leuk
En ook vandaag weer geen collector tickets in de brievenbus.volgens mijn PostNL app. Heb ze gevraagd of ze de tickets vandaag via e-mail kunnen doorsturen. Heb ik ze in ieder geval en kan ik naar binnen. Mag hopen dat ze niet zoekgeraakt zijn en iemand anders ze in handen heeft.

Heb er weinig tot geen vertrouwen in dat ze nog komen. Echt zo als iedereen zo teleurgesteld in ticketmaster. De bezem moet eens door die organisatie zodat het daarna wel loopt en ze betrouwbaar zijn. Heb al collector tickets zolang ze er zijn en altijd waren ze ruim op

• Verdrietig
Waarderingen: DennisvdBr
Hey Guys,

Ook ik ben er volgende week weer een heel weekend bij. :love:
Laatste keer festival was Pinkpop 2018. Inmiddels 27, dus worden wel oud, zeker als je die gemiste corona jaren er af telt.

Helaas niet helemaal mijn line up, maar ga vooral voor de gezelligheid en de afterparties op de camping.

Ik vond de line-ups van voor 2016 wel beter dan die van de laatste jaren.
Leuk dat je er bij bent en helemaal mee eens voor wat betreft de lineup. De laatste jaren vind ik vooral het dagprogramma niet zo goed als dat het was. Maar goed zoals bij zovelen, Pinkpop is gewoon écht een héél fijn festival met een super fijne sfeer en zolang ik kan lopen zal Pinkpop op mijn lijst staan (tenzij er hele dagen rap en Nederlandse muziek komt)

De Dixies die je ook naast een bouwplaats ziet staan van Boels.

Of voor de heren voor een kleine boodschap ….. grijze vierkanten met vier stukken pizza eruit en vier gaatjes erin gemaakt waar je in kan plassen.
Dat is dus niet waar, wat betreft dat eerste. Het zijn volwaardige toiletten, geen dixies.

• Leuk
En ook vandaag weer geen collector tickets in de brievenbus.volgens mijn PostNL app. Heb ze gevraagd of ze de tickets vandaag via e-mail kunnen doorsturen. Heb ik ze in ieder geval en kan ik naar binnen. Mag hopen dat ze niet zoekgeraakt zijn en iemand anders ze in handen heeft.

Heb er weinig tot geen vertrouwen in dat ze nog komen. Echt zo als iedereen zo teleurgesteld in ticketmaster. De bezem moet eens door die organisatie zodat het daarna wel loopt en ze betrouwbaar zijn. Heb al collector tickets zolang ze er zijn en altijd waren ze ruim op
Ik krijg wel post vandaag volgens de app... Weet alleen niet wie de afzender is? hopelijk niet zo'n blauwe envelop

Hier inderdaad ook niks. Wat een chaos daar. En dan beweren in de mail dat ze verleden week vrijdag al verstuurd zijn. Ik ga ze ook om laten zetten.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat het wel goed komt met jullie tickets! Is er ooit iemand geweest die zijn ticket niet heeft ontvangen?

ik ga er ook vanuit dat als de tickets woensdag niet binnen zijn, ticketmaster en pinkpop met een oplossing komen.

Ik denk dat het wel goed komt met jullie tickets! Is er ooit iemand geweest die zijn ticket niet heeft ontvangen?

ik ga er ook vanuit dat als de tickets woensdag niet binnen zijn, ticketmaster en pinkpop met een oplossing komen.
Dan nog is het schandalig dat het zo laat pas op gang komt

Weet iemand trouwens bij welk aantal bezoekers men Pinkpop als uitverkocht ziet?
Ik heb met mijn vrienden een Pinkpop whatsapp groep en ik neem als voorpret elke dag een editie door, de bandjes, opvallende zaken etc.
Maar het valt mij op dat Pinkpop het ene jaar als uitverkocht staat bij 72000 bezoekers en de andere keer bij 92000 bezoekers etc.

heeft dat met wisselende vergunningen te maken, of zien zij het festival als uitverkocht zodra de weekendkaarten eruit zijn?
Een van jullie als Pinkpop cracks weet dit vast wel?

Users who are viewing this thread