Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Als de geruchten kloppen dat Stromae bezig is met nieuw werk, zou hij dan niet de gedroomde derde (pop) headliner op Pinkpop kunnen worden?

Misschien is het al eens geopperd hier hoor, maar als het gerucht waar is dat hij een comeback overweegt, dan is Pinkpop het enige festival waar hij met goed fatsoen zou passen. Qua podium bedoel ik.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
sorry, maar zeg je nu "headliner" .....

wha hhaa hahaahahhahahahahahahah hahahha, kom niet bij
 

rubberenrobbie

Playlistbediener
26 feb 2018
35
3
RHCP was dramatisch de vorige keer op Pinkpop. Dus ben er niet rouwig om...... Dan 10 keer liever Str0mae als afsluiter;)
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
sorry, maar zeg je nu "headliner" .....

wha hhaa hahaahahhahahahahahahah hahahha, kom niet bij
2 uitverkochte Ziggo's laatste keer. Da's even veel als PJ en RHCP en dubbel zoveel als Volbeat. + een comeback die één van de meest spraakmakende comebacks van de laatste decennia zou zijn. Dus ja ... headliner.

Maar goed. Zelfs al komt er idd een nieuw album van Stromae, moet ik eerst nog zien of ie ook zou touren!
 
  • On fire
Waarderingen: Timmetje en Oasiss

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.330
sorry, maar zeg je nu "headliner" .....

wha hhaa hahaahahhahahahahahahah hahahha, kom niet bij
Waren zijn vorige passages op Pinkpop en Lowlands (waar hij headliner was) niet achterlijk druk? Als in: er kon geen man meer bij op het veld/in de Alpha tent?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Op ieder noemenswaardig festival in België of Frankrijk zou hij misschien kunnen headlinen maar daarbuiten ??
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Waren zijn vorige passages op Pinkpop en Lowlands (waar hij headliner was) niet achterlijk druk? Als in: er kon geen man meer bij op het veld/in de Alpha tent?
Op Lowlands was het werkelijk bizar druk, enkel vergelijkbaar met de drukte bij Billie Eilish voor mijn gevoel. Dat, en wetende dat een comeback vaak een garantie is voor nog meer belangstelling, zou je zeggen dat die veel publiek gaat trekken.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Waren zijn vorige passages op Pinkpop en Lowlands (waar hij headliner was) niet achterlijk druk? Als in: er kon geen man meer bij op het veld/in de Alpha tent?
mega druk... bij Noordpodium, in de middagzon (hele warme middagzon)
van horen zeggen, want was zelf op dat moment voor mij beter vermaakt bij Young the Giant dacht ik, en halverwege daarvan klaar gaan staan voor Avenged Sevenfold.

Maar, ik neem aan dat als Stromai werkelijk gaat touren en via Pinkpop gaat, het weer Noord podium zal worden of wellicht een middag spot op Mainstage. Dat vind ik geloofwaardig.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Wat een intens treurige reactie. Jammer.
ik zie totaal geen headliner in voor Pinkpop, net zo zeer ik een act als Kensington niet als headliner zie voor Pinkpop.
Stromae trekt misschien Noord podium overvol, en genoeg animo voor mainstage. Maar is volgens mij geen verhouding voor een headlinerspot.

ik moest er echt om lachen.. jammer dat je dat treurig vind
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
een comeback die één van de meest spraakmakende comebacks van de laatste decennia zou zijn
ik mis iets geloof ik?

dit menen jullie toch niet serieus... Stromea he... waar gaat dit over?
ik vind het allemaal wat overtrokken
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
dat was 2014, het zelfde jaar dat hij midden op de dag op Noordpodium Pinkpop stond dus
Een plek waar hij toen al veel te groot voor was, heb het nog nooit zo druk gezien daar. Verder gaf hij één van de beste optredens dat weekend, heeft hij op andere festivals van vergelijkbare grootte aangetoond een meer dan waardig headliner te zijn en zou hij dat op Pinkpop ook gewoon meer dan terecht zijn.
 

rubberenrobbie

Playlistbediener
26 feb 2018
35
3
Tuurlijk kan Stromae Pinkpop wel afsluiten. Ik zou er zelfs speciaal een 3 daagse ticket voor kopen als hij derde headliner zou worden. En asl RHCP dat was geweest niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken