Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Net even langs het terrein gereden, stage 4 ziet er "puik" uit!! Ben er veel te vinden komend weekend, heb mijn plek al even gemarkeerd ?.

Tentjes bij de ingangen van de campings staan er ook, uiteraard de feesttent op camping B ook klaar.
Bewegwijzering wordt aangebracht "as we speak", kon echter op de buitenring nog geen "route 69" bordjes vinden.

Vanaf morgen gaan we de tropen in hier in Landgraaf, tot na Pinkpop.

Hadden we al gezegd dat we er zin in hebben?
 
  • Confetti
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje en Royke

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
576
424
Ik heb niet echt een voorkeur voor Pinkpop op Werchter. Pinkpop is misschien wat authentieker dan Werchter. En ik vind het het mooi dat jullie pagina's lang over een (broodje) kroket met bijpassende saus kunnen praten, maar de kwaliteit van het frietje stoof op Werchter is natuurlijk niet terug te vinden op pinkpop.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
13 jun 2022
1
0
Goedemorgen Pinkpopperts. Ik heb een vraag t.a.v. parkeren waar jullie hopelijk mee kunnen helpen. Ik heb van een kennis Pinkpop kaarten voor de vrijdag overgenomen om voor het eerst Pinkpop te bezoeken. Zij had er een parkeerkaart bij voor parking E. nu zag ik in de mailing van 30 mei echter dat parking E voorbehouden is voor de zaterdag. Wordt daar moeilijk over gedaan? Is het raadzaam om een kaart te kopen voor D of is het wellicht nog handiger om een fietsenrek achterop de auto te knopen en de auto een paar km verderop te zetten en het laatste stukje per fiets af te leggen?

Bij voorbaat dank voor jullie reactie.

ps: ticketmaster kiest er tot op heden voor om niet op mijn vraag te reageren, vandaar dat ik het hier even probeer.. ;)
 
Laatst bewerkt:

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.959
1.738
Ik heb niet echt een voorkeur voor Pinkpop op Werchter. Pinkpop is misschien wat authentieker dan Werchter. En ik vind het het mooi dat jullie pagina's lang over een (broodje) kroket met bijpassende saus kunnen praten, maar de kwaliteit van het frietje stoof op Werchter is natuurlijk niet terug te vinden op pinkpop.
Oke, prima punt hoor. Maar dan gaan we ook counteren...

Wij hebben Brand, jullie hebben Jupiler!

Kijk, ik vind België een Walhalla voor bier. Zoveel lekkers wordt er daar gebrouwen. En dan ga je godnonderju Jupiler serveren. Dat kan het beste frietje stoof ter wereld dus echt niet repareren...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
de kwaliteit van het frietje stoof op Werchter is natuurlijk niet terug te vinden op pinkpop.
ik kan het daarnaast alleen maar eens zijn, plus dat het "frietje zuurvlees" op Pinkpop weinig te maken heeft met zoervleisj !
Zou een Zuid Limburgs festival goed staan om een goed frietje zoervleisj aan te bieden zoals die hoort te zijn, zou ik zeggen.

Ik heb het idee dat het een soort hachee of stoofvlees achtig iets van rund is. Niets van doen met fatsoenlijk zuurvlees denk ik. Al goed, denken moet je aan een paard overlaten, die hebben een groter hoofd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Fornax en hersenscheetje

Superedo

Campingartiest
13 jan 2017
53
22
Nu zo kort voor Pinkpop wordt het weer tijd dat ik ook iets op forum zet.
Ten eerste moet die *#@! Ticketmaster nog steeds die tickets leveren. Hopelijk staat het in post app dat ze er morgen zijn. Uit ervaring zeg ik dat je ze dan het beste via twitter kan bereiken. Telefoon werkt niet en mail responstijd is 3 dagen.
Ik hoop dat kiss&ride voor camping B weer op de "nieuwe" locatie van vorige keer zijn. Plan is daar rondom 3 uur uit Alkmaar te komen en eerste biertje te pakken. Vaste plek langs de looppad op camping B is weer target.
Even voor de newbees...is je luchtbed kapot koop m niet bij de shop maar bij Van Cranenbroek tegenover camping B.
Mijn hoedje is al ingepakt en kijk er weer naar uit om erbij te zijn...op naar waanzinnige 4 dagen!
 
  • Confetti
Waarderingen: hersenscheetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091

OOR Festivalgids​


In de vertrouwde Festivalgids vind je alles wat je moet weten: bandbio’s, het tijdschema en de plattegronden, maar ook alle festivalinformatie om het maximale uit jouw Pinkpop te halen. Naast de vele podiumacts is er namelijk nog veel meer leuks te beleven! De Festivalgids is uiteraard op het terrein verkrijgbaar, maar alvast ook hier te downloaden!

https://www.pinkpop.nl/2022/oor-festivalgids/
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091

OOR Festivalgids​


In de vertrouwde Festivalgids vind je alles wat je moet weten: bandbio’s, het tijdschema en de plattegronden, maar ook alle festivalinformatie om het maximale uit jouw Pinkpop te halen. Naast de vele podiumacts is er namelijk nog veel meer leuks te beleven! De Festivalgids is uiteraard op het terrein verkrijgbaar, maar alvast ook hier te downloaden!

https://www.pinkpop.nl/2022/oor-festivalgids/
1655115767480.png
 

Superedo

Campingartiest
13 jan 2017
53
22
Goedemorgen Pinkpopperts. Ik heb een vraag t.a.v. parkeren waar jullie hopelijk mee kunnen helpen. Ik heb van een kennis Pinkpop kaarten voor de vrijdag overgenomen om voor het eerst Pinkpop te bezoeken. Zij had er een parkeerkaart bij voor parking E. nu zag ik in de mailing van 30 mei echter dat parking E voorbehouden is voor de zaterdag. Wordt daar moeilijk over gedaan? Is het raadzaam om een kaart te kopen voor D of is het wellicht nog handiger om een fietsenrek achterop de auto te knopen en de auto een paar km verderop te zetten en het laatste stukje per fiets af te leggen?

Bij voorbaat dank voor jullie reactie.

ps: ticketmaster kiest er tot op heden voor om niet op mijn vraag te reageren, vandaar dat ik het hier even probeer.. ;)
Ik zou proberen D te kopen
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
he, wat zie ik (naast Jan Smeets op het podium voor Pearl Jam) ook nog in de gids staan.
In het kader van posbandje + weekendkaart = toegang...

in de gids:
"polsbandje = ticket"
"ook dit jaar worden de polsbandjes weer in- en uitgescand"

1655117887234.png
 
  • Grrr
Waarderingen: hersenscheetje

Superedo

Campingartiest
13 jan 2017
53
22
he, wat zie ik (naast Jan Smeets op het podium voor Pearl Jam) ook nog in de gids staan.
In het kader van posbandje + weekendkaart = toegang...

in de gids:
"polsbandje = ticket"
"ook dit jaar worden de polsbandjes weer in- en uitgescand"

Bekijk bijlage 1809
Dat was volgens mij idd laatste keer ook zo alleen mijn geheugen naar 3 jaar geleden is een beetje vervaagd....haha
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken