Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

thumke88

Nieuw lid
11 jun 2022
1
1
Op het festivalterrein bedoel je dan toch? Op de campings wel dixies?
Ook op de campings al jaren 'normale' wc units.. ook dixies dat klopt, maar iets verder lopen van je tentje(voor de meeste) en er zijn fatsoenlijke wc's aanwezig.. gelukkig anders had ik vaak over hekje moeten kruipen op camping A om tegen een boom te gaan zitten .
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

LifeCanBeBeautiful

Campingartiest
16 feb 2022
65
42
Kan jullie wat tips geven voor op de camping. Aangezien ik richting de 50 ga, vermoed ik te gaan opteren voor camping C. Feesten kan dan nog wel op camping B maar je kan ook 'rustig' gaan slapen natuurlijk als je op camping C ligt. Maar zijn er enkele tips waar je best wel een plekje probeert te krijgen? Of net weer niet? Ben nog nooit op een festivalwei blijven slapen dus zorgt toch voor een beetje stress. Thanks!
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
572
262
Kan jullie wat tips geven voor op de camping. Aangezien ik richting de 50 ga, vermoed ik te gaan opteren voor camping C. Feesten kan dan nog wel op camping B maar je kan ook 'rustig' gaan slapen natuurlijk als je op camping C ligt. Maar zijn er enkele tips waar je best wel een plekje probeert te krijgen? Of net weer niet? Ben nog nooit op een festivalwei blijven slapen dus zorgt toch voor een beetje stress. Thanks!
Als je rustig wilt slapen is camping B zeker geen goed idee! Het progamma is om 2 uur klaar. Maar leven gaat de hele nacht door!
 
  • Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.140
2.046
Op camping C word luidruchtig zijn ook niet geaccepteerd, dus daar heb je een prima nachtrust. Op camping B kan het ook. Drie tips:

- Ga wat verder het veld in met je tent. Hoe dichter aan de paden, hoe meer luidruchtige voorbijgangers. Zeker op de route van in/uitgang naar de grote feesttent. En uiteraard ook niet te dicht in de buurt van de feesttent zelf gaan staan.

- De juiste oordoppen doen wonderen. Je hebt geen filter oordoppen nodig, want je hoeft s’ochtends geen wekker door je oordoppen heen te horen, dus kies comfortabele doppen met de beste demping. Die blokkeren harde stemmen EN stevige beats uit de feesttent.

- Verblijf je toch op camping C? Ook een prima keuze. Maar ga dan wel ten minste één keer op de terugweg een kijke nemen op camping B. Dan kun je zelf ervaren hoe het is, en weet je wat je bij een eventuele volgende keer zou kiezen
 

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
232
117
Kan jullie wat tips geven voor op de camping. Aangezien ik richting de 50 ga, vermoed ik te gaan opteren voor camping C. Feesten kan dan nog wel op camping B maar je kan ook 'rustig' gaan slapen natuurlijk als je op camping C ligt. Maar zijn er enkele tips waar je best wel een plekje probeert te krijgen? Of net weer niet? Ben nog nooit op een festivalwei blijven slapen dus zorgt toch voor een beetje stress. Thanks!
Ik ben een fitte 50er en blijf lekker op camping B slapen om door te kunnen feesten als wij dat met het groepje willen.

Met dit soort zaken hebben wij als mens wel eens de neiging om zaken vooraf onnodig groot te maken in ons hoofd. Er zijn al goede tips gegeven.

ik zorg ervoor voldoende rot te zijn, oordoppen in en slaap prima (op afstand vd feesttent)
 
  • Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful

elo

Headliner
3 dec 2013
5.637
4.750
Ook na 2 jaar absentie is het weerbericht niet veranderd: wederom (kans op) onweer.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.662
6.855
Jij weet het goeie nieuws altijd wel te brengen hé ?

ik zie die onweer in de voorspellingen nog niet staan.
Wel een zondag waar de poncho nodig gaat zijn.

Screenshot_20220612-081721-351.png
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.691
737
Kan jullie wat tips geven voor op de camping. Aangezien ik richting de 50 ga, vermoed ik te gaan opteren voor camping C. Feesten kan dan nog wel op camping B maar je kan ook 'rustig' gaan slapen natuurlijk als je op camping C ligt. Maar zijn er enkele tips waar je best wel een plekje probeert te krijgen? Of net weer niet? Ben nog nooit op een festivalwei blijven slapen dus zorgt toch voor een beetje stress. Thanks!
Grootste tip ooit. Airbnb. In 2014 nog gekampeerd maar als je ouder wordt is dat gewoon echt kut omdat je echt slaap nodig hebt. Daarna alleen maar Airbnb gebruikt. Wel vroeg reserveren, liefst een jaar vantevoren.
 
  • Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful

djay

Playlistbediener
15 mrt 2019
15
9
ik schrijf eigenlijk nooit tot weinig lees graag al jullie gezelligheid
vanaf donderdag 15 uur zijn de wegen weer afgesloten
en vanaf 23 uur regel ik weer het verkeer op pinkpop tot vrijdag 15 uur word een lange dienst
maar wel weer gezllig
volgend jaar hoop ik zelf weer naar pinkpop te gaan met het gezin en de kids warm te maken voor het festival tot snel en iedereen geniet ervan
 

MAzlbeer

Nieuw lid
9 jun 2022
4
8
Op camping C word luidruchtig zijn ook niet geaccepteerd, dus daar heb je een prima nachtrust. Op camping B kan het ook. Drie tips:

- Ga wat verder het veld in met je tent. Hoe dichter aan de paden, hoe meer luidruchtige voorbijgangers. Zeker op de route van in/uitgang naar de grote feesttent. En uiteraard ook niet te dicht in de buurt van de feesttent zelf gaan staan.

- De juiste oordoppen doen wonderen. Je hebt geen filter oordoppen nodig, want je hoeft s’ochtends geen wekker door je oordoppen heen te horen, dus kies comfortabele doppen met de beste demping. Die blokkeren harde stemmen EN stevige beats uit de feesttent.

- Verblijf je toch op camping C? Ook een prima keuze. Maar ga dan wel ten minste één keer op de terugweg een kijke nemen op camping B. Dan kun je zelf ervaren hoe het is, en weet je wat je bij een eventuele volgende keer zou kiezen
De meeste praat gaat hier over camping B of C. Maar hoe is het normaliter op A?
Wat zijn jullie ervaringen met camping A?
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
451
360
De meeste praat gaat hier over camping B of C. Maar hoe is het normaliter op A?
Wat zijn jullie ervaringen met camping A?
Heb toen ik nog jong was altijd op camping A gestaan, was te gek lekker dichtbij tussendoor soms nog even tukkie doen in tent. Na afloop nog even de dance hall in, maar deze is er niet meer. Er is nu altijd wel ergens een spontaan feestje bij een tent, waar ik nu ook nog wel eens ga kijken.

De laatste jaren sta ik op camping C wat rustiger en meer kans op goede nachtrust. Altijd plek en parkeren naast camping. Blijf ‘t jammer vinden dat camping D er niet meer is, die was ook relaxt en minder ver lopen dan C
 

Maurice van de M

Randprogramma
6 jan 2016
190
52
De meeste praat gaat hier over camping B of C. Maar hoe is het normaliter op A?
Wat zijn jullie ervaringen met camping A?
Camping A hier ☝️
Het is er niet echt stil maar ik vind het ook wel weer meevallen s’nachts.
Als je echt op je nachtrust gesteld bent is ook hier wel “overlast” tot een uur of 2 omdat dan veel mensen terug komen van het entertainment op A of B. Ik persoonlijk heb zoiets, het hoort erbij maar dat is voor iedereen de afweging.

wil je vol voor de sfeer gaan dan camping B, beetje sfeer Camping A en kom je voor de nachtrust camping C.

Veel plezier in ieder geval.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
232
117
Camping A hier ☝️
Het is er niet echt stil maar ik vind het ook wel weer meevallen s’nachts.
Als je echt op je nachtrust gesteld bent is ook hier wel “overlast” tot een uur of 2 omdat dan veel mensen terug komen van het entertainment op A of B. Ik persoonlijk heb zoiets, het hoort erbij maar dat is voor iedereen de afweging.

wil je vol voor de sfeer gaan dan camping B, beetje sfeer Camping A en kom je voor de nachtrust camping C.

Veel plezier in ieder geval.
‘Kom je voor de nachtrust’ ???????????
 
  • Leuk
Waarderingen: MAzlbeer

Michiel02

Nieuw lid
21 apr 2022
4
0
Nog even een vraagje. Hoe vroeg moet je eigenlijk donderdag op de camping zijn om een plekje op camping B te hebben? Ik las dat de campings om 18:00 open gaan, maar is het dan al druk? Alvast bedankt!
 

Limbo

Playlistbediener
7 apr 2022
13
14
Haha... Parasols nu ook al toegevoegd aan het lijstje van 'niet toegestaan'. Langzaam aan dekken ze zich in voor partytent alternatieven
1655026746986.png
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

LifeCanBeBeautiful

Campingartiest
16 feb 2022
65
42
Haha... Parasols nu ook al toegevoegd aan het lijstje van 'niet toegestaan'. Langzaam aan dekken ze zich in voor partytent alternatieven
Bekijk bijlage 1795
Heb denk ik 2 weken geleden partytent gekocht en getest en 2 uur later stond op de site dat het vanaf dit jaar verboden was. Weggesmeten geld. Gisteren kleine strandparaplu klaar gelegd als alternatief. Mag dus ook ni meer. Gaat niet aangenaam worden op camping met 30 graden en volle zo'n. Hoop dat er geen mensen met zonnesteek gaan zijn of ziek worden van volle zon. Je kan wel een dag in de zon rondlopen maar 3/4 dagen? Hier al eens over nagedacht Pinkpop?
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken