Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Schijt dat ze het Noordpodium willen omdraaien richting mainstage. Dan kom je dus uit op (een soort van) 2 mainstages. Ik weet niet wat ik daarvan moet vinden..
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
vraag me wel af wat dan met de ruimte van de "brandkrat" gebeurt?
blijft dat open of komt de stage op de andere kant te staan (plek tribune/rand ring)

op zich loopt het terrein ook af naar achterkant, dus dan zou de stage in principe iets lager komen te staan, wat dan de zichtlijnen beter kan maken.
Ook de backstage is dan achter op de ring, dus niet achter de "brand-krat" zou ook efficienter zijn.
Ook s avond niet tegen de zon in kijken...

(Eventueel met nieuwe looplijnen Stage 4 ook een beter idee...)

Tja, lijkt me best oke...
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
865
349
dan ben ik toch wel benieuwd naar hoe het terrein gaat worden met de veranderingen bij stage 4 en als dit doorgaat
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.176
10.519
Dat weet jij. Is dat niet een RaR-concept?
Ik vroeg vooral waar hij deze informatie vandaan haalt.

RaR is daar niet echt mee te vergelijken. Ligt enorm veel ruimte, inclusief kermis, tussen die twee podia. Dat zijn gescheiden werelden. Bij Pinkpop staat ze echt recht tegenover elkaar. Elke vorm van overlap tussen beide podia schrijf je hiermee ook echt af.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.656
Als ze dit gaan doen dan mag ik hopen die eerste optie. Wat moet je anders achter dat podium doen?
Die eerste optie gaat de boel nog een groter mierennest gevoel geven dan het nu al was toch? Heb je eigenlijk maar 1 'terrein'.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Hoofd/teamleiding logistiek is mijn pa's buurman. Vandaar. Optie 2, maar dan mss iets meer naar achter lijkt me. Daarachter komt dan een zone om te relaxen/pilsen.
oh, dus de wens voor zitgelegenheid wordt ingelost?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken