Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.207
4.445
Of ze regelen S10 er nog even bij.
Meme Reaction GIF
 
  • Haha
Waarderingen: jonasvh

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.207
4.445
Ik denk dat Sam Fender wel wat duurder is dan Turnstile. Het festival is al (nagenoeg?) uitverkocht. Dus ik denk niet dat Pinkpop nog meer geld gaat uitgeven dan dat ze voor Turnstile hadden begroot.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.017
6.059
Ik denk dat Sam Fender wel wat duurder is dan Turnstile. Het festival is al (nagenoeg?) uitverkocht. Dus ik denk niet dat Pinkpop nog meer geld gaat uitgeven dan dat ze voor Turnstile hadden begroot.
goed punt

ik ga 2 weken voor het festival sowieso uit van een NL act.
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
Oh oh... discussie incoming....

Nee hoor, Sam Fender op IBA stage in de middag lijkt me prima. Door het omdraaien van IBA heeft dat podium nu min of meer de reikwijdte van Main, dus ik zou het niet gek vinden...
Interessante gedachte.... Voor volgend jaar: 2 Mainstages maar dan tegen over elkaar.... moeten ze wel ff 15-30 minuten tussen elke act laten, dan kun je als act nog iets uitlopen....
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.003
3.689
Interessante gedachte.... Voor volgend jaar: 2 Mainstages maar dan tegen over elkaar.... moeten ze wel ff 15-30 minuten tussen elke act laten, dan kun je als act nog iets uitlopen....
Dat is toch juist wat ze nu gedaan hebben? Exclusief het ruimer nemen van de tijd.
 

cryinghorizon

Playlistbediener
21 feb 2018
46
53
Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht. Natuurlijk kun je de Marko songs wel shaken dan. Maar het ziet er wel goed uit zo. Jammer dat ze maar een uurtje krijgen.
Inderdaad jammer, maar wel te verwachten op zich. Zijn maar weinig acts op Pinkpop die langer krijgen. Het tijdstip vind ik nog schandaliger eigenlijk.
 

Mike91

Campingartiest
4 okt 2016
80
5
En De Dijk als vervanger voor Turnstile? Nederlands en gaan stoppen dit jaar. Hoe mooi om ook nog op Pinkpop te spelen en te hebben?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joa

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
Dat is toch juist wat ze nu gedaan hebben? Exclusief het ruimer nemen van de tijd.
Nou ja niet helemaal.... Qua line-up en grootte van het podium bijvoorbeeld loopt IBA nog wel achter.... Je zou als festival kunnen proberen meerdere headliners te scoren op zo'n manier...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.017
6.059
ik twijfelde, maar zeg het toch maar...

Rudeboy en DJ DNA, staan de 18e in Hasselt. De 19e op Pinkpop zou nog een mogelijkheid kunnen zijn?
Zou wat mij betreft in de lijn van een NL vervanger kunnen vallen.
Zou imo best op IBA/Noord kunnen om 14:30, of gezien de zaal shows zelfs geschikt voor de tent.

maar goed, de lijst met NL opties is natuurlijk wel aanzienlijk. Sloper, zou ik ook niet gek vinden. Overigens wel gek dat Pinkpop nog niets hier over bericht heeft, lijkt me dat ze wel op de hoogte zijn van de twijfel rond Turnstile?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.151
2.397
Opties:
S10
Goldband
Rudeboy
Kensington (vroeg?)
SAM FENDER

ik wil : Sam Fender
Wat wordt het wss : S10
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.017
6.059
Opties:
S10
Goldband
Rudeboy
Kensington (vroeg?)
SAM FENDER

ik wil : Sam Fender
Wat wordt het wss : S10
Goldband lijkt me uitgesloten, staan sowieso om 16:00 in Tilburg.
Als je Kensington er bij noemt, dan zou ik Di-rect ook noemen. Echter zei staan 18:00 in Tilburg, zou wellicht nog te krap aan zijn.
Davina Michelle staat nog voor Kensington om 20:00 te krijsen, is al meer plausibel.
Tussen 14:30 Landgraaf en 20:00 Tilburg, met reistijd van ca 1:45 van Landgraaf naar Tilburg (onder normale weg omstandigheden) wellicht nog een optie.

Beachdog en Sloper zou ik misschien toch er bij noemen. Die lijken qua agenda te kunnen passen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.017
6.059
en nog een Pinkpop nieuwtje, het wereldberoemde hoedje!

IMG-20220601-WA0030.jpg

Activisten komen in alle vormen en maten. Ze komen op voor LHBTIQ+-rechten in Polen en Hongarije of ze strijden tegen discriminatie en racisme in Nederland. Ze gaan de straat op met borden, de vuisten gebald in de lucht of ze tekenen online een petitie. Op Pinkpop worden ál de mogelijkheden om in actie te komen geboden. Ga naar de Amnesty stand en verzin een protestleus of maak een button. Teken de petitie voor de vrijheid van activisten in Saudi-Arabië, ga in gesprek over wat jij belangrijk vindt in de wereld of maak een persoonlijke poster om te laten zien dat je voor wederzijdse toestemming staat in de postermachine. De activisten van Amnesty printen die ter plekke uit en plakken die op de protestmuur.

Je kunt ook een activist worden door het legendarische Pinkpop-hoedje te kopen. Amnesty neemt de historische tweemaal uitgestelde versie van 2019 mee, maar heeft ook een speciale versie bij zich om te vieren dat ze weer op Pinkpop zijn. Heel veel keus dus en je steunt het werk van Amnesty voor een betere wereld.

https://webshop.amnesty.nl/pinkpop-hoedje-2020
 

Metal_Mika

Playlistbediener
26 mei 2022
25
39
Vraagje dit is de eerste keer dit ik naar pinkpop ga en ik vroeg me af of er ook een soort markt is of alleen een merchstand is?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken