Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
Die rijen staan er meestal alleen op de eerste dag en op het begin van de overige dagen (wel korter als op de eerste dag).

Bij pinkpop kun je trouwens ook al bonnen op de camping kopen, scheelt ook wel iets.
ik loop na binnenkomst meteen het veld over, aan de overkant zijn de muntenautomaten / bonnenkassa's vaak werkeloos aan het wachten tot er iemand komt.

Ik denk sowieso dat de bemenste muntenkassa's steeds minder gaan worden en Mojo meer muntenautomaten gaat plaatsen.
Meen dat de verhouding in 2019 al behoorlijk verschilde tov 2018. Verwacht dan ook door gebrek aan vrijwilligers een nog groter verschil in 2022, dus meer automaten voor de munten op het terrein.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.748
2.427
Ik snap het muntensysteem wel.
Hoe vaak gebeurt het wel niet dat je losse muntjes in je zak vindt als je weer thuis komt. Het jaar daarop zijn ze niet meer geldig. Uitzondering Ziggo want die blijven wel een tijdje geldig. Meen te herinneren half jaar.
Hoe houden ze dat dan bij?
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.748
2.427
staat toch een "geldig tm" datum op ;)
Oh. Dan is 't inderdaad gewoon logisch, ja.
Ik zat meer met de munten van festivals (zoals GMM) in m'n hoofd, dat zijn gewoon gekleurde munten met een logo op, zonder meer. Dan zou 't wat lastiger zijn haha
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.141
7.337
Oh. Dan is 't inderdaad gewoon logisch, ja.
Ik zat meer met de munten van festivals (zoals GMM) in m'n hoofd, dat zijn gewoon gekleurde munten met een logo op, zonder meer. Dan zou 't wat lastiger zijn haha
Wat nog wel eens wilt werken, als je munten overhoud is om een oude munt er tussen te stoppen als je drinken/eten haalt. Is natuurlijk op eigen risico en zal niet altijd werken maar de meeste mensen aan de bar letten hier niet echt op.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.466
2.955
Ik snap het muntensysteem wel.
Hoe vaak gebeurt het wel niet dat je losse muntjes in je zak vindt als je weer thuis komt. Het jaar daarop zijn ze niet meer geldig. Uitzondering Ziggo want die blijven wel een tijdje geldig. Meen te herinneren half jaar.
Ziggo heeft inmiddels geen muntensysteem meer. Toen ik er laatst was voor The War on Drugs zocht ik wezenloos naar een muntenmachine totdat ik erachter kwam dat ik gewoon met m'n bankpas biertjes kan aftikken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Christiaan en bootje76

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.396
1.900
ik loop na binnenkomst meteen het veld over, aan de overkant zijn de muntenautomaten / bonnenkassa's vaak werkeloos aan het wachten tot er iemand komt.

Ik denk sowieso dat de bemenste muntenkassa's steeds minder gaan worden en Mojo meer muntenautomaten gaat plaatsen.
Meen dat de verhouding in 2019 al behoorlijk verschilde tov 2018. Verwacht dan ook door gebrek aan vrijwilligers een nog groter verschil in 2022, dus meer automaten voor de munten op het terrein.
Idem op RW, daar staat de eerste dagen een extra container met meters wachtende. Gewoon met je vouchers ter hoogte van de Barn/NWW gaan, daar staat geen volk.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
579
298
ik loop na binnenkomst meteen het veld over, aan de overkant zijn de muntenautomaten / bonnenkassa's vaak werkeloos aan het wachten tot er iemand komt.

Ik denk sowieso dat de bemenste muntenkassa's steeds minder gaan worden en Mojo meer muntenautomaten gaat plaatsen.
Meen dat de verhouding in 2019 al behoorlijk verschilde tov 2018. Verwacht dan ook door gebrek aan vrijwilligers een nog groter verschil in 2022, dus meer automaten voor de munten op het terrein.

Ik begint oud te worden waarsschijnlijk, maar vind het jammer dat zoiets vervangen wordt door automaten. Wie weet kunnen ze straks ook de bar vervangen door robots/automaten. Wordt toch steeds een stukje minder gezellig.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Op een normale camping moet je ook lappen voor het douchen dus zo raar is dat niet
Als de douches gewoon prima zijn, vind ik dat echt geen probleem. Maar als je een lauwe pisstraal krijgt, vind ik écht dat ze daar geen muntje voor moeten vragen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
vind het wel fijn dat de discussie hier gaat over muntje voor het douchen of entree voor weekenders met ticket+polsbandje...
over wachten op ontvangen Collector Ticket, over muntprijzen, over wanneer de app geupdate gaat worden, over tijdschema's!

..en niet over maatregelen en cancels ❤️

Mensen! het komt zo dicht bij nu, nog 36 dagen! ?

eddie vedder clapping GIF by Pearl Jam
 
Laatst bewerkt:

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.466
2.955
Ik begint oud te worden waarsschijnlijk, maar vind het jammer dat zoiets vervangen wordt door automaten. Wie weet kunnen ze straks ook de bar vervangen door robots/automaten. Wordt toch steeds een stukje minder gezellig.
Als de robots het sneller kunnen dan mensen, graag ;-)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
Weet iemand waarom je alleen een ticket voor Parking C kan kopen?
ja A en B zijn al uitverkocht, deels in verkoop 2020/2021 en deels met de verkoop van de 2022 tickets.

parking C ligt langs camping C.
Er is ook nog een D en E, maar die regelt de gemeente, zijn dag-parkeerplaatsen voor 15,-

fyi...
De organisatie van Parking ‘A/B’ is in handen van een particuliere organisatie.
De organisatie van Parking ‘C’, ‘D’ en ‘E’ is in handen van de Gemeente Landgraaf.
Parking ‘Glampink’ wordt door Pinkpop gefaciliteerd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
vind het wel fijn dat de discussie hier gaat over muntje voor het douchen of entree voor weekenders met ticket+polsbandje...
over wachten op ontvangen Collector Ticket, over muntprijzen, over wanneer de app geupdate gaat worden, over tijdschema's!

..en niet over maatregelen en cancels ❤️

Mensen! het komt zo dicht bij nu, nog 37 dagen! ?

eddie vedder clapping GIF by Pearl Jam
euh @DennisvdBr ... doe 's aanpassen nog 36 dagen! (volgens de Pinkpop site dan hè!) Scheelt er weer 1 !
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.214
2.150
vind het wel fijn dat de discussie hier gaat over muntje voor het douchen of entree voor weekenders met ticket+polsbandje...
over wachten op ontvangen Collector Ticket, over muntprijzen, over wanneer de app geupdate gaat worden, over tijdschema's!

..en niet over maatregelen en cancels ❤️

Mensen! het komt zo dicht bij nu, nog 37 dagen! ?

eddie vedder clapping GIF by Pearl Jam
Helemaal mee eens Dennis!

Het is super dat het dit jaar weer kan, en discussies over muntjes, bandjes en douches staan in schril contrast met alle beperkingen van de afgelopen 2 jaar. Kijk er erg naar uit, eerst al over 30 dagen BKS en dan nog een dagje Pinkpop. Wordt goed zo.
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Royke en DennisvdBr

pixie6666

Randprogramma
5 mrt 2017
100
26
Mja, je moet het ook in de context van 1994 zien he.

Björk had toen alléén haar debuut uit en stond al zo hoog. RATM bestond ocharme 3 jaartjes en zijn al headliners. De enige écht gevestigde waarde (toen) in dat eerste rijtje lijkt me Crowded House die toen een 9-tal jaar bestonden. In die tijd allemaal erg jonge bandjes toch?

Of iets gevestigd of niet gevestigd is, zal mij eerlijk gezegd worst wezen. Ik kijk naar het programma, vergelijk dat met de dingen die ik goed vind en dan staat mijn opmerking nog steeds als een huis. En Crowded House was wat mij betreft nou juist niet een band om warm voor te lopen. Maar dat bevestigt waarschijnlijk precies wat ik bedoel te zeggen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken