Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

festirock

Support act
1 dec 2015
966
660
Kan je met dagticket alleen parkeren op de parking die 6 km van het terrein liggen of zijn er opties om dichterbij te parkeren ? Tips van locals? 6 km is echt ver zeker als je blijft hangen en de pendelbus is weg
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.637
4.750
Kan je met dagticket alleen parkeren op de parking die 6 km van het terrein liggen of zijn er opties om dichterbij te parkeren ? Tips van locals? 6 km is echt ver zeker als je blijft hangen en de pendelbus is weg
De wijk rondom de 'Tuinstraat' in Kerkrade kan ik aanraden. 2 kilometer; dus 20 minuutjes lopen ongeveer.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.691
737
Kan je met dagticket alleen parkeren op de parking die 6 km van het terrein liggen of zijn er opties om dichterbij te parkeren ? Tips van locals? 6 km is echt ver zeker als je blijft hangen en de pendelbus is weg
Er is een straat die een kilometer van het terrein af is. Die staat dan helemaal in de berm vol met auto's. Daar heb ik al vaker mijn auto neergezet. Is net buiten het afgesloten gebied. Dat is de Euregioweg en die loopt via een rotonde in de Einsteinstraat over. De Einstein straat is op een gegeven moment afgesloten. Wij probeerden altijd zo ver mogelijk die straat in te rijden en te parkeren. Dat werd altijd gedoogt.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Nu zelfs signalen dat het vrijdag 32 graden wordt met in de avond kans op een onweersbui. Meeste kans op onweer is nu op de zaterdag in de avond.

Stel je voor weer onweer vlak voor Metallica op de vrijdag…
 
  • Leuk
Waarderingen: saurus en Minie

elo

Headliner
3 dec 2013
5.637
4.750
Nu zelfs signalen dat het vrijdag 32 graden wordt met in de avond kans op een onweersbui. Meeste kans op onweer is nu op de zaterdag in de avond.

Stel je voor weer onweer vlak voor Metallica op de vrijdag…
Laat het maar droog blijven, hoor. Onweer op een festivalterrein is echt niet chill. Maar het hoort erbij zullen we maar zeggen, zeker.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

PattvD

Randprogramma
21 apr 2022
172
198
Nu zelfs signalen dat het vrijdag 32 graden wordt met in de avond kans op een onweersbui. Meeste kans op onweer is nu op de zaterdag in de avond.

Stel je voor weer onweer vlak voor Metallica op de vrijdag…
Laat de onweer maar achterwege aub, doodsbang voor, zeker op een festivalterrein. Voor nu is het denk ik nog te veel koffiedik kijken wat voor weer het volgende week wordt.
 

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
232
117
Heb denk ik 2 weken geleden partytent gekocht en getest en 2 uur later stond op de site dat het vanaf dit jaar verboden was. Weggesmeten geld. Gisteren kleine strandparaplu klaar gelegd als alternatief. Mag dus ook ni meer. Gaat niet aangenaam worden op camping met 30 graden en volle zo'n. Hoop dat er geen mensen met zonnesteek gaan zijn of ziek worden van volle zon. Je kan wel een dag in de zon rondlopen maar 3/4 dagen? Hier al eens over nagedacht Pinkpop?
Ik vind het ook echt heel flauw dat gedoe om de partytent en parasols en zeker met de voorspelde temperatuur ?

Maar goed zo herinner ik mij wel meer jaren met hoge temperaturen en te weinig plekjes om even te schuilen.
Goed smeren, drinken en chillen ?
 
  • Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful

PattvD

Randprogramma
21 apr 2022
172
198
Ja en nee. Warm broeierig weer geeft vaak onweer. Vooral als het een lange periode warm is.
Fair enough. Maar ik herinner me de enorme hoosbui tijdens de laatste Pinkpop, ik meen vlak na BMTH, die 10 minuten vooraf nog niet eens zichtbaar was op buienradar. De paniek in de ogen bij mijn vriendengroep toen ze de piek van de bui steeds hoger zagen worden zal ik nooit vergeten overigens ?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.691
737
Het is nog steeds afwachten. Die warmte op de vrijdag wordt steeds gevolgd door een behoorlijke daling in temperatuur en onweer. Het is gewoon lastig te voorspellen.
 

Bijlagen

  • Screenshot_20220612-131415_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20220612-131415_Samsung Internet.jpg
    122,3 KB · Weergaven: 15
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.662
6.855
ach, het is het enigste wat we niet kunnen regelen van tevoren, het weer.

Laten we gewoon maar zien wat het wordt, niet te koud en niet te nat daar hoop ik op.
Vind de verwachting van de temperatuur nog meevallen.
Vooralsnog is het qua temperatuur idd erg als 2014... Maar goed, laten we niet op de paniek vooruitlopen. 2014 ontstond de samenloop van omstandigheden dat een supercell over het terrein trok. Laten we maar afwachten wat voor buien er komen, als ze überhaupt komen. En hoe hevig het onweer gaat worden is ook maar te bezien.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken