Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
bij Pinkpop blijft het nog stil.

denk dat we nog moeten wachten tot over 2 weekjes...

zal toch niet lang meer duren tot er wat geruchtjes de kop op steken...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Wie weet Sir Paul McCartney nog een optie?
tja, niet op de zondag van Pinkpop op Werchter terrein en RHCP is naar Gofffertpark geschoven?
en dan met The Killers als sub ipv de Ziggo show.

het kan....
ik hou er even aan vast of hij de Goffertshow weer terug pakt en de andere TW show in Belgie.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.493
6.166
Vooralsnog lijken Robbie Williams, Paul McCartney of Imagine Dragons mij de grootste kanshebbers.
The Killers niet, want die spelen volgens mij vrijwel geen drie dagen achtereen.

Coldplay of Bruce lijken me wat onwaarschijnlijk, al zou het groots zijn als Pinkpop die als (één van de?) enig(e) Benelux (of zelfs internationale) festivals weet binnen te slepen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
mijn main target blijft Springsteen, maar dat mocht wel al duidelijk zijn ;)

Coldplay heb ik steeds meer een soort Malieveld-gevoel bij... Zeker zouden ze met BTS op pad gaan, gaat dat voor festivals een 'dure' aangelegenheid worden en neem ik aan dat de combi zich beter leent voor de losse shows.
een act als Bruce met ESB kan met weinig poespas op elk podium staan en een festival setting leent zich daar ook voor.

beide van deze acts hebben al lang niet op Pinkpop gestaan, 10 a 11 jaar in 2022. Dat speelt ook wel mee in mijn gedachte.

maar, moet wel zeggen, na de uitstel van de touraankondiging van Springsteen en de stilte die in de geruchten is gekomen, ben ik langzaamaan bang voor afstel na de uitstel. Maar ik heb High Hopes.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.519
3.020
maar, moet wel zeggen, na de uitstel van de touraankondiging van Springsteen en de stilte die in de geruchten is gekomen, ben ik langzaamaan bang voor afstel na de uitstel. Maar ik heb High Hopes.
Pink Floyd met in het voorprogramma Nightwish en Panic! At The Disco? Ik verkoop mijn GMM ticket onmiddellijk dan.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Nachtmerrie: Nick Cave sluit de zondag af. Niet voor mij, ik zou het prachtig vinden, maar op Pinkpop kan Cave gewoonweg niet.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Nachtmerrie: Nick Cave sluit de zondag af. Niet voor mij, ik zou het prachtig vinden, maar op Pinkpop kan Cave gewoonweg niet.
of voor Pearl Jam als sub of Noord afsluiter? Maar zou Cave dat willen aannemen die spot? Geen idee...
 

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.655
814
Wie overigens ook een prima aanvulling zou zijn op het affiche, Sam Fender.
Zou ik prima vinden voor de zondag middag zon aan Noord.
Toch een soort van Bruce in elk geval op Pinkpop.
Hoop ik allen niet dat Bruce(als ie komt) op dezelfde dag staat, anders krijg je een soortgelijk situatie als toen met de Killers ben ik bang ;)
 
  • Confetti
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Toch een soort van Bruce in elk geval op Pinkpop.
Hoop ik allen niet dat Bruce(als ie komt) op dezelfde dag staat, anders krijg je een soortgelijk situatie als toen met de Killers ben ik bang ;)
als Sam Fender naar Pinkpop komt, kan dat enkel de zondag worden.
Staat vrijdag en zaterdag al op Hurricane / Southside, zou perfect passen

( edit, laatste setlists van Sam Fender heeft hij Dancing in the Dark gedaan, oa TRNSMT en IOW )

edit 2: misschien ook een klein detail, Sam Fender had Pinkpop 2019 gecanceld ivm stemproblemen
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: wenters

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Maar Dennis. Wat vindt jij: is een headliner van Werchter Boutique groot genoeg om Pinkpop te headlinen? Zo maar eens een vraag ?
Dit is wel een beetje goedkoop scoren. Ik geef Dennis in dit geval. Ik zou Stromae een hele matige headliner voor Pinkpop vinden.

Dat hij op Boutique headliner is zegt mij niet zo veel. Op een halfuurtje rijden van mij thuis verkopen Die Toten Hosen en die Artze festivals en stadiums uit. Bands welke om dezelfde redenen imo geen geschikte headliners voor Pinkpop zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Die moeten maar naar Bospop (Niks ten nadele van Bospop, heerlijk festival :) )
Nou, ik zal je eerlijk zeggen, met de namen die ik in mijn hoofd heb voor Pinkpop 2022, verwacht ik wel commentaar over rollator-festival en "Pinkpop-Classic".
Maar denk ik dat de jonge populaire 3FM / 538 acts ook wel commentaar gaan krijgen hoor, omdat die bij veel van de forumleden niet echt goed liggen.
Maar dan weten jullie alvast dat ik voorbereid ben deze te moeten gaan incasseren ;)

Al durf ik te zeggen dat de balans voor Pinkpop wel goed gaat uitpakken, alle vertrouwen in. Ik denk dat als je voor Metallica gaat komen je een goed spoorboekje kan gaan samenstellen op het weekend en ook als je voor Twenty One Pilots komt dat een spoorboekje goed te maken gaat zijn. Vertrouw ik blindelings op...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken