Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.710
1.872
Alanis Morissette heeft haar hele Europese tour verschoven naar volgend jaar. Zou met die tour, 25 jaar jagged little pil, en nieuw album ook wel leuk zijn voor een uurtje Pinkpop. De Ziggo Dome was toch al zo goed als uitverkocht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

remko

Campingartiest
5 feb 2016
81
0
Stromae zou een mooie sub voor Pearl Jam zijn, net als de vrijdag TOP voor Metallica
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Stromae zou een mooie sub voor Pearl Jam zijn, net als de vrijdag TOP voor Metallica
ik zou Stromae ook best naar Stadspark Live Groningen of naar Concert at Sea durven sturen. Als je dan toch naar pop festivals wil met 60k bezoekers?
Overigens hadden deze twee festivals The Script in 2020, maar zijn die in 2022 naar Ziggo verplaatst. Dus lijkt me plek voor Stromae.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.978
2.022
Mwah... de ophemeling van Stromae vind ik toch ook wel aan de overdreven kant hoor. Prima artiest, maar ook niet meer dan dat.
Die is ideaal om een feestje te bouwen na de headliner.
Uiteraard is hij in België en Frankrijk véél groter dan in Nederland.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
kom op zeg, er wordt toch wel overdreven zeg.

comeback oke, prima hitjes gemaakt, en geloof best zijn ophemeling in Belgie (en Frankrijk ook wel) maar verder...

Ik denk dat de populariteit in Belgie te vergelijken is met Guus Meeuwisen, Kensington's, Doe Maar's of Borssato's in Nederland.
Volle stadions en mega populair.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Fantastische muziek (imo) en weergaloze liveshows.... imo veel meer dan ''prima''. Maar smaken verschillen natuurlijk. :)

Hier verkocht hij de laatste keer ook met gemak twee keer de Ziggo Dome uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenters

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.710
1.872
Stromae is een veelzijdige artiest. Zoals ik gisteren al aangaf kan hij prima een festival headlinen in België of Frankrijk. Blijkt vandaag ook dat hij dat dus doet. In Nederland zie ik het nu, na 6 jaar afwezigheid, niet zo snel gebeuren. Zijn bekendheid is hier vele malen minder. Mooi als sub in landen buitenom België en Frankrijk. Meer ook niet. We moeten het ook niet groter maken dan dat het is.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en Rockbeer

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
In Nederland zie ik het nu, na 6 jaar afwezigheid, niet zo snel gebeuren. Zijn bekendheid is hier vele malen minder.
Comments als deze verbazen me wel. Ik dacht oprecht dat Stromae hier in Nederland ook gewoon een heel bekende (en grote) artiest was. Zijn die verschillen tussen NL en België zo groot hierin?
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en wenteldave

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.159
4.283
Comments als deze verbazen me wel. Ik dacht oprecht dat Stromae hier in Nederland ook gewoon een heel bekende (en grote) artiest was. Zijn die verschillen tussen NL en België zo groot hierin?
Is hij ook, en qua performance staat hij een paar treedjes boven de Guus en Marco.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.710
1.872
Comments als deze verbazen me wel. Ik dacht oprecht dat Stromae hier in Nederland ook gewoon een heel bekende (en grote) artiest was. Zijn die verschillen tussen NL en België zo groot hierin?
Laat ik het zo zeggen, zie jij hem headlinen op grote festivals in landen als Spanje Portugal Duitsland Denemarken Italië England en Nederland??? Ik niet, maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken