Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Ligt het aan mij of is de Pinkpop app nog niet beschikbaar in de Google Play Store?
Ken m ja niet vinde wah...
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
372
202
dat is natuurlijk ook een optie.

zal het die best kunnen zijn, behalve dat de postbode hier voorbij liep zonder iets in te gooien. denk dat het een dagje wachten is.
Die van mij komen ook vandaag! voor mij zijn het zeker de tickets, ik heb geen hoedje besteld en petje koop ik wel op het festival zelf!
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
zelfs "stille Jan" is nu aangepast op de plattegrond, ook in de app
ziet er lekker uit die app, op eerste gezicht

Bekijk bijlage 1570
edit, de wijnbar is weer terug naar de oude positie in deze versie van de plattegrond?

Veel handiger ook voor de wijndrinkers.
Anders moet je telkens helemaal om de tent heen lopen voor een wijntje.. voordat je terug op het grote veld bent, kun je weer omdraaien, want je wijn is op... Telkens 2 of drie pakken is natuurlijk een optie, maar toch.. die plek lijkt me handiger.
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Screenshot_20220513-234525.jpg
Nope, helaas.
Op zich ook niet heel erg, ik gebruik de app nooit tijdens Pinkpop. Ik huppel ook altijd gezellig met het ouderwetse opgetrommelde boekje in de kontzak.
Ik stel diverse alarmen in op de telefoon om de must sees toch op tijd mee te kunnen pikken, mocht ik per ongeluk teveel gedronken hebben, of als ik ergens gezellig het kletsen ben..
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
372
202
Bekijk bijlage 1578
Nope, helaas.
Op zich ook niet heel erg, ik gebruik de app nooit tijdens Pinkpop. Ik huppel ook altijd gezellig met het ouderwetse opgetrommelde boekje in de kontzak.
Ik stel diverse alarmen in op de telefoon om de must sees toch op tijd mee te kunnen pikken, mocht ik per ongeluk teveel gedronken hebben, of als ik ergens gezellig het kletsen ben..
Heb 'm wel als apk bestand (Android)

Link
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388

Bij Pinkpop kan dit niet. Dan kan het optreden op de IBA stage niet starten als ze te laat zijn of helemaal niet komen opdagen ???
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Dat nieuwe nummer van Maneskin vind ik toch maar niks. Of het is mijn smaak niet.
Supermodel... Hoor hem net voor het eerst Live, op Eurovisie songfestival.

Aardig nummer, bevalt me wel.
Benieuwd naar de performance dan.
Hopelijk is het been van Damiano dan hersteld.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Vindt Maneskin echt helemaal niks, staan veel te hoog in Line-up. Maar ja je kan niet alles leuk vinden
Veel te hoog ingedeeld. Arrogantie straalde er gisteren vanaf. Ik heb vorig jaar op deze band gestemd gedurende het songfestival maar wat zijn die achteruit gegaan nadat ze overal de roem kregen.

Sorry ga er niet heen op Pinkpop en stoor me aan het gedrag van de bandleden. En hun nieuwe nummer is 3x niks. Amen!
Ik had lieve Mika op de spot gezien van Maneskin . Blijft toch een top zanger en entertainer!
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: elo en RalphiePinkpop

Gebruikers die dit onderwerp bekijken