Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
morgen weer een dag....
ik geef het op

Awkward Season 4 GIF by The Office
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
wat ook opvalt is dat het alleen op facebook is geplaatst of het moet zijn dat je instagram stories meetelt natuurlijk, maar dat verdwijnt ook weer na een dag ofzo..
ook gek, het facebook bericht is enkel in het facebook evenement van Pinkpop 2022 geplaatst door Pinkpop, niet op de tijdlijn.
daarnaast, op de site is het bericht enkel op de NL pagina gezet, in de Engelse versie van de site staat het bericht niet.
 

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
187
154
Zeer jammer. Was toch wel 1 v.d. acts die ik graag had willen zien.

Maar goed nu inderdaad hopen dat ze zeer snel met beter nieuws komen. Ben het wachten op het blokkenschema inmiddels wel beu :ROFLMAO:
7 November in de 013, kost € 32,40
 
  • Leuk
Waarderingen: Royke

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
daarom duurde het zo lang met de laatste naam hij bestond eerst nog niet;)
Dat ie nog niet bestond betekent niet dat er mensen in "het wereldje" niet op de hoogte waren. En ik kan me zo indenken dat de heren ook willen gaan touren.

Al zeg ik het zelf..... ik vind het niet eens een gek idee
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
gezien de tour van Pearl Jam is het niet denkbaar dat Matt Cameron tijdens de zelfde periode een tour gaat starten met 3rd Secret ;)
 

erik90

Campingartiest
22 nov 2013
90
9
gezien de tour van Pearl Jam is het niet denkbaar dat Matt Cameron tijdens de zelfde periode een tour gaat starten met 3rd Secret ;)
ik wou bijna zeggen waarom niet samen met pearl jam dat het een meereis band is, maar wat dat betreft speel pearl jam op de verkeerde dag
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Vooral mooi dat ze dit nu doen, ik kan me vorige keer herinneren, toen was deze actie voor de start van de kaartverkoop.
Toen waren er iets meer aanmeldingen als dat ze aan kaarten hadden en dat was een grote ramp om uiteindelijk via een loting te bepalen wie er wel een geen ticket kreeg ?

En dan zit je toch aan het abbo vast? Dat is natuurlijk wel lullig.
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
481
194
En dan zit je toch aan het abbo vast? Dat is natuurlijk wel lullig.
Nee ze hebben uit eindelijk iedereen die geen ticket heeft gekregen, de mogenlijkheid gegeven om ook het abbo te annuleren.
gelukkig was het toen nog niet uitverkocht en als nog gewoon een ticket kunnen kopen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken