nou, tja... knap?
zo veel eet ik niet tijdens het festival.
ik had het dan ook enkel over mijn besteding op het festival terrein.
naast dat ik het geluk heb dat ik thuis slaap, ontbijt en douche.
kan je op de fetivalcampings het ook qua consumpties zo duur maken als je zelf wil.
Je eigen eten en drinken mee nemen, niet douchen, niet in de feesttent gaan en je haringen niet vergeten
maar goed, ik eet niet zo veel tijdens het festival. een paar keer in de middag wat kleins, Pinkpop-frietje (1 munt) en een frikandel/kroket (1 munt p stuk) , stuk pizza (2 munten) broodje gezond ( 2 a 3 munten) of broodje mexicano (2 a 3 munten) . Dat is dan zo'n 3 bonnen in de middag met dan s avonds nog 4 bonnen aan iets meer, zoals bijvoorbeeld zo'n Angus-burger (4 munten). Dan heb ik wel zo'n 6 a 7 munten per dag aan eten besteed.
Als ik het terrein op kom heb ik voor aanvang programma al 2 a 3 bekertjes drinken gehad. En vaste prik is tussen de optredens door als ik van podium wissel langs een bar voor een verse gele koude rakker, da's plus 8 a 9.
Zit ik op zo'n 18 munten per dag. Meestal heb ik de laatste dag tegen het eind nog wel een munt of 2 over voor een kroketje en een laatste Brandje om het af te leren.
Dus ja, ongeveer 55 munten, 3 dagen aan eigen gebruik op het festivaltterrein.
Maar goed ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die veel meer eten tijdens het festival en ook meer drinken hoor.