Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Veel handiger ook voor de wijndrinkers.
Anders moet je telkens helemaal om de tent heen lopen voor een wijntje.. voordat je terug op het grote veld bent, kun je weer omdraaien, want je wijn is op... Telkens 2 of drie pakken is natuurlijk een optie, maar toch.. die plek lijkt me handiger.
Nope, helaas.
Op zich ook niet heel erg, ik gebruik de app nooit tijdens Pinkpop. Ik huppel ook altijd gezellig met het ouderwetse opgetrommelde boekje in de kontzak.
Ik stel diverse alarmen in op de telefoon om de must sees toch op tijd mee te kunnen pikken, mocht ik per ongeluk teveel gedronken hebben, of als ik ergens gezellig het kletsen ben..
Bekijk bijlage 1578
Nope, helaas.
Op zich ook niet heel erg, ik gebruik de app nooit tijdens Pinkpop. Ik huppel ook altijd gezellig met het ouderwetse opgetrommelde boekje in de kontzak.
Ik stel diverse alarmen in op de telefoon om de must sees toch op tijd mee te kunnen pikken, mocht ik per ongeluk teveel gedronken hebben, of als ik ergens gezellig het kletsen ben..
Måneskin, de Italiaanse winnaar van het Eurovisie Songfestival vorig jaar, heeft dit jaar voor flink wat onvrede gezorgd bij de fans van het liedjesfestijn. Vrijdagavond ontbraken ze al bij de juryshow waar ook publiek bij aanwezig was en ook vanmiddag tijdens de familieshow liet de band verstek...
www.ad.nl
Bij Pinkpop kan dit niet. Dan kan het optreden op de IBA stage niet starten als ze te laat zijn of helemaal niet komen opdagen ???
Veel te hoog ingedeeld. Arrogantie straalde er gisteren vanaf. Ik heb vorig jaar op deze band gestemd gedurende het songfestival maar wat zijn die achteruit gegaan nadat ze overal de roem kregen.
Sorry ga er niet heen op Pinkpop en stoor me aan het gedrag van de bandleden. En hun nieuwe nummer is 3x niks. Amen!
Ik had lieve Mika op de spot gezien van Maneskin . Blijft toch een top zanger en entertainer!