Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Nu alleen nog 9 of meer sjonnies regelen die ook vrijdagkaarten hebben en vanuit Enschede, Hengelo, Almelo of Zwolle met Pouwels busvervoer willen gaan.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Als de douches gewoon prima zijn, vind ik dat echt geen probleem. Maar als je een lauwe pisstraal krijgt, vind ik écht dat ze daar geen muntje voor moeten vragen.
Dat ik me kan herinneren uit 2014 waren die gewoon goed. Daarna alleen maar airbnbs gehad.
 

Roy Dykstra

Playlistbediener
27 apr 2014
43
15
nou, tja... knap?
zo veel eet ik niet tijdens het festival.
ik had het dan ook enkel over mijn besteding op het festival terrein.
naast dat ik het geluk heb dat ik thuis slaap, ontbijt en douche.
kan je op de fetivalcampings het ook qua consumpties zo duur maken als je zelf wil.
Je eigen eten en drinken mee nemen, niet douchen, niet in de feesttent gaan en je haringen niet vergeten ;)

maar goed, ik eet niet zo veel tijdens het festival. een paar keer in de middag wat kleins, Pinkpop-frietje (1 munt) en een frikandel/kroket (1 munt p stuk) , stuk pizza (2 munten) broodje gezond ( 2 a 3 munten) of broodje mexicano (2 a 3 munten) . Dat is dan zo'n 3 bonnen in de middag met dan s avonds nog 4 bonnen aan iets meer, zoals bijvoorbeeld zo'n Angus-burger (4 munten). Dan heb ik wel zo'n 6 a 7 munten per dag aan eten besteed.
Als ik het terrein op kom heb ik voor aanvang programma al 2 a 3 bekertjes drinken gehad. En vaste prik is tussen de optredens door als ik van podium wissel langs een bar voor een verse gele koude rakker, da's plus 8 a 9.
Zit ik op zo'n 18 munten per dag. Meestal heb ik de laatste dag tegen het eind nog wel een munt of 2 over voor een kroketje en een laatste Brandje om het af te leren.

Dus ja, ongeveer 55 munten, 3 dagen aan eigen gebruik op het festivaltterrein.

Maar goed ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die veel meer eten tijdens het festival en ook meer drinken hoor.
Lauwe kroket ?
 
  • Confetti
Waarderingen: DennisvdBr

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Vandaag de trappen opgekropen en langs het terrein gelopen om eens te kijken hoe de boel erbij staat.
Het dak zit op de tent en de zijkanten zitten erin.
Voor de rest nog niks op het terrein, op een stapel houten vloerdelen na.

Als ik de plattegrond bekijk en een inschatting maak hoe alles komt te staan, wordt het "grote veld" toch een aardig stuk kleiner.

Ik heb Pinkpop 2019 overgeslagen vanwege vakantie, dus heb deze tent toen niet gezien. Dat ding is huge! Flink stuk groter dan de oude roze tent. Op de laatste foto zie je een kliko staan voor de verhouding.

Toch een klein beetje "verdrietig" om de trappen niet meer te zien.
Als gewoontedier heb ik last van verandering, moet nog gaan zien hoe alle veranderingen uitpakken, maar ik laat me verrassen.

Het begint nu wel echt, echt te kriebelen!
Gisteren en vandaag wat live beelden van een aantal bands gekeken. Imagine Dragons trekt me nu opeens toch wel, maar vooral Grandson maakt me nieuwsgierig, naast het bekende "geweld".


IMG_20220511_191633.jpgIMG_20220511_191638.jpgIMG_20220511_200101.jpgIMG_20220511_200109.jpg
 
Laatst bewerkt:

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Neuh. Vind de app ook totaal niet spannend. Ik druk altijd nog zo'n ouderwets programmaboekje in mijn kontzak, standaard opengeslagen op het tijdschema van die dag. Werkt voor mij beter en sneller dan die app openen...
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
727
1.242
Neuh. Vind de app ook totaal niet spannend. Ik druk altijd nog zo'n ouderwets programmaboekje in mijn kontzak, standaard opengeslagen op het tijdschema van die dag. Werkt voor mij beter en sneller dan die app openen...
Zeker als je telefoon opeens bijna leeg is :ROFLMAO:
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Neuh. Vind de app ook totaal niet spannend. Ik druk altijd nog zo'n ouderwets programmaboekje in mijn kontzak, standaard opengeslagen op het tijdschema van die dag. Werkt voor mij beter en sneller dan die app openen...
sterker nog...
ik heb "heel ouderwets" een opgevouwen A4-tje met mijn programma uitgetypt, makkelijk zak-formaat.
(edit: die gaat dan ook nog in een plastic hoesje, tegen natworden)

voor komende editie heb ik die ook (in Word's) al klaar liggen ;)
1652361065547.png
 
Laatst bewerkt:

Senna

Nieuw lid
12 mei 2022
2
0
Hoi, ik ga dit jaar voor het eerst naar Pinkpop en had een vraag. Krijg je ook een bandje als je maar één dag gaat of is dat alleen als je een heel weekend gaat?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Op de app zien we geen ander nieuws dan op de website toch?
het is vooral handig voor de push-berichten
zeker voor net die nieuwtjes die tijdens de festival dagen niet in een uitgetypt programma boekjes staan en plots als nieuws komen, of net in die periode dat je niet constant de site bekijkt.
dan is de app echt een must, een plotselinge uitvaller of een verschuiving, belangrijke berichten, surprise act... etc

Hoi, ik ga dit jaar voor het eerst naar Pinkpop en had een vraag. Krijg je ook een bandje als je maar één dag gaat of is dat alleen als je een heel weekend gaat?
nope, alleen weekendbezoekers.

fyi:
Voor dagbezoekers geldt: ticket = entree.
Je ontvangt dus geen polsbandje! Tijdens het festival mag je van het festivalterrein af maar vergeet niet om uit te scannen! Scan je niet uit dan kom je het festivalterrein niet meer op.
 

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
sterker nog...
ik heb "heel ouderwets" een opgevouwen A4-tje met mijn programma uitgetypt, makkelijk zak-formaat.
(edit: die gaat dan ook nog in een plastic hoesje, tegen natworden)

voor komende editie heb ik die ook (in Word's) al klaar liggen ;)
Bekijk bijlage 1569
Iets in mij zegt dat jij een zeer gestructureerd en geordend persoon bent Dennis… ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
sterker nog...
ik heb "heel ouderwets" een opgevouwen A4-tje met mijn programma uitgetypt, makkelijk zak-formaat.
(edit: die gaat dan ook nog in een plastic hoesje, tegen natworden)

voor komende editie heb ik die ook (in Word's) al klaar liggen ;)
Bekijk bijlage 1569
Dat Blaudzun en Chef special die op iedere braderie staan grijs zijn ipv Idles en Courtney doet mij pijn. Maar Dermot Kennedy ipv Interpol vind ik helemaal gestoord!! ;)
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
Neuh. Vind de app ook totaal niet spannend. Ik druk altijd nog zo'n ouderwets programmaboekje in mijn kontzak, standaard opengeslagen op het tijdschema van die dag. Werkt voor mij beter en sneller dan die app openen...
Gewoon alleen al om donderdag op de camping voor mijn tentje door dat boekje te bladeren!! Zin in!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken