Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.004
1.804
Tuurlijk wel. Iemand gooit er een anekdote over Pinkpop uit, prima toch? (y)

Ik ben ook een paar keer gestruikeld tijdens het lezen ervan, daar niet van...
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.270
4.556
Nou, inmiddels is het alweer een paar jaar geleden .. maar eerder in dit leven, was het zo dat ik ipv op vakantie gaan naar het buitenland .. lamazegge. Een volle week in een alles is betaald en je reet wordt gepamperd soort van vakantie.. ik met me broer en de rest van de omgeving waarmee je je optrekt in je twintigers.. me vakantie hield op Pinkpop. En daar ik na 12 jaar camperen wel een en ander heb mogen ervaren .. en over een vaste lig plek bezat. ?? A Camping, vanaf de ingang bij de rotonde gezien.. eerste veld binnen .. ter hoogte van de betonnen Duc out links op het pad. 10 meter het veld oplopen.. daarzo. Kan ik je vertellen dat de Duc Out van alle 20 in onze groep elk jaar is gekroond tot meest favo urineerplek.. dus.. alleen wel eenmaal wel érg hard moeten lachen.. heel vervelend.. maar goed. Vrij vers koppeltje, jongen en meid.. lekker pril in de relatie nog.. zoals dat alleen bij prille liefde kan. Vonden onze wc blijkbaar een prima campeerlocatie.. pas na het eroverheen hangen van een zeil kwam uiteraard het volledige volle boeket en warme aroma volledig tot zijn recht.. en ik denk dat beide gewoon met een kootje rondliepen.. daar zij ineens vrij vlot weer uit ons leven waren vertrokken.. maar goed, het jaar dat alle grote namen er waren.. skunk anensie. Limb Bizkit .. toen.. was het in ieder geval ook uitverkocht net als het jaar ervoor en ook het jaar erna. Maar dat eerstgenoemde jaar was het vrijwel constant jezelf wringen door een mensen massa .. dit terwijl ik lopend op het festivalterein het jaar ervoor makkelijk 5 a 10 meter gemiddeld had aan ruimte tussen mij en alle bezoekers.. dus ik denk dat de regel is.. als je écht wilt gaan.. en je komt tijdig aangewandeld.. dan vraag je daar om een ticket.. en vervolgens loop je lekker naar binnen.. ongeacht of het wel of niet is uitverkocht.. Jan Smeets deed dit destijds elk jaar uit eigen beurs financieren .. elk jaar weer kon me broer ons een parkeerplaats vooraan in de woonwijk het dichtst bij de rotonde ? regelen. Aangezien we altijd de standaard "we zijn net met ons 3 ploegen werk terugkwamen en graag op de bank wilden liggen.. lastig festival gezeur elk jaar" truuk deden uithalen. Nooit never en niet is er waar dan ook in héél omgeving landgraaf tot me thuisadres destijds in Heerlen noord.. je komt niet éénmaal heel de afstand ook maar 1 agent tegen. Zal vast niks te maken hebben met het financieel bijstaan van een ieders favo gemeente.. maar uiteraard zal het vast wél ergens mee samen hangen.. ik weet wel dat alles aan winkels doorgaans héél toevallig uiteraard, allemaal met een locatie gelegen in landgraaf koopzondagen hebben. je gelooft het niet.. zo superieur onmogelijk.. maar evengoed puur toevallig elk jaar weer.. en tja, verschillend per gemeente uiteraard.. koopzondagen zijn beperkt te vinden wanneer je ze zoekt op de jaarkalender.. ik kan hier uiteraard nog effe een tijdje op voortborduren. Maar goed, da's net als sci-fi .. verzonnen. Maar goed, als fervent sci-fi auteur.. zie ik dat ik de parameters voor dit nieuwste boek, hetgeen jullie hier momenteel als eerste gratis kunne lezen.. heb bereikt. Dus ik ga weer eens iets typisch artistieks doen.. iets dat véél minder lichamelijk en geestelijk belastend voor me is.. maar wel behoorlijk geestverruimend en lekker en verdovend qua lichamelijk ongemak ga doen. Is In dit geval "spoedig"( heeft het als synoniem ) ? is wat de taal des straat het noemt. Maar er zijn ook altijd leken aanwezig. zo zonder de censuur noem je het daarom gewoon 'speed' of "snelle" .. en bij de apotheek moet ik omdat ze daar weer lastig zijn, om amfetamine vragen. Maar da's weer text voor de volgende keer. En nu allemaal lief en snel naar bed. En denk eraan.. oogjes toe, en snaveltjes dicht.
Ik heb het nu een paar keer geprobeerd, maar ik heb geen idee wat hier staat..
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.176
6.248
ik vraag me af of de openingstijden op de site wel correct zijn?
Volgens mij klopt aanvang programma namelijk niet?

vrijdag begint 12:45
zaterdag begint 12:30
zondag begint idd 12:45

Het zou in ieder geval prettig zijn als het terrein vrijdag toch eerder open gaat dan 12:00? Mijn inziens....

1655101773409.png
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
495
206
ik vraag me af of de openingstijden op de site wel correct zijn?
Volgens mij klopt aanvang programma namelijk niet?

vrijdag begint 12:45
zaterdag begint 12:30
zondag begint idd 12:45

Het zou in ieder geval prettig zijn als het terrein vrijdag toch eerder open gaat dan 12:00? Mijn inziens....

Bekijk bijlage 1803
Zeker al aangaven dat door het gebrek aan vrijwilligers de tijd die je nodig hebt om binnen te komen langer kan duren dan de jaren voorheen!
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
597
308
Vandaag toch wel de laatste dag dat de kaarten binnen moeten komen zonder dat ik echt in de stres schiet :)
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.004
1.804
vandaag?
bij ons komt op maandag geen post, ik schiet pas na morgen in de stress denk ik
Mocht het echt misgaan, dan wil ik dit jaar wel een foto voor je maken van een broodje kroket met mainstage op de achtergrond. Ben je er toch een beetje bij geweest... :LOL:


Nee, ik duim met jullie mee dat ze vandaag of morgen binnen zijn. En anders maar omzetten en met de e-tickets naar binnen. Het belangrijkste is toch dat je kunt gaan festivallen...
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
597
308
Mocht het echt misgaan, dan wil ik dit jaar wel een foto voor je maken van een broodje kroket met mainstage op de achtergrond. Ben je er toch een beetje bij geweest... :LOL:


Nee, ik duim met jullie mee dat ze vandaag of morgen binnen zijn. En anders maar omzetten en met de e-tickets naar binnen. Het belangrijkste is toch dat je kunt gaan festivallen...

Eens, maar ik ben toch niet helemaal gerust dat ticketmaster dit op tijd gaat regelen. Verder ben ik Woensdag de hele dag op een conferentie dus kan er zelf ook niet achteraan gaan als ze er morgen niet zijn....
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.004
1.804
Eens, maar ik ben toch niet helemaal gerust dat ticketmaster dit op tijd gaat regelen. Verder ben ik Woensdag de hele dag op een conferentie dus kan er zelf ook niet achteraan gaan als ze er morgen niet zijn....
Dan zou ik als je ze dinsdagavond niet hebt, toch even een uitgebreid lunch- of kakmomentje inlassen op je conferentie, om de zaken even te regelen...
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
597
308
Dan zou ik als je ze dinsdagavond niet hebt, toch even een uitgebreid lunch- of kakmomentje inlassen op je conferentie, om de zaken even te regelen...

Uiteraard :) Wellicht ga ik zelf wel een uurtje eerder weg daar. Kwestie van prioriteiten kiezen ;)
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.270
4.556
Mocht het echt misgaan, dan wil ik dit jaar wel een foto voor je maken van een broodje kroket met mainstage op de achtergrond. Ben je er toch een beetje bij geweest... :LOL:


Nee, ik duim met jullie mee dat ze vandaag of morgen binnen zijn. En anders maar omzetten en met de e-tickets naar binnen. Het belangrijkste is toch dat je kunt gaan festivallen...
Maar dan blijft de prangende vraag: met mosterd of mayonaise?
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
412
314
Zo ticketmaster tegen beter weten in nog eens proberen te bellen. Hoop echt dat ze morgen komen dat is de laatste kans, en zo niet wil ik e-tickets en geld van collector tkts terug als ze er woensdag ook nog niet zijn.

Was gister bij Alanis Morissette daar hadden mensen met collector tkts ze pas donderdag binnen.
We blijven hopen op de bestelde tkts heb er echt te gek veel zin in, de laatste dagen wachten duren echt ‘t langste
 
Laatst bewerkt:

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
187
154
Helaas geen foto gemaakt omdat ik haast had. Maar er stonden echt rijen aan Dixies.
Leek op een dixie “paradijs”.

maar goed er stond verder nog niks. Dus nu vallen die oranje dozen natuurlijk extra op.
Afgelopen weekeind is er iemand (ook festivalfan) bij mij in de straat in 't huwelijksbootje gestapt. Zijn vrienden hebben dan ook als grap een huwelijksbootje (oud zeilbootje van een meter of 6) in zijn voortuin geflikkerd. Je raad het al, oranje met de naam Dixie??
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken